🖤2nd pinkish storm zone♥

1.6K 225 155
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤2nd pinkish storm zone♥

ပန္းႏုေရာင္နယ္ေျမထဲမွာ အလြမ္းေတြနဲ႔ စီးခ်င္းထိုးရျပန္ၿပီ.....

ဒုတိယမၸိ တမ္းခ်င္းေတြ ထပ္ထြက္လာဖို႔ကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ေၾကာက္တယ္ ခင္ဗ်ားေရ....♥

🖤♥🖤♥

ဒီဒီ ~~~~~~~ပါ.....ပါး........ခစ္ခစ္....

ရယ္သံေတြပ်ံ႕လြင့္ေနတဲ့ အိပ္ခန္းေလးမွာကမာၻႀကီးတခုလံုး ထိုးထည့္ထားသလိုမ်ိဳးပါပဲ...

သံေယာင္လိုက္ေျပာတတ္တဲ့ ဆည္းလည္းေလးေတြရဲ႕အသံက ၾကားရသူမွန္သမ်ွဘုရားသခင္ေကာင္းခ်ီးေပးခံရသလို စိတ္ႏွလံုးၾကည္ႏူးေစတဲ့လက္ေဆာင္လိုမ်ိဳး.....

ဒီကမာၻေပၚက မပီကလာစကားလံုးေတြကို ပ်ိဳးေထာင္ရျခင္းဟာ အျမဲစိမ္းေတာထဲ ႏွလံုးသားျမႇဳပ္ႏွံထားရသလိုပါပဲ.....

ေႏြးေထြးေအးျမၿပီး လန္းဆန္းေနတာေလ....

ကိုကိုရယ္ ကြၽန္ေတာ္ရယ္ ေဖေဖရယ္ P'Chenရယ္ အၿပိဳင္အဆိုင္ သင္ေပးေနၾကတာက ကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုသူတို႔အသံေလးေတြနဲ႔ေခၚတာကိုၾကားခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြနဲ႔ပါ.....

ကိုကိုက ဒယ္ဒီရဲ႕အတိုေကာက္ ဒီဒီ.....

ကြၽန္ေတာ္က ပါပါး....

ေဖေဖက ဖိုးဖိုး.....

P'Chen က ခ်န္ခ်န္......

အၿပိဳင္အဆိုင္စကားလံုးေတြၾကားမွာ သားနဲ႔သမီးက ဒီဒီနဲ႔ပါပါးကလြဲလို႔က်န္တာမေျပာတတ္ၾကေသးေတာ့ ေဖေဖနဲ႔P'Chen က မ်က္ႏွာႀကီးပုပ္သိုးၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ သေဘာေတြက်လို႔......

ပထမဦးဆံုး စကားေျပာတဲ့ေန႔မို႔ ကြၽန္ေတာ္တိူ႔အားလံုးအေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္ေနၾကတာပါ.....

♥အ.......ေသပါၿပီ သားသားရယ္.....

သားကိုခ်ိဴင္းကေနေပြ႔ထားရင္းဖက္နမ္းမယ္အလုပ္ သူ႔လက္ကေလးနဲ႔ ယမ္းလိုက္တာက ကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းကဒဏ္ရာကိုထုမိသလိုျဖစ္သြားတာမို႔ နာေတာ့နာသြားသည္.....

♥အားသန္လိုက္တာ သားသားရယ္ ပါပါး နာသြားၿပီ ......

သားသားရဲ႕ပါးကိုနမ္းရင္း ကြၽန္ေတာ္ကေျပာေနေတာ့ကိုကိုကကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းေပၚက ပတ္တီးျဖဴျဖဴကို ဖြဖြေလးလာပြတ္ေပး႐ွာသည္.....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now