🖤Theories of LOVE♥
🖤Remember me♥
သတိရေပးပါ 🖤♥
🖤♥🖤♥
Perth POV🖤🖤🖤
ေမ်ွာ္လင့္စိုးရိမ္ျခင္းအဟုန္နဲ႔ အခန္းတံခါးတြန္းဖြင့္လိုက္တဲ့အခိုက္အတန္႔.....
ကိုယ့္ေ႐ွ႕တည့္တည့္မွာ မတ္တပ္ရပ္ေနတဲ့ျဖဴလြလြပံုရိပ္ကေလး....
ကိုယ့္အနမ္းေတြနစ္ဝင္ေပ်ာ္ျမဴးေနက် ပါးေဖာင္းေလးေတြကိုအရင္အၾကည့္ေရာက္မိေတာ့ရင္ထဲဆို႔တက္ရသည္....
ေခ်ာင္က်သြားတဲ့မ်က္ႏွာေလးထက္မွာ ႐ွင္သန္ရိပ္ေတြနဲ႔လင္းလက္ေနတာဆိုလို႔ သူ႔မ်က္လံုးအစံုသာက်န္ေတာ့သည္....
ယူၾကံဳးမရအားနာစိတ္ေတြနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕လစ္ဟာခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြအတြက္ဘယ္စကား ဘာကစေျပာရမွန္းမသိေအာင္ကို ခံစားေနရသည္....
🖤baby ကိုကို လာၿပီေလ.......
ေျပာမဲ့ေျပာေတာ့လဲ မွီတြယ္ရာမဲ့စြာထြက္သြားတာက ကိုယ္သူ႔ေ႐ွ႕ေရာက္ေနၿပီဆိုတဲ့စကား.....
တစ္ေယာက္ရင္ခြင္ထဲတစ္ေယာက္ဝင္ဖို႔ ဆံုမွတ္ေနရာတစ္ခုကို စိတ္လြင့္ေနသူေတြလိုပဲတစ္လွမ္းခ်င္းတိုးလာမိၾကရင္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မိၾကခ်ိန္မွာပဲ.....
ကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ေပၚက်ေရာက္လာတဲ့ အားမပါလွတဲ့သူ႔လက္သီးဆုပ္ေလးေတြ.....
စကားတစ္ခြန္းမွထြက္မလာတဲ့ ႏႈတ္ဖ်ားက႐ိႈက္ငိုသံေတြဟာ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကမ္းပါးကိုတိုက္စားေနတဲ့အလားပါပဲ....
ပူေလာင္နာက်င္ျပင္း႐ွမႈေတြေရာေထြးရင္း သူေပးသမ်ွသက္ေရာက္မႈတိုင္းကိုအသံတစ္စက္မထြက္ပဲ ခံယူေနမိသည္.....
♥ေမ်ွာ္ေနတာ.........ေမ်ွာ္ေနခဲ့တာ.....အရမ္းလြမ္းေနတာ သိရဲ႕သားနဲ႔......
႐ိႈက္ငိုသံေတြနဲ႔ ေရာေထြးထြက္လာတဲ့စကားသံၾကားရခ်ိန္မွာေတာ့ တိုက္စားခံေနရတဲ့ႏွလံုးသားက တစ္စစီပဲ့ေႂကြက်သြားသလိုမ်ိဳးခံစားလိုက္ရၿပီမို႔ ႏွလံုးသား႐ွိရာဘယ္ဘက္ျခမ္းက မ်က္ရည္ကမ္းပါးက အရင္ၿပိဳက်လာသည္.....
ဘယ္ေလာက္ထိတာဝန္မဲ့ခဲ့သလဲဆိုတဲ့အသိနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေတြေျမမ်ိဳေနသလိုခံစားေနရသည္....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....