🖤Theories of LOVE♥
🎼Fa💚
မင္းျဖစ္ေနလို႔ ခ်စ္တယ္ဆိုတာကလြဲလို႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ဘာမွမ႐ွိ.......
ခ်စ္တဲ့လူကမင္းျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကလြဲလို႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ဘာမွမ႐ွိ.....
အခ်စ္နဲ႔မင္းဟာအတူတူပါပဲဆိုတာကလြဲလို႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ဘာမွမ႐ွိ......
🖤♥🖤♥
🎼You are my sunshines....🎼
တစြန္းတစသီခ်င္းသံေလးၾကားရံုမ်ွနဲ႔ ထံုးစံအတိုင္း Shelly တစ္ေယာက္ဟိုအႁမႊာေတြကို သီခ်င္းဆိုသိပ္ေနၿပီဆိုတာသိလိုက္ၿပီ.....
စာၾကည့္ခန္းထဲ အလုပ္လုပ္ေနသည့္ကိုကို႔အတြက္ေကာ္ဖီပို႔ေပးၿပီးေအာက္ထပ္ဆင္းလာေတာ့ ထင္သည့္အတိုင္း Shellyတစ္ေယာက္သူ႔ဗိုက္ႀကီးကိုမႏိုင္မနင္းသယ္ရင္း You are my sunshinesေလးဆိုေနေလၿပီ.....
♥ကန္ေနၾကျပန္ၿပီလား Shelly....
ဟုတ္ပ......ေဘာလံုးကန္ေနသလားမွတ္ရတယ္.....
ဆိုဖာမွာဝင္ထိုင္ရင္း ေမးလိုက္ေတာ့ ျပံဳးတံု႔တံု႔နဲ႔ျပန္ေျဖရင္း သီခ်င္းဆက္ဆိုေနျပန္သည္.....
သူမကိုင္ထားသည့္ ဗိုက္ကိုၾကည့္ရင္း ရင္ထဲကစကားတခြန္းကိုေျပာရင္ေကာင္းမလား မေကာင္းဘူးလားေတြးေနမိတာေတာ္ေတာ္ၾကာသည္အထိပင္.....
စိတ္ကိုဒုန္းဒုန္းခ်ၿပီး ရင္ထဲကဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုအေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႔ေခ်ာင္းနခ်က္ဟန္႔လိုက္သည္.....
♥အဟမ္း......
ၿငိမ္သက္ေနရာမွ ေခ်ာင္းဟန္႔သံၾကားလို႔ထင့္ သူမကသီခ်င္းဆိုေနရာမွကြၽန္ေတာ့္ကိုလွမ္းၾကည့္ေလသည္.....
♥Shelly.... ငါ ေျပာစရာ႐ွိလို႔.....
အင္း... ေျပာေလ.....
♥ငါ..... ငါေလ နင့္ဗိုက္ကို ခဏေလာက္ကိုင္ၾကည့္လို႔ရမလား....
သူတို႔ကန္တယ္ဆိုတာ ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲဆိုတာ ငါတခါမွမခံစားဖူးလို႔ေလ......နာက်င္သိမ္ငယ္မႈေတြကို ဥေပကၡာျပဳရင္း ပထမဆံုးထိေတြ႔မႈတခုကိုေမ်ွာ္လင့္ရင္ေတာင္းဆိုလိုက္မိသည္.....
အဲ့စကားေတြေျပာေနခ်ိန္မွာ ျပားခ်ပ္ခ်ပ္ကြၽန္ေတာ့္ဗိုက္ကို ႐ွိေနတယ္လို႔မထင္မိေအာင္ကို အသက္႐ွဴေအာင့္ထားမိသလားေတာင္ မေဝခြဲႏိုင္ေတာ့....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....