🖤nox@darkness🖤

1.9K 243 96
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤nox@darkness🖤

အလင္းထင္လို႔ ဖမ္းဆုပ္လိုက္မိတာပဲ....

ကိုယ့္လက္ထဲေရာက္မွ ကလူက်ီစယ္မႈေတြနဲ႔ေမွာင္မိုက္သြားတယ္.....

ငါ့ကမာၻမွာ ဘယ္တရားက လင္းေနမွာလဲေလ.......🖤♥

🖤♥🖤♥

႐ူးသြပ္မႈေတြနဲ႔ လံုးပန္းခဲ့တဲ့ညကိုေက်ာ္လြန္ၿပီး မနက္မိုးေသာက္အလင္းေရာက္ခဲ့ၿပီ......

ရင္ခြင္ထဲက ကေလးငယ္ကေတာ့အိပ္ေပ်ာ္ေနတံုး......

အရင္ဆို ခုလိုအေနအထားနဲ႔ နိုးထလာရတဲ့မနက္ခင္းေတြဟာ ၾကည္ႏူးမႈအတိၿပီးေနတတ္တာမ်ိဳး......

အခုေတာ့ babyမ်က္ႏွာေလးကို ေငးေနရင္း အတြင္းစိတ္တေနရာက အမည္ေဖာ္မရတဲ့ခံစားမႈတခုက လိႈက္စားခံေနရသလိုမ်ိဳး.......

ဘဝမွာ ဘယ္ေသာအခါမွ ဒါေနာက္ဆံုးပဲဆိုတဲ့အသိမ်ိဳး babyနဲ႔ပတ္သတ္လို႔မခံစားခ်င္ပါ......

အခုေတာ့ ရင္ထဲမွာခံစားေနရတာက အဲ့ဒါႀကီးလား.......

ရင္ခြင္ထဲထည့္ရင္း တေမ့တေမာေငးေနရတဲ့ခုလိုခ်ိန္ကို ရပ္တန္႔ထားခ်င္စိတ္က႐ုတ္တရက္ႀကီး ဘာလို႔လဲ.....

အင့္.......

နာက်င္ညီးတြားသံေလးနဲ႔ မ်က္ခံုးေလးေတြတြန္႔ခ်ိဳးရင္း ကြၽန္ေတာ့္ကမာၻေလးႏိုးထလာေတာ့ ေတာင္စဥ္ေရမရအေတြးေတြလဲ ၾကက္ေပ်ာက္ဌက္ေပ်ာက္......

ပါးေဖာင္းေလးနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုညင္သာစြာအနမ္းေႁခြရင္း နာက်င္မႈေတြသက္သာပါေစလို႔ ရည္စူးမိေသးသည္.....

မ်က္လံုးေလးေတြ ပြင့္လာတာနဲ႔ရင္ဘတ္ကိုျဖန္းခနဲ လာ႐ိုက္ၿပီး ရန္ေတြ႔လာတဲ့အသံေလး......

♥ညက babyမူးေနတာကို အခြင့္ေကာင္းယူၿပီး ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေသာင္းက်န္းလိုက္သလဲဟမ္ ေျပာစမ္းပါဦး.....

ဒီမွာ အခုမတရားနာေနၿပီ.....ေခါင္းေတြကိုက္တာလဲ ေသေတာ့မယ္....

🖤ခ်စ္လို႔ပါ babyရယ္ ေနာ္..... အခု ကိုကိုေရခ်ိဳးေပးမယ္ေလ ၿပီးရင္အိမ္ျပန္ၾကမယ္ေနာ္......

လာပါ baby က လိမၼာတယ္ ......

ခ်စ္စဖြယ္ေစာင္ထုပ္ေလးကိုေပြ႔ရင္း ေရခ်ိဳးခန္းထဲဦးတည္လိုက္သည္.....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now