🖤Lips on you♥

2.8K 243 90
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤lips on you♥

🖤အနမ္းေတြနဲ႔ပဲ ႏႈတ္ပိတ္ထားပရေစ.....
ေသေစေလာက္ေအာင္နာက်င္ေစမဲ့ မင္းရဲ႕ႏွလံုးသားကအသံေတြ ငါမၾကားရက္ႏိုင္လို႔.......

🖤♥🖤♥

ည ၉နာရီထိုးေနၿပီ......

ကိုကိုခုထိအိမ္ျပန္ေရာက္မလာေသး......

ေနာက္က်မယ္လို႔လဲဖုန္းမဆက္....

စိတ္ပူလာလို႔ ဖုန္းေခၚေတာ့ ဖုန္းလာကိုင္တာက P'Nick......

"ေအး N' အခုမင္းေယာက်ာ္းကို ငါလာျပန္ပို႔ေနၿပီ လမ္းေရာက္ေနၿပီ"

♥ဟင္ အာ့ဆိုသူကေသာက္ထားတယ္ေပါ့.....

"ေအး နည္းနည္းပါ စိတ္မပူနဲ႔ P'အခု လာေနၿပီေနာ္"

ဖုန္းလက္ကမခ်ပဲ စိတ္ေတြက ေယာက္ယတ္ခတ္သြားရသည္........

ကိုကို တခုခုဆိုအျမဲဘာျပႆနာျဖစ္ျဖစ္ေျပာေနၾက......

အခုေတာ့ ကိုယ့္ကိုလံုးဝအသိမေပးပဲ အမူးေသာက္ၿပီးေမွာက္တဲ့ထိဆိုေတာ့ ဘာျပႆနာႀကီးႀကီးမားမားမ်ား႐ွိေနလို႔လဲမသိ......

အိမ္ေ႐ွ႕ျခံထဲဆင္းၿပီး P'Nick ကား ဝင္လာမဲ့အခ်ိန္ကို ေမ်ွာ္ရတာလည္ပင္းေတြကို႐ွည္လို႔......

ျခံထဲကားဝင္လာတာျမင္ေတာ့ ကပ်ာကယာကားနားေျပးသြားၿပီး P'Nickကို ေျပးကူညီရသည္ေလ......

ဒီခႏၶာကိုယ္ႀကီးကို ကားအျပင္ေရာက္ေအာင္ဆြဲထုတ္ရတာကိုက မလြယ္......

ကိုကို႔ကို ခါးကဖက္သူ႔လက္တဖက္ကိုပုခံုးေပၚတင္ရင္း P'Nickကိုလဲေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာရတာအေမာ.....

♥ေက်းဇူးပါ.P'ရယ္ ဒါနဲ႔သူဘာျပႆနာျဖစ္လို႔လဲဟင္......

"အလုပ္နည္းနည္းပင္ပန္းၿပီး မေသာက္ရတာၾကာလို႔တဲ့ ဘာျပႆနာမွအေထြအထူးမ႐ွိဘူး.စိတ္ပူမေနနဲ႔ N'......

ျပန္ဦးမယ္ကြာ မိုးခ်ဳပ္ေနၿပီမို႔လို႔.....မင္းတို႔လင္လင္၂ေယာက္အတူတူ ငါ့ဆိုင္တရက္ေလာက္လာၾကပါဦးကြာ"

♥ဟုတ္ကဲ့ P' လမ္းဂ႐ုစိုက္ျပန္ပါေနာ္....

P'Nickကိုႏႈတ္ဆက္ၿပီးတာနဲ႔ P'Chen အကူအညီနဲ႔ကိုကို႔ကိုေက်ာေပၚတင္ကုန္းပိုးရင္း အခန္းထဲထိသယ္လာခဲ့ရသည္.....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now