🖤Theories of LOVE♥
🖤Couple Therapy♥
💙Blue Step💙
မင္းဟာငါ့ရဲ႕ အမွားနဲ႔အမွန္
မင္းဟာ.ငါ့ႏွလံုးသားရဲ႕ ကုထံုးတစ္ခု
ေက်ာခိုင္းၿပီး ရင္ထဲကအေရာင္ေတြ ခ်ျပၾကရေအာင္
အဆင္ေျပပါတယ္လို႔ မေျပာေၾကးေပါ့
🖤♥🖤♥
🖤baby......
သတိရလာတာနဲ႔ ေငါက္ခနဲထထိုင္ပစ္လိုက္ရင္း တမ္းတမ္းတတေအာ္ေခၚမိတာက babyကိုပါ.......
တကိုယ္လံုးေခြၽးေစးေတြရႊဲနစ္ေနၿပီးႏံုးေခြေနေပမဲ့ ဘယ္လိုအင္အားမ်ိဳးေတြကညႇိဳ႕ငင္ေခၚယူေနမွန္းမသိေအာင္babyကိုပဲ ေတာင့္တေနမိတာမ်ိဳး......
♥ကိုကို baby ဒီမွာ႐ွိတယ္ ကိုကို.....
ရင္ခြင္ထဲအတင္းတိုးဝင္လာတဲ့ ကေလးေလးေၾကာင့္ အ႐ူးလိုပဲတင္းၾကပ္စြာျပန္ေပြ႔ဖက္ထားလိုက္မိသည္......
🖤ေတာင္းပန္ပါတယ္.....ခုလိုပံုစံကို ျမင္ေစမိခဲ့လို႔........
အားငယ္ဝမ္းနည္းျခင္းေတြနဲ႔ပဲ ညႇိဳးငယ္စြာေတာင္းပန္မိရျခင္း ဒီတခါေနာက္ဆံုးျဖစ္ပါရေစဗ်ာ.....
ခုလိုခ်ိန္မွာမားမားမတ္မတ္႐ွိေနရမဲ့ကြၽန္ေတာ္က babyမ်က္ရည္က်ရေလာက္ေအာင္ေပ်ာ့ညံ႔မိေနတာမွတ္လား.....
ခုလိုပံုစံမ်ိဴးျဖစ္ေနရတာကိုပဲ စိတ္ကအဆင္မေျပေတာ့......
♥baby ကသာ ေတာင္းပန္ရမွာပါ.....babyေၾကာင့္ ကိုကိုနာက်င္ရတာ.....
႐ိႈက္ႀကီးတငင္ ငိုယိုေျပာေနတဲ့babyကို မႏွစ္သိမ့္ေပးႏိုင္ေတာ့ .......
သူ႔ကိုတင္းၾကပ္သထက္တင္းၾကပ္ေနေအာင္ေပြ႔ဖက္ရင္းနဲ႔ပဲ ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္အေသအခ်ာျပန္လည္စုစည္းေနရသည္.....
တခါတေလ ခံစားခ်က္ေတြပိုသာပါတယ္လို႔ အလုအယက္ေျပာေနတာထက္ သူ႔ခံစားခ်က္ကိုဆိတ္ၿငိမ္စြာအသိအမွတ္ျပဳေပးျခင္းက ပိုၿပီးသူ႔ကိုစိတ္သက္သာရာရေစႏိုင္မယ္ထင္လို႔ပါ......
ဒီတိတ္ဆိတ္မႈေတြကိုပဲ ႏွစ္သိမ့္ျခင္းလို႔မွတ္ယူပါbabyရယ္......
VOCÊ ESTÁ LENDO
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfic🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....