🖤Theories of LOVE♥
🖤Flame♥
မျမင္ရေသးတဲ့ အတၱေတြက ႀကိဳၿပီး ပူေလာင္ေစႏိုင္သလား......
တဖက္သတ္ဆိုတဲ့စကားလံုးကို ဘဝေတြထဲမွာ ႐ွိမေနေစခ်င္ဘူး......
နာက်င္မႈေတြစုျပံဳေနတဲ့အခါ ခ်စ္ျခင္းတရားဟာ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္အတိမဟုတ္ေတာ့မွာ စိုးရိမ္လို႔ပါ.......
🖤♥🖤♥
ရင္ခြင္ထဲမွာ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးစြာေပြ႔ဖက္ထားရတဲ့ babyေလး.......
ေပြ႔ဖက္ထားတဲ့လက္ေတြကေန ထိေတြ႔ခံစားလာရတဲ့ စိုစိစိအထိအေတြ႔....
လက္ဖဝါးကိုျဖန္႔ၾကည့္ခိုက္မွာ တစက္စက္ယိုစီးက်လာတဲ့ ေသြးေတြ.......
အလန္႔တၾကားငံု႔ၾကည့္ေတာ့ရင္ခြင္ထဲက babyေနရာမွာ ကေလးတေယာက္.....
ဘယ္မလဲ ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္ရတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္baby.....
ကြၽန္ေတာ္လိုခ်င္တာ ကေလးတေယာက္မဟုတ္ဘူး......
ကြၽန္ေတာ္လိုအပ္တာ babyပဲ.....
Baby လို႔ေအာ္ဟစ္ေခၚရင္း.ဟိုးအျမင့္ႀကီးကေနျပဳတ္က်သလိုခံစားခ်က္နဲ႔.....
🖤baby.............
လန္႔ႏိုးလာေတာ့ ေခြၽးအရႊဲသားနဲ႔ ထထိုင္မိရက္သား.....
ေတာ္ပါေသးရဲ႕ အက်ယ္ႀကီးေယာင္ၿပီးမေအာ္မိတာ.....ႏို႔မို႔ baby လန္႔ႏိုးလိမ့္မယ္ေလ.....
ေဘးမွာေတာ့ ကေလးတေယာက္လိုပဲေျခကားယားလက္ကားယားနဲ႔ ေဟာက္သံေသးေသးေလးထြက္ရင္းအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ႏွလံုးသားေလး......
မ်က္ႏွာေပၚကေခြၽးေတြကိုလက္နဲ႔ပြတ္သုပ္မိေတာ့မွ ေသခ်ာသတိျပဳမိလိုက္တာက မ်က္ႏွာေပၚမွာေခြၽးေတြနဲ႔ေရာေနတဲ့ မ်က္ရည္စေတြ.....
ရင္ထဲက နာက်င္မႈကသံသရာလည္လာသလို ခံစားလိုက္ရျပန္ၿပီ......
မ်က္လံုးကိုစံုမွိတ္လိုက္ေတာ့ ခုနက အိပ္မက္ထဲကပံုရိပ္ေတြက အထင္းသား.....
အ႐ူးတေယာက္လိုပဲ အသံတိတ္ေခါင္းကိုခါယမ္းရင္း အေတြးဆိုးေတြကိုေမာင္းထုတ္ပစ္မိသည္......
VOCÊ ESTÁ LENDO
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfic🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....