🖤Theories of LOVE♥🖤Feel this love♥
ခ်စ္ျခင္းတရားက မျမင္ရတဲ့တည္႐ွိမႈတစ္ခု....
ဒါေပမဲ့ခံစားလို႔ေတာ့ရပါတယ္.....
မ႐ွိမျဖစ္တဲ့ ေရနဲ႔ေလ လိုပါပဲ....
အ႐ွိအတိုင္းခံစားသိျမင္ႏိုင္တာ အခ်စ္ပဲမဟုတ္လား....
🖤♥🖤♥
မလႈပ္မယွက္ၿငိမ္သက္ေအးခ်မ္းစြာအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ဒီလူသားေလးေဘးမွာထိုင္ေစာင့္ေနတာ ၃ရက္႐ွိၿပီ....
လက္ကေသြးေၾကာေလးေတြကိုပြတ္သပ္ရင္း နမ္း႐ိႈက္ရင္း ေအးခ်မ္းျဖဴစင္တဲ့မ်က္ႏွာေလးကိုထိုင္ၾကည့္ေနရတာ တကယ့္ကိုၿငိမ္းခ်မ္းျခင္းပါပဲ....
ေႏြးေထြးမႈမ႐ွိတဲ့ၿငိမ္းခ်မ္းျခင္းျဖစ္ေနတာကလြဲလို႔ေပါ့....
အသြားပဲ႐ွိၿပီး အျပန္မ႐ွိတဲ့ခံစားခ်က္ေတြဟာ အေကာင္းဆံုးလူသတ္လက္နက္ေတြျဖစ္ေၾကာင္း တစထက္တစသိျမင္လာရၿပီ.....
ပိတ္က်ေနတဲ့မ်က္ခြံေတြဟာ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားရဲ႕ေလးလံျခင္းေတြ....
စည္းခ်က္က်က်ခုန္ေနတဲ့ သူ႔ႏွလံုးခုန္သံဟာ အေမွာင္ထဲကကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းအသံေတြ....
ေစာင့္စားရျခင္းေတြဟာ အခ်စ္ကိုေလးနက္ေစတဲ့အေထာက္အပံ႕ေတြပါပဲ....
ဘဝမွာ ခဏခဏေစာင့္ခဲ့ဖူးပါတယ္....
သူခ်စ္တယ္ေျပာလာဖို႔ သူျပန္လာဖို႔ သူစိတ္ဆိုးေျပဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ခဏခဏေစာင့္ခဲ့ရဖူးပါတယ္....
အခုကေတာ့လြတ္ေျမာက္ျခင္းကိုဆုပ္ကိုင္ထားၿပီးသားလူတစ္ေယာက္ကိုေစာင့္ရတာပါ....
အေရာင္မဲ့တဲ့ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္ကိုလက္လႊတ္ေပးဖို႔အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီးသားလူတစ္ေယာက္ကိုေစာင့္ေနရတာပါ.....
အမ်ားႀကီးေမ်ွာ္လင့္ထားလို႔မရတာသိေပမဲ့ သူ႔ဘဝမွာထာဝရအက်ဥ္းသားျဖစ္ေနခ်င္ေၾကာင္း သက္ေသျပဖို႔အတြက္ျပင္ဆင္ၿပီးသားပါ....
အတၱကင္းတဲ့လက္ေတြနဲ႔ဆုပ္ကိုင္ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းေတြျဖစ္ေၾကာင္း သူသိေစခ်င္ပါတယ္....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Hayran Kurgu🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....