🖤Black Fate.....

2.1K 263 76
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Black Fate🖤🖤🖤🖤

ဒီေနရာကစ ကံတရားရဲ႕စီရင္မႈေတြ စတင္ပါၿပီ.......

ႏွလံုးသားေတြကိုတိုင္တည္သစၥာျပဳပါတယ္......

ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးကမွ ဒီႏွလံုးသားေတြကို ခြဲျခားမရေစရပါဘူးလို႔.......

🖤♥🖤♥

နားရက္ေတြ ျပည့္လို႔ အလုပ္ေတြျပန္လုပ္ရေတာ့မယ္.....

ပိတ္ရက္မွာ babyနဲ႔အျပည့္အဝအနားယူခဲ့ၿပီးတာေတာင္ လံုေလာက္တယ္ မထင္.....

အခုလဲ အိပ္ရာႏိုးတာေတာင္ babyနားကမခြာခ်င္တာမို႔ မ်က္စိစံုမွိတ္ၿပီး ဒီကေလးငယ္ကိုသာေပြ႔ဖက္ထားမိေတာ့.....

♥ကိုကို ထေတာ့ေလ ဒီေန႔အလုပ္ျပန္တက္ရမယ္မွတ္လား......

ရင္ခြင္ထဲကေန မေမ့မေလ်ာ့ႏိႈးေန႐ွာတဲ့ ကေလးပုစိေလး......

🖤မထခ်င္ဘူးကြာ ကိုကိုbabyနားကေနဘယ္မွမသြားခ်င္ေတာ့ဘူး......

♥ဒီလူႀကီးဟာေလ ကေလးမဟုတ္သူငယ္မဟုတ္နဲ႔ ဆိုးေနျပန္ၿပီ......

ကိုကိုက အလုပ္မွာတာဝန္အ႐ွိဆံုးလူေလ အဲ့လိုအပ်င္းတစ္ေနလို႔ရမလား.....

လိမၼာပါတယ္ ေနာ္ baby ေယာက်ာ္းကလိမၼာတယ္ ထ ထ.....

လူကိုကေလးလို တင္ပါးေလးလာပုတ္ရင္းေျပာေနေတာ့ သက္သက္စိန္ေခၚေနသလိုပဲ ဒီbabyကေတာ့ေလ......

🖤အာ့ဆို ကိုကို႔ကို နမ္း......

မ်က္စိမဖြင့္ပဲ အနမ္းေတာင္းေတာ့လဲ ခ်စ္စဖြယ္ႏုေထြးမႈေလးေတြကို ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ႏွာအႏွံ႔ ၾကဲခ်လို႔.......

♥ကဲ နမ္းလဲနမ္းၿပီးၿပီ ထေတာ့ေနာ္

ခ်စ္စရာႏႈတ္ခမ္းနီနီရဲရဲေလးကို စိတ္ႀကိဳက္အားရပါးရနမ္းပစ္လိုက္ေတာ့လဲ ခုမွညားကာစလိုမ်ိဳး ႐ွက္ျပေနေသးတာ.....

🖤baby ကေလ လူေလးျဖစ္ေနလို႔သိလား......

ခဏခဏကိုက္စားခ်င္ မ်ိဳခ်ခ်င္ေအာင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းျပေနေတာ့ ခက္တာပဲ.....

လူသာမဟုတ္ပဲ အ႐ုပ္ဆိုရင္ကိုကိုကိုက္ဖဲ့ပစ္လို႔ အစေတာင္က်န္မွာမဟုတ္ဘူး သိလား......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz