🖤You are my life baby♥

2.7K 239 91
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤You are my life baby♥

အခ်စ္ဟာ အျမဲ ေႂကြက်ေနတဲ့ ကဗ်ာတပုဒ္......

အခ်စ္ဟာ အျမဲ ရင့္မွည့္ေနတဲ့ ပ်ားရည္တအိုး.......

အခ်စ္ဟာ အျမဲ သာယာေနတဲ့ ပန္းတခင္း......

အခ်စ္ဟာ.အျမဲ ခုန္ေနတဲ့ ႏွလံုးသားတခု......

အခ်စ္ဟာ အျမဲ ခ်စ္တယ္လို႔ျမည္ဟည္းေနမဲ့ သဘာဝတခု.....

အခ်စ္အတြက္ဆိုရင္ ခ်ိဳျမေနတဲ့အမွတ္တရေတြကိုေတာင္က်ိန္စာတိုက္ၿပီး ခ်ိဳးဖ်က္ပစ္မွာပဲ......🖤🖤🖤

သိပ္ခ်စ္လို႔ပါ baby....🖤🖤🖤

🖤♥🖤♥

အခ်စ္ေတြနဲ႔ သဘာဝတရားတခုကိုလြန္ဆန္ထားလို႔ ရမရ တပ္အပ္ေသခ်ာမသိႏိုင္.....

သို႔ေပမဲ့ ကေလးငယ္ရဲ႕ စိတ္ေစတသိက္အလံုးစံုကို အခ်စ္ေတြနဲ႔သာလႊမ္းျခံဳရင္း မျပတ္ေစာင့္ေ႐ွာက္ေႏြးေထြးေပးေနမိတာက နာက်င္မႈေတြအစပ်ိဳးမလာဖို႔ ဟန္႔တားေနျခင္းသက္သက္ရယ္သာ.....

ဒီရက္ပိုင္း babyစာေမးပြဲနီးၿပီမို႔ အရင္ကထက္သူ႔ကိုပိုပိုဂ႐ုစိုက္ၿပီး အခ်ိန္ေပးရသည္......

သူလဲ စာေမးပြဲေၾကာင့္ အရင္ရက္ေတြကလိုတျခားအေၾကာင္းကိစၥဘာညာမေတြးအားေတာ့ပဲ စာအုပ္ပံုထဲသာေခါင္းစိုက္ေနရတဲ့အေနအထား.....

ကြၽန္ေတာ္တကယ္ကိုေက်နပ္မိေနတာပါဒီလို သူ႔စိတ္ထဲ ဟိုကိစၥလံုးဝစဥ္းစားခ်ိန္ ႐ွိမေနတာကိုေပါ့......

ကြၽန္ေတာ့္မွာ အလုပ္ထဲေရာက္ေနလဲအခ်ိန္နဲ႔အမ်ွ သူဘာလုပ္ေနတယ္ဘာစားေနတယ္ဆိုတာကအစ မျပတ္ေစာင့္ၾကည့္ေနမိတဲ့အထိပဲ.......

ၾကာေလ အခ်စ္စိတ္ကရင့္ေလ.....ႏွလံုးသားကႏုေလ......

ရင့္က်က္ျခင္းနဲ႔ႏူးညံ႔ျခင္းေတြကို အပ္တေခ်ာင္းနဲ႔တြဲသီလိုက္ရင္ ကြၽန္ေတာ္ဆိုေသာ လူရဲ႕ႏွလံုးသားျဖစ္လာတယ္လို႔ေျပာလို႔ရပါသည္.....

ရင့္က်က္တဲ့အခ်စ္ေတြနဲ႔ သူ႔ကိုကာကြယ္ေပးခ်င္စိတ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္တဲ့စိတ္ေတြေၾကာင့္ အရင္ထက္လူကပိုပိုႏူးညံ႔လာၿပီး ကဗ်ာေတြလဲတခါတေလ ဆန္လာသလိုေတာင္ခံစားမိသည္.........

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now