🖤Speechless ♥

1.7K 239 159
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Speechless♥

အတၱေတြကို ႏႈတ္ဆိတ္ေစႏိုင္ေသာ အခ်ိန္သည္ အမွန္တရားနဲ႔ထိပ္တိုက္ေတြ႔ဆံုခ်ိန္ျဖစ္သည္ 🔥🔥🔥

🖤♥🖤♥

P'Chenေခါင္းကဒဏ္ရာကိုေဆးေၾကာ သန္႔စင္ေဆးထည့္ၿပီးပတ္တီးစည္းေပးၿပီးခ်ိန္မွာbabyက ဧည့္ခန္းထဲကအမိႈက္ေတြကို႐ွင္းလင္းေနဆဲ......

ကမာၻပ်က္သလိုခံစားေနရေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ဟန္မပ်က္လႈပ္႐ွားေနမိၾကတာ ဘာလို႔လဲ???

ဒီအေျခအေနကိုထိပ္တိုက္ေတြ႔ဖို႔စိတ္ဆႏၵမ႐ွိၾကတာလား မဝံ႔ရဲတာလား ေၾကာက္ရြံ႔ေနတာလား.....

အသိစိတ္မကပ္သလို ႐ႈပ္ပြေနတာေတြ႐ွင္းလင္းေနတဲ့babyကိုၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ္လဲေျပာစရာစကားေတြ ဆြံ႔အေနဆဲပါပဲ.....

ခုလို နာက်င္ေစတဲ့အဓိကတရားခံဟာ ကြၽန္ေတာ့္အေမျဖစ္ေနတာမို႔ ကြၽန္ေတာ့္မွာျပစရာမ်က္ႏွာလဲမ႐ွိ.....

မ်က္ႏွာပူၿပီး ႐ွက္သလို စိတ္မေကာင္းလဲျဖစ္ရသည္.....

ေဖေဖသာ ႐ွိေနေသးရင္ဆိုတဲ့အေတြးကေခါင္းထဲဝင္လာေတာ့ ဝမ္းနည္းမိရျပန္ၿပီ....

ေဖေဖသာ႐ွိေနရင္ ခုလိုမ်ိဳးေတြလံုးဝအျဖစ္ခံမွာမဟုတ္.....

ေဖေဖသာ႐ွိေနေသးရင္ေမေမလဲကြၽန္ေတာ့္ဆီျပန္ေရာက္လာစရာအေၾကာင္းမွမ႐ွိတာပဲ....

ေဖေဖ့ကိုကြၽန္ေတာ့္ဘဝထဲကေနေစာေစာစီးစီးဆြဲထုတ္သြားတဲ့ ကံၾကမၼာကိုသာ အျပစ္ပံုခ်မိေတာ့သည္......

သက္ျပင္းတခ်က္ခ်ရင္းbabyကိုလွမ္းၾကည့္မိေတာ့႐ွင္းလင္းလို႔ၿပီးသြားပံုရသည္.....

ဆိုဖာေပၚမွာၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ေလး ထိုင္ရင္း ေတြေငးေနတဲ့ပံုေလးက ကြၽန္ေတာ့္ရင္ကိုခြဲေနသလိုမ်ိဳး.....

ဘာလုပ္သင့္လဲလို႔ေတြးရင္း စိတ္ေတြညစ္ေထြးေနခ်ိန္မွာ ဒီေန႔P'May ေျပာလိုက္တဲ့စကားေတြကနားထဲျပန္ၾကားေယာင္လာသည္....

ေဆြးေႏြးၿပီးအေျဖ႐ွာပါတဲ့....

နာက်င္မႈေတြနဲ႔ႏႈတ္ဆိတ္ၿပီး အတၱရဲ့ဝါးမ်ိဳမႈေအာက္ လည္စင္းခံလိုက္ရတဲ့အျဖစ္မ်ိဳး လံုးဝအျဖစ္မခံႏိုင္ပါ......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora