🖤Theories of LOVE♥
💙Blue Book💙
💙Chapter 3💙
အစီအစဥ္တက် ငါ့ဘဝကို ခ်ဳပ္ေႏွာင္ထားမဲ့ကံၾကမၼာေရ......
ငါမင္းကိုျမင္ေစခ်င္တယ္.....
မင္းရဲ႕ဖိႏွိပ္မႈေတြေအာက္မွာ ငါ့အခ်စ္ေတြဘယ္လို႐ွင္သန္ေတာက္ပေနမလဲဆိုတာကိုေပါ့........
🖤♥🖤♥
ေကာ္ဖီ ၃ခြက္ နဲ႔လူသား၃ေယာက္.....
တိတ္ဆိတ္စြာထိုင္ေနမိၾကၿပီး ဘယ္သူကမွစကားမစေသးတဲ့ စကားဝိုင္းတခု....
၃ေယာက္စလံုး တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ အဓိပၸါယ္ပါပါ ၾကည့္မိၾကရင္း တိတ္ဆိတ္မႈကိုစတင္ၿဖိဳခြင္းလိုက္သူက Doctor Non....
Perth အိမ္ေတာ္ရဲ႕ မိသားစုဆရာဝန္....
ရင္းႏွီးလာတဲ့ႏွစ္ကာလေတြၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီမို႔ တကယ့္မိသားစုဝင္ပမာျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ..."သားတို႔ အန္ကယ့္အိမ္ထိေတာင္တကူးတကလာတာဆိုေတာ့ အေရးတႀကီးတိုင္ပင္စရာ႐ွိေနၿပီနဲ႔တူတယ္.....
လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္လို႔ရပါတယ္.....
အန္ကယ့္ကိုအားနာစရာမလိုပါဘူး"
အန္ကယ္Nonရဲ႕ စကားအဆံုးမွာ ကြၽန္ေတာ့္ေဘးနားမွာထိုင္ေနတဲ့ babyဆီက တိုးသဲ့သဲ့သက္ျပင္း႐ိႈက္သံေလးကို ၾကားလိုက္ရသည္......
ဒီခရီးကိုစေလ်ွာက္မယ္လို႔ဆံုးျဖတ္ခ်ိန္မွာ မလႊတ္တမ္းဆုပ္ကိုင္ထားသင့္တဲ့အရာက babyရဲ႕ စိတ္ဆိုတာကို အလိုလိုနားလည္ေနၿပီးသားမို႔........
ေအးစက္ေနတဲ့သူ႔လက္ေလးတဖက္ကိုဆြဲယူဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္သည္.....
ဆုပ္ကိုင္ထားမိတဲ့လက္၂ဖက္ရဲ႕အဖိအေဖာ့ေတြက ရင္ခုန္သံကိုျပေနတဲ့ ႏွလံုးခုန္စက္လိုမ်ိဳး......
မိသားစုဘဝေလးတခုတည္ေဆာက္ဖို႔အတြက္ပထမဆံုးေျခလွမ္းက ဒီေလာက္ထိရင္ခုန္စိတ္လႈပ္႐ွားရလိ္မ့္မယ္လို႔ မထင္ခဲ့မိ......
အဟမ္း........
ေခ်ာင္းတခ်က္ဟန္႔လိုက္ရင္း ျဖစ္ခ်င္တဲ့ဆႏၵတခုကိုကြၽန္ေတာ့္ဘက္ကပဲစတင္ထုတ္ေဖာ္ရပါေတာ့မည္......
DU LIEST GERADE
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....