🖤Theories of LOVE♥
🖤Superego♥
အားၿပိဳင္မႈေတြကိုထိန္းေက်ာင္းမဲ့အရာကဘာလဲ....
အတၱမာန္မာနေတြကိုထိန္းေက်ာင္းေပးမဲ့အရာက ဘာလဲ....
လိုက္ပါစီးေမ်ာၾကပါဦး....
🖤♥🖤♥
Black Pov🖤🖤🖤
လည္ပင္းကိုဖ်စ္ညႇစ္ထားတဲ့ လက္တစ္ဖက္က မသိမသာအားေတြေလ်ာ့ေနတာကို ကြၽန္ေတာ္အသိဆံုး....
မေကာင္းေသာစိတ္ေစတသိက္ကေတာ့ မႏူးညံ႔စြာပဲ ေသေစႏိုင္ေသာစကားေတြကိုေျပာမိသည္....
🖤အဟင့္...... သတ္မလို႔လား babyက အင့္......ကိုကိုက နည္းနည္းေလး ေစာ္ကားမိသြားလို႔လား.....
ကြၽန္ေတာ့္စကားၾကားတာနဲ႔ ၿပိဳပ်က္ေနတဲ့သူ႔ႏွလံုးသားကိုသူ႔ မ်က္လံုးကေနအတိုင္းသားျမင္ေနရသည္....
ဒီပြဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ႏိုင္ေၾကာင္း ေျပေလ်ာ့က်သြားတဲ့သူ႔လက္တစ္ဖက္ကအသိေပးေပမဲ့တကယ္တမ္းကြၽန္ေတာ္မေပ်ာ္ႏိုင္...
ခင္ဗ်ားတို႔ ခံစားဖူးလား.....
ေသြးသားထဲကဗီဇနဲ႔ ႏွလံုးသားကအခ်စ္ရဲ႕လြန္ဆြဲမႈမွာဦးေႏွာက္ေသြးေၾကာေတြ ျပတ္ထြက္မတတ္ခံစားရတာမ်ိဳး....
႐ူးသြပ္သြားလိုစိတ္ကို အတၱမာနေတြနဲ႔မရကုပ္က ဆြဲဆုပ္ထိန္းခ်ဳပ္ရင္း ကိုယ့္ႏွလံုးသားကိုထိုးႏွက္ဖိခ်ေနရတာမ်ိဳး....
အခ်စ္ႀကီးလို႔အမ်က္ႀကီးတယ္ဆိုတဲ့စကားလွလွေအာက္မွာ ကြၽန္ေတာ့္သခ်ႋုင္း႐ွိတယ္ဆိုတာ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္သာအသိဆံုး.....
ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးျခင္းနဲ႔ ခြင့္မလႊတ္တတ္ျခင္းတရားကိုရင္ထဲမွာတၿပိဳင္တည္းေမြးျမဴထားတဲ့ခံစားခ်က္အရ ထြက္သြားတဲ့ စကားက....
🖤baby ကိုကို႔ကို မျပဳစုလဲရတယ္....အဓိကက ေစာ္ကားခံရျခင္းဟာ ဘယ္လိုဆိုတာမ်ိဳးသိေစခ်င္ရံုေလးပဲ.....
ဒီလိုေျခလက္အက်ိဳးခံရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ဟာ သူ႔ဆီကခ်စ္ျခင္းတရားကိုေမ်ွာ္လင့္ျခင္းထက္ ကိုယ့္ခ်စ္ျခင္းတရားအတြက္ေလ်ာ္ေၾကးျပန္ယူျခင္းသက္သက္ပဲဆိုတာ ဒီစကားထဲမွာအကုန္ပါသြားၿပီးသားပါ....
KAMU SEDANG MEMBACA
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fiksi Penggemar🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....