🖤Miss you♥

1.6K 230 112
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Miss you♥

🖤♥🖤♥

တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေနတဲ့ အကာလ ညအခါ.....

ခ်ိဳးခ်ိဳးခြၽတ္ခြၽတ္ အသံၾကားရံုနဲ႔ မ်က္စိႏွစ္လံုးက auto ပြင့္လာၿပီ....

အိပ္ေနရာကေန လူးလဲထရင္း သားနဲ႔သမီးကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့ အိပ္ေနရင္း႐ုန္းကန္လူးလြန္႔မႈေလးသာ.....

ဒါေပမဲ့ကိုယ့္မွာေတာ့ ႏိုးၿပီးျပန္အိပ္မရေတာ့.....

ပံုမွန္အိပ္ေမာက်သြားရင္ ႏိႈးရခက္တဲ့ႏိုးဖို႔မလြယ္တဲ့ ကိုကိုကေတာ့ေအးခ်မ္းစြာ  အိပ္ေမာက်ေနဆဲ.....

သားနဲ႔သမီး လူ႔ေလာကထဲေရာက္တာ တစ္လျပည့္ခါနီးၿပီ....

ဒီၾကားထဲကြၽန္ေတာ္ ေဖေဖနဲ႔P'Chen အကူအညီနဲ႔ပဲ ကေလးေတြကိုရေအာင္ထိန္းခဲ့သည္....

ဖခင္ေမတၱာကို အျပည့္အဝခံစားေစခ်င္စိတ္က ကေလးထိန္းေတြေခၚဖို႔အခြင့္မေပးခဲ့....

ပင္ပန္းရေပမဲ့ တီတီတာတာေအာ္တဲ့အသံေလးေတြရယ္ အျပံဳးေလးေတြရယ္ေအာက္မွာ အင္အားေတြကျပည့္ဝေနဆဲ.....

ေဖေဖနဲ႔ P'Chen က အျပည့္အဝကူညီေပးသလို ကိုကိုကလဲအလုပ္ကေနျပန္ေရာက္တာနဲ႔ လုပ္စရာအလုပ္ပါလာရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔သားအဖေတြကိုထိုင္ၾကည့္ရင္း လုပ္တတ္သည္.....

တခါတေလ အလုပ္တစ္ဖက္နဲ႔ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္ပင္ပန္းတာမၾကည့္ရက္လို႔ဆိုၿပီး ကေလးေပါင္ေပၚတင္ၿပီးအလုပ္လုပ္တာကလဲမ႐ွား.....

တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ဘယ္ေလာက္ထိပင္ပန္းသလဲသိေပမဲ့ ကေလးထိန္းေခၚဖို႔က ႏွစ္ေယာက္လံုးမွာ ဆႏၵမ႐ွိ....

တတ္ႏိုင္သမ်ွ ဒီကေလးေတြကိုကိုယ္ေတြရဲ႕ရင္ခြင္ထဲမွာပဲ ေထြးပိုက္ထားခ်င္သည့္ဆႏၵက ထပ္တူမို႔လို႔ပါ.....

အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ကမာၻ၃ခုကို ၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ညေတြက လင္းေနၿပီ.....

သားေလးရဲ႕ပါးျပင္ကို မတို႔ရက္မထိရက္နမ္း႐ိႈက္ၿပီး သမီးေလးရဲ႕ပါးျပင္ကိုလဲဖြဖြေလးနမ္းမိသည္.....

ဒါေတြဟာကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာ အေကာင္းဆံုးေပ်ာ္ရႊင္မႈနဲ႔ လွပျခင္းေတြပါ....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon