🎼La🔵

1.6K 234 163
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🎼La🔵

တည္ေဆာက္ယူရတဲ့ခ်စ္ျခင္းတရားဟာ လွပျခင္းေတြနဲ႔ခိုင္က်ည္တည္ျမဲေနတဲ့အရာ.....

🖤♥🖤♥

ေက်ာင္းဝန္းထဲမွာ ကိုကို႔လက္ကိုဆြဲလို႔ ဘြဲ႔ေဖာင္တင္ဖို႔သြားေတာ့ တစ္ေက်ာင္းလံုးကကြၽန္ေတာ္တို႔အေၾကာင္းသိေနၾကတာမို႔ ျပံဳးစိစိ ကြက္ၾကည့္ကြက္ၾကည့္နဲ႔.....

တကၠသိုလ္စတက္ကာစအခ်ိန္မွာပဲ ကိုကိုနဲ႔လက္ထပ္ခဲ့ရတာ အခုဘြဲ႔ေတာင္ယူရေတာ့မည္.....

တကၠသိုလ္ကဘြဲ႔က အခုမွယူဖို႔ျပင္ေနတံုးဆိုေပမဲ့ ဘဝတကၠသိုလ္ကဘြဲ႔ေတြကေတာ့ေပါင္းစံုရၿပီးၿပီ.....

ကိုကိုနဲ႔အတူတူျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ဒီႏွစ္ကာလေတြမွာ တကယ့္ဘဝဆိုတာဘာလဲအထိုက္အေလ်ာက္သိခဲ့ရၿပီ....

ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကဘယ္လို႐ွင္သန္ေၾကာင္း.....

ယံုၾကည္ျခင္းေတြကဘယ္လိုသက္ေရာက္ေၾကာင္း......

နာက်င္ျခင္းဆိုတာဘာလဲဆိုတာေတြေရာ စံုေနေအာင္ကိုကြၽန္ေတာ္သင္ယူခဲ့ရ ခံစားခဲ့ရတာေလ.....

ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ပဲ ျဖတ္သန္းရပါေစ အဆံုးသတ္မွာကြၽန္ေတာ့္ေဘးမွာကိုကို႐ွိေနေပးခဲ့တာခ်ည္းပဲမို႔ ခုခ်ိန္ထိကြၽန္ေတာ္အသက္႐ွင္ႏိုင္ေသးတာပါ....

မဟုတ္ရင္ ဒီေလာကဓံရဲ႕အထုအေထာင္းအလွည့္အေျပာင္းေတြၾကားမွာ မြမြေၾကျပီး အစအနပါ႐ွာမရေအာင္ျဖစ္သြားမွာပါ.....

ဘြဲ႔ေဖာင္တင္ဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ကတကုပ္ကုပ္နဲ႔အလုပ္ေတြ႐ႈပ္ေနတံုး ကိုကိုကေတာ့ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပံဳးၿပီးၾကည့္ေနေလရဲ႕.....

အုပ္ထိန္းသူလက္မွတ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ လက္မွတ္ထိုးဖို႔ကိုကို္႔ဆီစာရြက္ကမ္းေပးလိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပံဳးၿပီးၾကည့္လို႔....

🖤ကိုကို႔ကေလးေလး.ေနာက္ဆံုးေတာ့အရြယ္ေရာက္လာၿပီပဲ.....

ကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းေလးကိုပုတ္ရင္း မ်က္ရည္ေတြဝဲေနပံုက သူပ်ိဳးေထာင္ခဲ့တဲ့သစ္ပင္ေလးတစ္ပင္အတြက္ေက်နပ္ဝမ္းသာေနပံုမ်ိဳး....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now