🖤Theories of LOVE♥
🎼Mi💛
ဘယ္အရာကမွတြန္းလွန္ၿဖိဳဖ်က္ႏိုင္ျခင္းမ႐ွိေသာႏွလံုးသား၏ ထြက္ကုန္သည္ အခ်စ္စစ္ျဖစ္သည္.....
🖤♥🖤♥
ကလင္...ကလင္....ကလင္.....
🖤အင္း.......baby ကေတာ့ ကြာ....ဘာလို႔ႏိႈးစက္ႀကီးalarmေပးထားျပန္တာလဲမသိဘူး......
အဆက္မျပတ္ျမည္ေနတဲ့ ႏိႈးစက္သံေၾကာင့္ ထၿပီးပိတ္ဖို႔ႀကိဳးစားေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ေပၚတက္ဖိထားေသာတစံုတရာေၾကာင့္ ထ၍မရ.....
အိပ္ခ်င္မူးတူးမ်က္လံုးနဲ႔ ဖြင့္ၾကည့္ျပန္ေတာ့လဲ ဘာမွေရေရရာရာမျမင္ရ......
လက္နဲ႔မ်က္ႏွာေပၚစမ္းၾကည့္ေတာ့မွ ႏုအိေနတဲ့ဆံႏြယ္ေလးေတြ.......
အခုမွေသခ်ာလက္နဲ႔လိုက္စမ္းမိေတာ့ ကေလးေပါက္စက ကြၽန္ေတာ့္ေပၚေမွာက္အိပ္ေနတာကိုး.....
လူတစ္ကိုယ္လံုးကြၽန္ေတာ့္အေပၚမွာ ေခါင္းကေတာ့ ေဘးေစာင္းေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ႏွာေဘးမွာဆိုေတာ့ ေပ်ာ့အိေနတဲ့မိႈလံုးဆံစေလးေတြက ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ႏွာေပၚတစိတ္တပိုင္းတင္ေနတာကိုး......
မ်က္ႏွာေပၚကဆံစေလးေတြကိုအသာဖယ္ၿပီး သူ႔မ်က္ႏွာေပၚကဆံပင္ေလးေတြကိုပါသပ္တင္ေပးလိုက္ေတာ့ လံုးေထာ္ထြက္ေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းရဲရဲေလးနဲ႔ ပါးေဖာင္းေလးက ကိုက္စားခ်င္စရာ....
အင္း.....ဒါေပမဲ့ ဟိုႏိႈးစက္ကိုပိတ္ဦးမွျဖစ္မွာ ႏို႔မို႔ဆို ဇိမ္ပ်က္ေနမယ္......
ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ႀကိတ္ျပံဳးလိုက္ၿပီး baby ကိုယ္လံုးေလးကိုဖက္ကာ အားရပါးရတပတ္လွိမ့္လိုက္ေတာ့မွပဲ သူ႔ေအာက္ကေနလြတ္ေတာ့သည္......
သူ႔ကိုခြရက္သားနဲ႔ပဲ အသံျပဲႀကီးနဲ႔ျမည္ေနတဲ့ ႏိႈးစက္ကိုေအာင္ျမင္စြာပိတ္လိုက္ၿပီး နံရံေပၚကနာရီကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့မနက္၅နာရီ......
ဒီနာရီႏိႈးစက္ကို ကြၽန္ေတာ္မွမဟုတ္ရင္ alarmေပးတဲ့သူက babyကလြဲလို႔တျခားသူမ႐ွိ......
ေနပါဦး သူကဘာလို႔alarmေပးထားရတာလဲ.....
ကိုယ့္ရင္ခြင္ေအာက္က babyကိုျပန္ၾကည့္ေတာ့ပါးစပ္ေလးေတာင္ ဟလို႔ အိပ္ေနလိုက္တာမ်ား အားရပါးရ......
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....