🖤Theories of LOVE♥
🎼Sol💙
ဒီခံစားခ်က္ကို အလြမ္းတစ္ခ်က္နဲ႔ပဲတို႔ထိ....
႐ုန္းမရႏိုင္တဲ့ဂီတေတြက မင္းႏွလံုးသားကိုႀကိဳးညႇိေပးလိမ့္မယ္ အခ်စ္ေရ.....🖤♥🖤♥
Piano ေပၚစည္းခ်က္မညီစြာက်ေနေသာလက္ေခ်ာင္းျဖဴသြယ္သြယ္ေတြကပင္ သံစဥ္မျမည္ေသာ ဂီတလိုပင္.....
စႏၵရားခလုတ္ေတြေပၚက်ေရာက္ေနေသာ အၾကည့္ေတြရယ္.....
စူးစမ္းလိုမႈေအာက္မွာ တြဲလြဲခိုေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းရဲရဲေလးထက္ကအျပံဳးေလးရယ္....
တစြန္းတစေသာျပည့္စံုမႈေသးေသးေလးေတြကို ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ေငးၾကည့္ေနမိတာကို babyမသိ႐ွာ....
သူလုပ္ခ်င္တာလုပ္ေနရရင္ အလွဆံုးျပံဳးေနတတ္ၿပီး စီးေမ်ာနစ္ဝင္ေနတတ္တဲ့ကေလးမ်ိဳးမို႔ သူ႔ေဘးမွာကိုယ္မတ္တပ္ရပ္ေနတာေတာင္ သူသတိမထားမိ.....
စႏၵရားေပၚ လက္ႏွစ္ဖက္တင္ေမးေထာက္ရင္း သူ႔မ်က္ႏွာေလးကိုစိုက္ၾကည့္ေတာ့မွ ေျပးလႊားေနေသာလက္ေခ်ာင္းေလးေတြကရပ္တန္႔သြားေတာ့သည္.....
🖤ဆက္တီးပါ babyရဲ႕......ကိုကိုနားေထာင္ေနတယ္ေလ......
♥မတီးပါဘူး ေပါက္ကရေတြေလ်ွာက္ႏွိပ္ေနတာ.....႐ွက္စရာႀကီး ကိုကို႔လိုမွမတီးတတ္တာ.....
🖤ကိုကိုသင္ေပးမွာေပါ့ babyရဲ႕.....
သူ႔ေဘးနားဝင္ထိုင္ရင္း သူ႔ကိုယ္လံုးေလးကို ေပါင္ေပၚေပြ႔တင္လိုက္ေတာ့ အလိုက္သင့္ပါလာသည္.....
🖤အခု ကိုကိုသီခ်င္းတစ္ပုဒ္တီးျပမယ္.... သံစဥ္ေလးပဲနားေထာင္ၾကည့္....
piano ခလုတ္ေတြေပၚလက္တင္လိုက္မိတာနဲ႔ မရည္ရြယ္ပဲႏွလံုးသားထဲကသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကိုအစပ်ိဳးမိသြားသည္....
ရင္ထဲမွာ တစ္ခ်ိန္လံုးကိန္းေအာင္းေနခဲ့ေသာ သူအလြယ္တကူမသိႏိုင္မဲ့သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို တီးျပမိေနခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ့္ေပါင္ေပၚထိုင္ရင္းၿငိမ္သက္စြာနားေထာင္ေနသည္....
ဒီသံစဥ္ကို တီးခတ္ေနခ်ိန္မွာ အံကိုတင္းတင္းႀကိတ္လို႔ေမ့ေပ်ာက္ထားသမ်ွပံုရိပ္ေတြ ျမင္လႊာထဲတိုးမဝင္ေအာင္တားဆီးေနရသည္......
VOCÊ ESTÁ LENDO
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfic🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....