🖤Theories of LOVE♥
🖤I melt for you♥
ျမတ္ႏိုးမႈေတြ အဖ်ားခတ္ရံုနဲ႔ ဒီႏွလံုးသားက အရည္ေပ်ာ္က်ရတာမ်ိဳး.......
အျပံဳးတပြင့္လက္ရံုနဲ႔ ဒီႏွလံုးသားက အရည္ေပ်ာ္က်ရတာမ်ိဳး.......
မင္းရဲ႕အရာအားလံုးမွာ ေပ်ာ္ဝင္နစ္မြန္းရျခင္းကို မက္ေမာတယ္......
အဲ့ဒါကို ငါက အခ်စ္လို႔ ေခၚတယ္....
🖤♥🖤♥
ေက်ာက္တံုးေလးေတြလမ္းေပၚခ်ၿပီး အိမ္ျပန္လာတဲ့ လမ္းမွာ baby တေယာက္ ေခ်ာင္းေလး တဟန္႔ဟန္႔နဲ႔.....
မေန႔ကထိအေကာင္း ဒီေန႔ေတာ့ ေခ်ာင္းဆိုးဖို႔ အစကပ်ိဳးေနၿပီ.....
🖤baby ေခ်ာင္းေတြဆိုးလွခ်ည္လား မေန႔က ဘာေတြစားေသးလဲ ညကအိပ္တာအဲကြန္းအသားကုန္ဖြင့္အိပ္တယ္မွတ္လား........
♥ဟီး ဟုတ္တယ္ အဟြတ္.....မေန႔ညက ပူတာနဲ႔ပဲ.......အဟြတ္.....
🖤က်စ္.......babyရာ ဂ႐ုစိုက္မွေပါ့ကြာ ကိုကိုအဲ့ဒါေတြေၾကာင့္မ်က္စိေအာက္ကအေပ်ာက္မခံႏိုင္တာ....... ကိုကိုအနားမွာမ႐ွိတာနဲ႔ ေနခ်င္သလိုေနေတာ့တာပဲ.......
ဆူေတာ့လဲ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ လူကိုစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရေအာင္ လုပ္ႏိုင္လြန္းသည့္ အဆိုးေလး....
🖤ကိုကိုက ခ်စ္လို႔ေျပာတာပါbabyရယ္ ဆူတာမဟုတ္ဘူးေနာ္ အဲ့မ်က္ႏွာေလးကို အခုျပံဳးလိုက္ေတာ့ မဲ့မေနနဲ႔.....
ကဲ လာ ကိုကိုေက်ာပိုးမယ္ တက္....
သူ႔ေ႐ွ႕ေက်ာေပးၿပီး ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်လိုက္တာနဲ႔ ျငင္းေတာင္မေနပဲ ေက်ာေပၚ ေဆြ႔ခနဲေရာက္လာတာမ်ား ဖားကေလးက်လို႔......
ေက်ာေပၚေရာက္ေတာ့လဲ သူ႔ေခ်ာင္းဆိုးတဲ့အ႐ွိန္ေၾကာင့္ ကိုယ့္ေက်ာျပင္ပါတုန္ခါေနေတာ့စိတ္ကပိုပိုပူလာရၿပီ.....
အိမ္ကိုျမန္ျမန္ေရာက္ေအာင္ေျခလွမ္းသြက္သြက္လွမ္းမိတာက ဒီကေလးဆိုးေလးရဲ႕ေခ်ာင္းဆိုးသံေတြကိုမခံစားႏိုင္ေတာ့လို႔ပါ......
အိမ္ေရာက္တာနဲ႔ ေဖေဖတို႔ကေတာင္ အံ႔ၾသတႀကီးေမးၾကသည္.....
ေစာေစာစီးစီး ဘယ္ကျပန္လာၾကတာလဲဆိုၿပီးေတာ့ေပါ့......
DU LIEST GERADE
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....