🖤Theories of LOVE♥
🖤Addictive love♥
ႏွလံုးသားတခုလံုးကိုခ်ည္ေႏွာင္ယစ္မူးေစတဲ့ ငါ့ရဲ႕တပ္မက္ျခင္းသစ္ပင္.......
မင္းဟာ ငါ့ႏွလံုးသားထဲက ဘိန္းပင္....
🖤♥🖤♥
ေဆးရံုကဆင္းခြင့္ရတဲ့ေန႔ မနက္ခင္းအေစာပိုင္းမွာပဲ အိမ္သို႔တန္းမျပန္ေသးဘဲ သူနဲ႔ကိုယ္လာေနက် ျမစ္ကမ္းေဘးတစ္ေနရာသို႔ထြက္လာခဲ့သည္......
စကားေတြအေထြအထူးမဆိုမိၾကေသးဘဲ ခံုတန္းေလးေပၚထိုင္မိၾကသည္.......
ၾကင္နာျခင္းေတြကြၽန္ေတာ့္ပုခံုးေပၚေမွးတင္ရင္း ဆုပ္ကိုင္ယွက္သြယ္ထားတဲ့လက္တစ္စံုက သိပ္ခ်စ္ပါသည့္အေၾကာင္း အသံတိတ္ေျပာေနသည္ေလ......
နာက်င္ဒဏ္ရာေတြျပည့္သိပ္ေနသည့္ ႏွလံုးသားငယ္ကို လက္ေတြ႔ေထြးေပြ႔လို႔မရေပမဲ့ တတ္ႏိုင္သမ်ွေတာ့ ေမတၱာေတြ ေရာက္ေစခ်င္သည္.......
အိမ္ကိုဒီေန႔ျပန္ေခၚဖို႔ရာကို ခ်ီတံုခ်တံုျဖစ္ေနသည့္အေၾကာင္းတရားေပါင္းမ်ားစြာက babyထိခိုက္မွာစိုးရိမ္ေနတဲ့တခုတည္းေသာစိတ္ေၾကာင့္ပါ.......
ေဖေဖကေတာ့ေဆးရံုတက္ေနစဥ္ လာေတြ႔ေပမဲ့ေမေမကေတာ့လံုးဝေရာက္မလာခဲ့......
Nick ကိုbabyကိုယ္တိုင္ေျပာၿပီး အိမ္ကိုဟိုမိန္းမကိုျပန္ပို႔ထားေစခဲ့ေပမဲ့ ေမေမကေတာ့လူႀကီးမို႔စိတ္ပူစိုးရိမ္ၿပီး babyကိုမေက်မနပ္ျဖစ္ေနေသးတယ္ေလ......
ေဖေဖကေတာ့ Coralအေၾကာင္းသိေပမဲ့ ေမေမကေတာ့ဘာမွမသိခဲ့ဘူးဆိုေတာ့အျပစ္လဲမတင္ခ်င္......
ဒါေပမဲ့ ဒီနွလံုးသားငယ္ကို မထိခိုက္ေစခ်င္စိတ္ကbabyကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြနဲ႔တူတူ အဓြန္႔႐ွည္ေနၿပီမို႔......
ရင္ထဲကသက္ျပင္းအေၾကအမြေတြကို စနစ္တက်သိုသိပ္စြာသိမ္းဆည္းရင္း babyပါးႏုႏုေမႊးေမႊးေလးကို နမ္း႐ိႈက္မိလိုက္သည္.......
♥ကိုကို သက္ျပင္းေတြႀကိတ္ခ်ေနတာ babyၾကားတယ္ ကိုကို.....အိမ္ေရာက္ရင္ ကိုကို႔အေမနဲ႔ျပႆနာျဖစ္မွာစိုးရိမ္ေနတယ္မွတ္လား......♥
ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကိုပိုင္စိုးတဲ့အ႐ွင္သခင္ဆိုတာကို ဘယ္လိုမွျငင္းခ်က္ထုတ္မရႏိုင္ေအာင္ အရာအားလံုးသူပိုင္ဆိုင္ပါသည္......
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....