🖤Love Rock♥

2.2K 240 115
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Love Rock♥

ထာဝရ မင္းက ငါ့ရဲ႕ခ်စ္သူ.......

🖤♥🖤♥

အိပ္ရာႏိုးလာတည္းက babyေဘးမွာ႐ွိမေနလို႔ စိတ္တိုေနတာ.......

လိုက္႐ွာေတာ့လဲ အျပင္ကိုကားနဲ႔ထြက္သြားတယ္တဲ့.......

ဖုန္းဆက္ေတာ့လဲမကိုင္......

စိတ္ေတြပူၿပီး ေဒါသကထြက္လာေတာ့ ဘာမွလူကအျမင္မၾကည္ခ်င္ေတာ့......

အထိအခိုက္မခံဖူးဖူးမႈတ္ခ်စ္ရပါတယ္ဆိုေနမွ......
မ်က္စိေအာက္က အေပ်ာက္မခံခ်င္ပါဘူးဆိုေနမွ ဒင္းက......

ေနေပ့ေစ ျပန္လာမွေတြ႔မယ္.....
မွတ္ေလာက္ေအာင္ စိတ္ဆိုးျပလိုက္ဦးမယ္......

ဒီတခါ ကိုကို႔အလွည့္ေပါ့ကြာ......

မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး အိပ္ရာေပၚကေနထိုင္ေစာင့္ေနလိုက္တာ မနက္၉နာရီထိုးမွပဲ အခန္းထဲ မခ်ိဳမခ်ဥ္မ်က္ႏွာနဲ႔ ဝင္လာၿပီေလ အဲ့သူပုန္ေလးက......

အိပ္ရာေပၚမွာ မ်က္ႏွာထားတင္းတင္းနဲ႔ထိုင္ေနတဲ့ကိုယ့္ကိုလဲ ျမင္ေရာ ႐ွိသမ်ွ သြားေတြေပၚေအာင္ကို ၿဖီးၿပီး ကပ္ခြၽဲတယ္ေလ......

စလာတည္းက ဒင္းကတိုက္စစ္ဖြင့္လာပံုက ေပါင္ေပၚလာခြထိုင္ေတာ့ ဒီကတင္းထားတဲ့မ်က္ႏွာက အေၾကာေတြေလ်ာ့ကုန္ေတာ့မွာပဲ.....

တင္းထားစမ္း Perth......

♥ကိုကို ႏိုးေနၿပီလားဟင္......

အံမယ္ သူပုန္ေလးက ေတာ္ေတာ္လည္တာဗ်.......

ေပါင္ေပၚခြထိုင္ၿပီးတာနဲ႔ ကိုကိုႏိုးၿပီလားဆိုၿပီး ႏႈတ္ခမ္းကိုလာနမ္းတာဗ်.......

ဒီမွာေတာ့ရင္ထဲမွာပီတိျဖာၿပီး အျပင္မွာအဂၤေတကိုင္ထားတဲ့မ်က္ခြက္နဲ႔......

🖤ေျပာပါဦး မနက္ေစာေစာစီးစီး ကြၽန္ေတာ့္ကိုအသိမေပးပဲ ခင္ဗ်ားေလးအျပင္ထြက္ရတဲ့အေၾကာင္းအရင္း.....

♥ေအာ္ ဒါလား အဟင္း....အဲ့ဒါက အဲ့လိုပဲ ဝယ္စရာေလး႐ွိလို႔ပါ......

🖤မနက္အေစာႀကီးဘယ္နားမွာ ဘာသြားဝယ္တာတံုး.......

♥ကိုကိုကလဲ babyလုပ္စရာ႐ွိလို႔ပါ မယံုလို႔လား babyကို......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ