🖤Need you now♥

2.4K 277 87
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Need you now♥

ႏွစ္ကိုယ့္တစ္စိတ္ တသားတည္းက်ေနၿပီးသားလူ၂ေယာက္ရဲ႕ဘဝမွာ ဘာကိုအလိုအပ္ဆံုးလဲ?????

ျငင္းဆန္ေနလဲ အေျဖကတခုတည္းပဲ.....

လိုအပ္ေနတာ 🖤 မင္း ♥ ပါပဲတဲ့

🖤♥🖤♥

မွန္ေ႐ွ႕မတ္တပ္ရပ္ရင္း necktie ခ်ည္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြဟာ ဘဝမွာလြမ္းေမာစရာေကာင္းတဲ့အခိုက္အတန္႔ေတြထဲ ပါဝင္လာလိမ့္မယ္ လို႔ ေယာင္လို႔ေတာင္မေတြးခဲ့မိ........

အခုေတာ့ မနက္တိုင္းကိုယ့္လည္တိုင္တဝိုက္ က်က္စားေနၾက လက္ျဖဴျဖဴေလးတစံုရယ္.......

ကိုယ့္ႏႈတ္ခမ္းေတြ ၿငိတြယ္ေနက်လည္တိုင္ျဖဴျဖဴေလးရယ္က ကိုယ္နဲ႔ေဝးရာမွာ......

မေသသပ္တဲ့ပံုရိပ္ကပဲ ခုလက္႐ွိအေနအထားမွာအသင့္ေတာ္ဆံုးလို႔ယူဆၿပီး ခ်ည္လက္စ necktieကို ဆြဲျဖဳတ္လႊင့္ပစ္လိုက္မိေတာ့သည္......

မြန္းၾကပ္နာက်င္လြန္းပါတယ္ babyရယ္....

အိပ္ရာေပၚက အိပ္ေမာက်ေနဆဲပံုရိပ္ေလးကေတာ့ ကိုယ့္ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာအေဝးမွာ......

ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ နာက်င္႐ုန္းႂကြလာတဲ့စိတ္ေတြကိုခ်ိဳးႏွိမ္ရတာမလြယ္......

မ်ိဳသိပ္ထားရသမ်ွေတြကို စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ ၾကမ္းတမ္းပစ္လိုက္ခ်င္စိတ္ေတြက ထိန္းခ်ဳပ္ဖို႔ခက္လြန္းသည္......

ဒါေပမဲ့..... ဒါေပမဲ့......

အ႐ွံုးေပးထားၿပီးသားႏွလံုးသားက ေတာ္လွန္ႏိုင္တယ္ဆိုတာ ဘယ္တံုးကမ်ား႐ွိဖူးလို႔လဲေလ.......

နဖူးျပင္ေပၚ အနမ္းဖြဖြေပးမိခ်ိန္မွာ ကိုယ့္လက္သီးေတြကိုသာ က်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္လို႔......

🖤Morning baby.......

အနမ္းေၾကာင့္ လူးလြန္႔ႏိုးလာရင္း လက္ေလး၂ဖက္ကိုဆန္႔တန္းကာ အပ်င္းဆန္႔ေနတဲ့ပံုက တကယ့္ကေလးေလးအတိုင္း........

ၿပီးေတာ့ ေနာက္ဆက္တြဲေရာက္လာတဲ့လက္တစံုက သူ႔မ်က္ႏွာနားကပ္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္လည္ပင္းေပၚမွာ......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now