🖤Theories of LOVE♥
🖤Affection♥
ဘဝဆိုေသာ သတ္ကြင္းထဲမွာ ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းကိုကိုင္ရင္း ကိုယ့္ဘက္ကိုဆြဲယူရမလား သူ႔ဘက္ကိုလက္လႊတ္ရမလားဆိုေသာ အေျခအေနကို ယခုကြၽန္ေတာ္လက္ေတြ႔ခံစားေနရၿပီ......
ႏွလံုးသားထဲကလြန္ဆြဲပြဲမို႔ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားေတြ တင္းၾကပ္ေပါက္ကြဲလုနီးနီးပါပဲ......
လ်ွပ္တျပတ္ခ်လိုက္တဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုေၾကာင့္ ဘဝေတြလြဲမွားသြားမွာမ်ိဳးကို ေသရမွာထက္ေၾကာက္တာမို႔ ကြၽန္ေတာ္ၿငိမ္ေနတာပါ.......
ေသမင္းခံတြင္းဝကို ေရာက္ေနတဲ့ကေလးေတြကိုေရြးရမွာလား......
ကြၽန္ေတာ့္ကိုေပြ႔ဖက္ထားတဲ့လက္တစံုကိုလႊတ္ခ်လိုက္ရမွာလား......
ဘဝမွာကူကယ္ရာမဲ့အေနအထားေတြအႀကိမ္ႀကိမ္ၾကံဳခဲ့ဖူးေပမဲ့ ဒီတစ္ခါကေတာ့အဆိုးဆံုးပါပဲ.......
ေဝခြဲမရစိတ္နဲ႔ဆြံ႔အေနမိတဲ့အခိုက္အတန္႔ေတြမွာ ကယ္တင္႐ွင္ကေရာက္လာၿပီ.....
သူကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ကိုကို.....
ကြၽန္ေတာ့္ေ႐ွ႕ကေန ကြၽန္ေတာ္မဆံုးျဖတ္ႏိုင္တဲ့အေျဖတစ္ခုကိုရဲဝံ႔ျပတ္သားစြာေရြးခ်ယ္ေပးသြားတဲ့ ကိုကို.......
ခက္ခက္ခဲခဲဖန္တီးထားရတဲ့ ကေလးေတြထက္ကြၽန္ေတာ့္ကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့တာကို အံ႔ၾသမိသည္.....ဒါေပမဲ့အျပစ္မတင္ရက္ခဲ့.......
ကြၽန္ေတာ္က ကေလးေတြကိုဆံုး႐ွံုးရသလို သူကလဲ သူ႔အေမကိုလက္လႊတ္ေက်ာခိုင္းပစ္လိုက္တဲ့အေနအထားေလ.....
ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ ဆတူမျဖစ္ရင္ေတာင္ ဘဝငရဲကထပ္တူညီမ်ွေနသည့္အေနအထား.......
ဘယ္လိုငရဲမဆို အတူတူဆိုရင္babyလက္ခံႏိုင္ပါတယ္ ကိုကိုရယ္......
ကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုဆြဲကိုင္ၿပီး အိမ္ထဲကထြက္မယ္အလုပ္မွာ ေသမင္းတံခါးဝက ကြၽန္ေတာ့္ဘက္႐ုတ္တရက္လွည့္လာခ်ိန္......
ဘယ္လိုမွေ႐ွာင္လႊဲမရတဲ့အရာကို ေငးေမာေနမိတံုးမွာကြၽန္ေတာ့္ကိုေပြ႔ဖက္ရင္း ကာကြယ္ေပးတဲ့ ကိုကို......
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....