🖤freedom♥

1.9K 275 104
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤freedom♥

ေတာင္းဆုေတြျပဳခ်င္တယ္....

မင္းလြတ္ေျမာက္ပါေစလို႔......

🖤♥🖤♥

Congratulationပါ သားသားေလးနဲ႔မီးမီးေလးပါ႐ွင္......

ဆရာဝန္မရဲ႕ စကားသံေတြမွာ ပီတိေတြစိမ့္ျဖာေနရမဲ့အစား ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့လက္တစ္စံုရဲ႕တင္းၾကပ္မႈက ဘာနဲ႔တူပါသလဲ......

ဖခင္ျဖစ္ၿပီဆိုတဲ့အသိကပိုၿပီးအသက္ဝင္သြားခဲ့လို႔ အံ႔ၾသဝမ္းသာေနလို႔လား......

ဒါမွမဟုတ္ အနာက်င္မခံႏိုင္တဲ့အတၱတခ်ိဳ႕ရဲ႕အေမွာင္ခ်ထားတဲ့ခံစားခ်က္ေတြေၾကာင့္လား.....

တစ္ေယာက္မ်က္ဝန္းထဲတစ္ေယာက္စိုက္ၾကည့္ရင္း အေျဖေတြအေျပးအလႊား႐ွာေနေပမဲ့ လိုခ်င္တာေတြနဲ႔ေတာ့ေဝးေနဆဲ......

မ်က္ရည္ၾကည္ေတြဝဲတက္လာတဲ့babyမ်က္ဝန္းက ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕သိလိုမႈေတြကိုေဘာင္ခတ္ကန္႔သတ္ပစ္လိုက္ၿပီမို႔ ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းရင္းေပြ႔ဖက္ထားလိုက္မိသည္.......

🖤ကိုကိုတို႔ တကယ္ႀကီးကိုဖခင္ေတြျဖစ္ၾကေတာ့မွာေနာ္ baby......

♥baby ရင္ထဲတမ်ိဳးႀကီးပဲ..... ဝမ္းသာသလိုလိုဝမ္းနည္းသလိုလိုနဲ႔......

🖤အင္း......ျဖစ္တတ္ပါတယ္ babyရယ္.....အရမ္းစိတ္ကိုအေတြးေတြထည့္မေပးနဲ႔ေနာ္......

အဟမ္း.......

ေ႐ွ႕ကေဒါက္တာရဲ႕ေခ်ာင္းဟန္႔သံၾကားမွပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔၂ေယာက္လူခ်င္းခြာမိၾကသည္.......

အခု ကေလးေတြအေျခအေနလဲသိၿပီးၿပီဆိုေတာ့ လူနာေဆးရံုကဆင္းလို႔ရပါၿပီေနာ္.....

🖤ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးပါခင္ဗ်ာ......

Shelly ကို ကုတင္ေပၚကေနတြဲထူေဖးမရင္း babyကေခၚလာေပးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကေ႐ွ႕ကေနေဆးရံုဆင္းဖို႔စာရြက္စာတမ္းကိစၥေတြလုပ္ရသည္.....

ေကာင္တာမွာ ေငြသြင္းလက္မွတ္ထိုးနဲ႔အလုပ္မ်ားေနခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ့္ေနာက္ေက်ာဘက္က စကားသံတိုးသဲ့သဲ့ေတြကိုသိခ်င္စိတ္ကတားမရ.....

Baby နဲ႔ Shelly ဘာေတြေျပာေနၾကတာလဲ......

ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕မသိစိတ္ကေသခ်ာေပါက္ခံစားမိေနတာတစ္ခုကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မသိေသးတဲ့ကိစၥအခ်ိဳ႕က်န္ေနႏိုင္ေသးသည္လို႔ေပါ့.......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2حيث تعيش القصص. اكتشف الآن