💙Chapter 5💙

1.8K 243 187
                                    

🖤Theories of LOVE♥

💙Blue Book💙

💙Chapter 5💙

ၿပိဳလဲပ်က္စီးေနတဲ့ ကမာၻငယ္ဟာ လမ္းဆံုလမ္းခြတခုမွာရပ္ေနေလရဲ႕.....

ခ်မွတ္ခဲ့ၿပီးသား ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ အမွန္တကယ္အသက္ဝင္မဝင္ဆိုတာကေတာ့......

🖤♥🖤♥

ေဆးရံုအထူးခန္းတခုထဲမွာ စိတ္မသက္မသာျဖစ္ေနရတာ ကြၽန္ေတာ္တေယာက္ပဲ႐ွိမယ္ထင္ပါတယ္......

ကိုကို နဲ႔ ေမေမတို႔ကေတာ့ မၾကာခင္ operation roomထဲဝင္ေတာ့မဲ့ Shelly ကို အားေပးေနၾကတယ္ေလ......

စိတ္မသက္မသာျဖစ္ရတဲ့အေၾကာင္းရင္းခံကို ေျမလွန္ၿပီးလိုက္မေတြးခ်င္ေတာ့ပါဘူး.....

ကိုကို ဟိုညေနက ကိုယ့္ေ႐ွ႕မွာငိုၿပီးတည္းက လူကအေရထူသလိုခံစားေနရတာပါ....

နာက်င္တာသိေပမဲ့အရမ္းစိတ္မၫႊတ္ထားမိေတာ့ပါဘူး.....

ကိုကို႔မ်က္ႏွာတခုကိုပဲၾကည့္ၿပီး အရာအားလံုးေက်ာခိုင္းလိုက္ဖို႔စိတ္ကို ဒုန္းဒုန္းခ်လိုက္ၿပီမို႔ ကိုကို႔ရဲ႕စိတ္လႈပ္႐ွားေနတဲ့မ်က္ႏွာကိုပဲၾကည့္ေနမိေတာ့သည္.....

ေအာ္ ကိုကို ကိုကို ကေလးယူဖို႔အသည္းအသန္ေျပာခဲ့ရသေလာက္ အခုက်ေတာ့သူကကိုယ့္ထက္ပိုဆိုးေနတာေလ.....

ေမေမနဲ႔ သူနဲ႔ အျပန္အလွန္ေျပာေနၾကတာေတြကိုေရေရရာရာနားစိုက္မေထာင္မိေပမဲ့ သူ႔ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းကိုေတာ့ တစမက်န္ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာနားလည္ႏိုင္ပါသည္....

ဖခင္ျဖစ္ရေတာ့မဲ့ လူတေယာက္ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြကို ကိုကို႔ရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚမွာျမင္ေနရသည္ေလ.....

ခြဲခန္းဝင္ရေတာ့မဲ့လူကိုအားေပးေနၾကတဲ့အခ်ိန္မို႔ ကိုယ္ကေ႐ွာင္ဖယ္ေနရင္ ကိုကိုပဲၾကားကမ်က္ႏွာပူေနရမွာမို႔ Shellyနား သြားရပ္ၿပီး......

♥ငါ့ကေလးေလးေတြကို နင့္ဆီစိတ္ခ်လက္ခ်အပ္ထားမယ္ေနာ္......

"စိတ္ခ်ပါ Saintရယ္ ငါ့တူေလးေတြ တူမေလးေတြျဖစ္လာမွာပဲဟာ"

ျပံဳးျပေနျပန္ၿပီ ဟိုတေန႔ကလိုအျပံဳးေတြနဲ႔......

ဆက္ၾကည့္ေနရင္စိတ္ထဲ အဲ့အေတြးေတြျပန္ဝင္လာမွာစိုးလို႔မ်က္ႏွာခ်က္ခ်င္းလႊဲလိုက္ရသည္.....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now