🖤Theories of LOVE♥
🖤Philophobia Vs Thantophobia♥
ေၾကာက္ရြံ႕ေက်ာခိုင္းျခင္းနဲ႔ တင္းၾကပ္စြာဆုပ္ကိုင္ထားျခင္းၾကားက အခ်စ္တခု......
အခ်စ္ကိုေၾကာက္ရြံ႔သူနဲ႔ အဆံုး႐ွံုးမခံႏိုင္သူ.......
ကံၾကမၼာရဲ႕႐ိုက္ခတ္မႈမွာ ဒီအခ်စ္ေလွေလးဘယ္ေလာက္ထိေတာင့္ခံႏိုင္မလဲ???
🖤♥🖤♥
အခန္းက်ယ္ႀကီးရဲ႕ ေထာင့္တစ္ေနရာမွာ ဒူးေခါင္းေပၚေခါင္းေမွာက္ခ်ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေပ်ာ့ညံ႔ျခင္းေတြကို လြတ္လပ္စြာစီးဆင္းေစမိတဲ့အခိုက္အတန္႔......
ကုတင္ေပၚကဖုန္းတလံုးဟာ ကိုကိုနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ၾကားက ပတ္သတ္ဆက္ႏြယ္မႈမွန္သမ်ွကို မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာလြင့္ကြာေဝးေစခဲ့သည့္ လက္နက္တခုျဖစ္ခဲ့ၿပီ......
လြန္ခဲ့တဲ့၂နာရီ ကိုကို႔ဆီကဖုန္းဝင္လာတံုးက ကြၽန္ေတာ့္ကမာၻပ်က္ဖို႔လမ္းအစပ်ိဳးခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေပါ့.......
မကိုင္မခ်င္းေခၚေနမဲ့ဖုန္းသံဟာ ေသမင္းေခၚသံအလား ေၾကာက္ရြံ႔ဖြယ္အတိၿပီးခဲ့တာပဲေလ......
မကိုင္ဘူးလို႔ နားေတြပိတ္ထားမိလဲ အမွာစကားတခုေတာင္ခ်န္မထားခဲ့မိတဲ့ကိုယ့္အျပစ္အတြက္ က်ိန္စာသင့္ေနသလိုခံစားခ်က္နဲ႔ကြၽန္ေတာ္အ႐ူးအမူးအလူးအလဲခံစားခဲ့ရတာပါ......
သူဘယ္ေလာက္ခံစားေနရမလဲဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔တင္ ရင္ထဲမွာအလဲလဲအကြဲကြဲ......
ဒီလမ္းကို ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေရြးခ်ယ္ခဲ့တယ္မဟုတ္လား.....
တာဝန္ယူမႈတာဝန္ခံမႈေတြဟာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕လုပ္ရပ္နဲ႔တပါတည္း႐ွိသင့္တာမို႔......
ဖုန္းျမည္ေနတဲ့ကာလအတြင္းအေတြးေတြလြန္ဆြဲခဲ့သမ်ွဟာ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ရင္ဆိုင္ဖို႔ပဲျဖစ္လာခဲ့ၿပီေလ......
သက္ျပင္းတ႐ိႈက္နဲ႔ဖုန္းေကာက္ကိုင္လိုက္ခ်ိန္မွာ တုန္ယင္ေနတဲ့ကိုကို႔အသံနဲ႔အတူၿပိဳက်လာတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ရည္ေတြ......
႐ိႈက္ငင္ဆို႔နင့္သံေတြမထြက္ဖို႔ ကိုယ့္ႏွလံုးသားကိူထုႏွက္တားဆီးလဲမရ......
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfic🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....