🖤Theories of LOVE♥
🎼Re🚩
ေတာက္ပေနရံုေလးပဲ လံုေလာက္တယ္ခ်စ္သူ.......
အေရာင္ေတြထပ္စြန္းသြားရင္ မင္းႏွလံုးသားေလးညႇိဳးငယ္ေနမွာစိုးလို႔ပါ.....🖤♥🖤♥
ခြင့္လႊတ္ျခင္း ရဲ႕ အလြန္ ဥေပကၡာ အဆင့္မွာ ကြၽန္ေတာ္တကယ္ကိုလြတ္ေျမာက္သြားခဲ့ၿပီလို႔ ေျပာရင္ ရပါၿပီ.....
ခ်စ္ခင္နာက်င္ျခင္းကင္းမဲ့ဇုန္မွာ အရာရာကိုလႊတ္ခ်လိုက္ရတဲ့ခံစားခ်က္က လူျဖစ္လာတဲ့သက္တမ္းတစ္ေလ်ွာက္မွာ အသက္႐ွဴရျခင္းကို ပိုမိုေလးနက္ေစသလိုမ်ိဳးပါပဲ......
အရာရာဟာ ႐ွင္သန္ေနထိုင္ဖို႔ထိုက္တန္ေနတဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳးကိုေပးစြမ္းႏိုင္လြန္းပါသည္ေလ....
ေဘးနားမွာအျမဲရပ္တည္ေပးမဲ့ ေလးနက္ျခင္းတစ္ခုရယ္ ဘဝရဲ႕အႏွစ္သာရကိုေဖာ္ၾကဴးေပးမဲ့ မၾကာခင္ခ်ည္ေႏွာင္ခံရေတာ့မဲ့ ေမတၱာေႏွာင္ႀကိဳးေလးေတြရယ္ ႐ွိေနၿပီပဲေလ.....ဘာမ်ားထပ္လိုဦးမလဲ.....
အ႐ုဏ္မတက္ခင္အခ်ိန္ႏိုးထလာတဲ့ အေတြးခံစားခ်က္ေတြက လတ္ဆတ္လြန္းေနတာမို႔ မနက္ခင္းေနထြက္ခ်ိန္ကို ေစာင့္ၾကည့္ဖို႔တြန္႔ဆုတ္မေနေတာ့......
ရင္ခြင္ထဲက ကေလးေလးမႏိုးေအာင္အသာေလးထၿပီး ဝရန္တာကိုထြက္ကာ ေနမင္းရဲ႕ေ႐ွ႕ေတာ္ေျပး လိေမၼာ္ေရာင္အလင္းတန္းေတြဆီ စိတ္ကိုလႊင့္ထားလိုက္မိသည္........
တိမ္ေတာင္ေတြေနာက္က အားမာန္အျပည့္နဲ႔ေကာင္းကင္ျပင္ထဲ အဆံုးအစမဲ့ထိုးခြင္းထြက္လာတဲ့ လိေမၼာ္ေရာင္အလင္းတန္းေတြကိုၾကည့္ၿပီး ရင္ထဲကအေကာင္းျမင္စိတ္ေတြနဲ႔ လတ္ဆတ္ေနတဲ့ ႏွလံုးခုန္သံေတြက လြန္႔လြန္႔လူးလို႔.....
လတ္ဆတ္တဲ့မနက္ခင္းေလျပည္ကို အားရပါးရ႐ွဴသြင္းလိုက္ခ်ိန္မွာ ႐ုတ္တရက္သတိရမိတာက baby.....
ခုလိုမနက္ေစာေစာေလးထၿပီး ေလေကာင္းေလသန္႔႐ွဴေပးရင္ babyလဲ စိတ္ေရာလူပါလန္းေနမလားေပါ့.....
အေတြးမဆံုးခင္ ခ်က္ခ်င္းလုပ္လိုက္မိတာက အခန္းထဲျပန္ဝင္ၿပီး ကုတင္ေပၚမွာေကြးေကြးေလးအိပ္ေမာက်ေနတဲ့ babyကို အသာေလးေပြ႔ခ်ီလိုက္တာပါပဲ......
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....