♥Deepmost Love♥

1.9K 237 82
                                    

🖤Theories of LOVE♥

♥Deepmost Love♥

အေကာင္းေတြခ်ည္းပဲေမ်ွာ္ကိုးေနတာကို အခ်စ္လို႔မေခၚဘူး...

သူ႔ဘဝရဲ႕ဘယ္အစိတ္အပိုင္းမွာမဆိုေပ်ာ္ဝင္ေနႏိုင္တာကမွ အခ်စ္လို႔ေခၚတာ.......

အဲ့ဒါကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ႏွလံုးသားသက္တမ္းပါပဲ.....♥♥♥

🖤♥🖤♥

ေမေမ့ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္ၿပီး အိပ္မက္ေတြလွေနမယ္ဆိုတဲ့အေတြးက တစ္နာရီေလာက္ပဲမွန္ကန္ခဲ့တာပါ......

ေမေမနဲ႔စကားေတြေျပာေနေပမဲ့ စိတ္ကေတာ့babyကိုသိပ္စိတ္မခ်.....

ကိုယ္မ႐ွိပဲသူအိပ္ေပ်ာ္ပါ့မလား အဆင္ေျပပါ့မလားဆိုတဲ့စိတ္ကမတင္မက်နဲ႔.....

မတင္မက်စိတ္နဲ႔ ေမေမနဲ႔ေထြရာေလးပါးေျပာရင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားရသည္......

ကိုကို~~~~~

ကိုယ့္ရင္ဘတ္တေနရာကထြက္လာတဲ့အသံလိုမ်ိဳး...... ဒါေပမဲ့နီးလာလိုက္ ေဝးသြားလိုက္နဲ႔......

အိပ္မက္မက္ေနတာလိုလို တကယ္လိုလိုနဲ႔ လူကေဝေဝဝါးဝါး........

ဒါေပမဲ့ တမ္းတမ္းတတေခၚေနသလိုမ်ိဳးခံစားခ်က္နဲ႔ လူကဆတ္ကနဲလန္႔ႏိုးလာရသည္.....

မ်က္စိဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ အိပ္မက္မွန္းသိေပမဲ့ ခုနကbabyေခၚသံကနားထဲမွာေရာရင္ထဲမွာပါ ပဲ့တင္ထပ္ေနေသးသလိုမ်ိဳး.....

ေပြ႔ဖက္ထားတဲ့ေမေမ့လက္ေတြကို အသာေလးဖယ္ၿပီးေမေမ မႏိုးေအာင္ထကာ ကြၽန္ေတာ္တို႔အခန္းဆီဦးတည္ခဲ့သည္.....

အခန္းတံခါးအသာတြန္းဖြင့္လိုက္ေတာ့မီးေရာင္ကမွိန္ပ်ပ်.........

ျပတင္းကေနတိုးဝင္လာတဲ့ေလေတြေၾကာင့္ လိုက္ကာစေတြကတလြင့္လြင့္.....

ဒီကေလးေတာ့ဖ်ားေနတာကိုတံခါးမပိတ္ပဲ အိပ္ေနျပန္ၿပီ.......

ကုတင္ေပၚကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့ baby အိပ္ေနပံုက ေခြေခြေလး.....

အနားတိုးကပ္ၿပီးၾကည့္ေတာ့မွကြၽန္ေတာ့္အသည္းႏွလံုးေတြေျပာင္းျပန္လန္ကုန္သလိုခံစားလိုက္ရသည္......

baby ရယ္ေလ ႏွာေခါင္းမွာေသြးေတြနဲ႔.....

စိုးရိမ္စြာဆြဲထူေပြ႔ယူလိုက္ေတာ့ ကိုယ့္လက္ထဲပါလာတာက အဝတ္တစအလား ေပ်ာ့ဖတ္ေခြေခါက္လို႔.......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now