🖤Theories of LOVE♥
🖤Memories♥
အမွတ္တရဆိုတာ ခံစားခ်က္ေတြကို အုတ္ျမစ္ခ်ျခင္းမ်ိဳးပဲ........
ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းအမွတ္တရေတြနဲ႔သာ ခံစားခ်က္မို္င္တိုင္ေတြ ဘဝတစ္ေလ်ွာက္ စိုက္ထူခဲ့ပါရေစ......
အမွတ္တရေတြ အဓြန္႔႐ွည္ဖို႔ေပါ့......
🖤♥🖤♥
ေဖေဖ့အုတ္ဂူေ႐ွ႕မွာ ပန္းတစည္း ခ်ရင္း ၿငိမ္သက္စြာရပ္ေနတဲ့ေမေမ့ကိုၾကည့္ၿပီး ျပန္မရႏိုင္ေတာ့မဲ့ မိသားစုဘဝဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္ တမ္းတေနမိသည္....
အခုေတာ့ ေဖာက္ျပန္တယ္ဆိုတဲ့စြပ္စြဲခ်က္နဲ႔ ငယ္ရည္းစားေနာက္ေကာက္ေကာက္ပါလိုက္သြားခဲ့တဲ့ေမေမလဲ ကြၽန္ေတာ့္နားျပန္ေရာက္လာၿပီ......
ကြၽန္ေတာ့္ကိုသာ ၾကည့္ရင္းအသက္႐ွင္ခဲ့တဲ့ေဖေဖလဲ ႏႈတ္မဆက္ပဲ ထြက္သြားခဲ့ႁပီ......
"သား အခုထိ ေမေမဘယ္လို႐ွင္သန္ခဲ့သလဲ မေမးေသးဘူးေနာ္"
ေမေမ့စကားသံၾကားမွအေတြးေတြရပ္ေတာ့သည္.....
"သား ေမေမ့ကိုမုန္းသင့္ပါတယ္ေလ.....
သားကိုမၾကည့္ပဲထြက္သြားခဲ့မိတာကိုး...
ေမေမ့ကို သားေဖေဖကေဖာက္ျပန္တယ္လို႔စြပ္စြဲခဲ့တာကို သားကေရာအမွန္ေတြလို႔ထင္လား......
ေမေမသားေဖေဖကိုလူႀကီးေတြစီစဥ္ေပးလို႔လက္ထပ္ခဲ့တာ သား.....
မခ်စ္ခဲ့ေပမဲ့ မမုန္းခဲ့ဘူး ဒါေပမဲ့ သူေမေမ့ကိုသိပ္ခ်စ္လြန္းတဲ့အတၱေတြကပဲ ေမေမ့ကိုအဲ့လိုအရြဲ႔တိုက္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႔ သားတို႔ဘဝထဲကေနထြက္သြားေစခဲ့တာ......
ေမေမ့မွာဘာငယ္ရည္းစားမွလဲမ႐ွိဘူး ေဖာက္ျပန္တယ္ဆိုတာလဲမဟုတ္ဘူး....
ထားပါေတာ့အရာအားလံုးလြန္ခဲ့ၿပီပဲ....
🖤 ေမေမ ေဖေဖ့ကိုလံုးဝမခ်စ္ခဲ့ဖူးလားဟင္......
"သံေယာဇဥ္ေတာ့႐ွိခဲ့ပါတယ္ ခ်စ္ေတာ့မခ်စ္ေပမဲ့လို႔ေပါ့...
အခု ေမေမ့ဘဝ မွာ ေနာက္ဆံုး ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္တခုပဲ႐ွိေတာ့တယ္ အဲ့ဒါ သားပဲ.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....