🖤Theories of LOVE♥
🖤Miss you♥
အလြမ္းဆိုတာ အခ်စ္ရဲ႕အေသးစားသခ်ိဳၤင္းရာ တစ္ခုပါပဲ🖤♥
🖤♥🖤♥
ေလးပင္ေနတဲ့ မ်က္ခြံေတြကိုတြန္းလွန္ရတာ ကမာၻေပၚမွာအခက္ခဲဆံုးအလုပ္လားမသိ....
အဲ့ထက္ခက္ခဲတာက ကိုယ့္ညာဘက္လက္တစ္ခုလံုးနစ္ဝင္ေနတဲ့ေႏြးေထြးျခင္းရပ္ဝန္းကေနမ႐ုန္းထြက္ႏိုင္တာပါပဲ....
မ်က္စိေတြဖြင့္မၾကည့္တာေတာင္ သူ႔လက္ေခ်ာင္းျဖဴသြယ္သြယ္ေတြရဲ႕ျပည့္စံုမႈနဲ႔ ေႏြးေထြးမႈကို ရင္ဘတ္ႀကီးနဲ႔ခံစားမိေနတာေလ....
နဖူးေပၚက ေျခာက္ေသြ႔ေနတဲ့အဝတ္စတစ္စကို အာရံုျပဳမိလိုက္ေတာ့ႏႈတ္ခမ္းစြန္းေတြက ေက်နပ္ျခင္းရဲ႕ပင့္တင္ရာအတိုင္း အလိုက္သင့္ေကာ့ၫႊတ္သြားသည္....
ကိုယ့္လက္အနားက ေလေငြ႔ေႏြးေႏြးနဲ႔တင္ အိပ္ေပ်ာ္ေနမဲ့ပံုရိပ္ေယာင္ကို နယ္ခ်ဲ့ဆြဲဆန္႔ေတြးေတာရင္း မ်က္လံုးေတြကိုအသာအယာဖြင့္လိုက္သည္....
ကိုယ့္ညာဘက္အျခမ္းကေႏြးေထြးျခင္းရပ္ဝန္းဘက္ ေခါင္းေစာင္းငဲ့လိုက္ေတာ့ ျမင္လိုက္ရတာကကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုဆုပ္ကိုင္ရင္း အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားေလး....
နဂိုမူလေထာ္ထြက္ေနက် ႏႈတ္ခမ္းေလးရယ္ပါးေဖာင္းေလးရယ္ကိုၾကည့္ရင္း ဒီအလွတရားေႂကြပဲ့သြားမွာစိုးလို႔ တစိုးတစိမွေတာင္မလႈပ္ရဲ....
ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ သူ႔မ်က္ခံုးေလးတြန္႔သြားတာျမင္ရေတာ့ ကိုယ့္ရင္ခုန္သံေတြလဲ လြန္႔ခနဲ....
ျပံဳးေနမိတဲ့ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ျပန္တည္လိုက္ရင္း ပံုမွန္မ်က္ႏွာထားနဲ႔သာ မ်က္ႏွာက်က္ကိုေငးေနလိုက္ရင္း သူ႔အသံေလးကိုနားစြင့္ေနလိုက္ေတာ့သည္...
♥ဟင္ ကိုကို ႏိူးၿပီလား.....
အသံေလးနဲ႔အတူ လက္ဖဝါးႏုႏုေလးကနဖူးေပၚေရာက္လာေတာ့ သူ႔မ်က္ႏွာကိုတစ္ခ်က္စိုက္ၾကည့္လိုက္သည္....
ကိုယ့္အၾကည့္ျမင္တာနဲ႔ နဖူးေပၚကသူ႔လက္ကေလးကို႐ုပ္သိမ္းလိုက္တာက မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....