🖤ေက်းဇူးတင္လႊာ♥
႐ူးသြပ္ျခင္းေတြပံုေဖာ္ရာေနာက္ မီးေသြးခဲနဲ႔သူပုန္ေလးေခၚရာေနာက္လိုက္ခဲ့ၾကတဲ့ readerေတြအားလံုးကို ေျပာစရာက တစ္ခြန္းတည္းပဲ႐ွိပါတယ္။
ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ဆိုတာပါပဲ...
ခုခ်ိန္ထိကိုယ္ေရးတဲ့ficကို ဒီေလာက္ထိခ်စ္ေပးၾကမယ္လို႔ မထင္ထားဘူးလို႔ေျပာရင္လိမ္ေနတယ္မထင္ၾကပါနဲ႔ အမွန္ပါ....
သာမန္ficတစ္ခုလို႔ပဲသေဘာထားၿပီး ခ်စ္ေပးၾကတာေတြကိုမသိႏိုင္မျမင္ႏိုင္တာေတြ depressionဝင္တိုင္းအားေပးၾကတာေတြအတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္လို႔ထပ္ေျပာလိုပါတယ္....
ဒီကေလးႏွစ္ေယာက္ဟာ သာသာ့ရဲ႕သားေတြပါ သာသာ့ရဲ႕ႏွလံုးသားပါ....
အဆံုးသတ္တစ္ခုကိုေရာက္တဲ့အခါႏွလံုးသားဆြဲထုတ္ခံရသလိုခံစားရလိမ့္မယ္လို႔ကိုယ့္ဟာကိုယ္သတိေပးဖူးပါတယ္....
အခုလဲအဲ့လိုပဲခံစားေနရပါၿပီ.....
Season 3 ႐ွိလာမလားဆိုတာကေတာ့ သာသာကိုယ္တိုင္တပ္အပ္မေျပာႏိုင္ေသးပါဘူး....အေျခအေနအရပဲျဖစ္ပါလိမ့္မယ္....
ဒါေပမဲ့Season 3ေရးျဖစ္ခဲ့ရင္ အဲ့ဒါဟာ TOLရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအပိုင္းအျခားကာလ ျဖစ္သြားမွာပါ....
အဲ့ေနာက္မွာTOL ဆိုတာ wp စာမ်က္ႏွာထက္မွာပဲတစ္သက္လံုးထင္က်န္ေနေတာ့မဲ့အမွတ္တရျဖစ္သြားမွာပါ.....
အဲ့ဒီေတာ့အခုreaderတို႔ျဖစ္ခ်င္တာကိုေျပာလို႔ရပါတယ္....သာ့ကိုအျပစ္တင္လဲရပါတယ္....ေက်းဇူးတင္တယ္ဆိုတာနဲ႔ေတာင္းပန္တာကလြဲလို႔ ဘာမွမေျပာႏိုင္ေတာ့ပါဘူး....
မီးေသြးခဲႀကီးနဲ႔သူပုန္ေလးတို႔ကလဲ readerေတြကိုခ်စ္ပါတယ္ဆိုတာေလးလဲ သိေပးထားၾကပါေနာ္🖤♥
#Theoriesoflove
#May(Unicode)
🖤ကျေးဇူးတင်လွှာ♥
ရူးသွပ်ခြင်းတွေပုံဖော်ရာနောက် မီးသွေးခဲနဲ့သူပုန်လေးခေါ်ရာနောက်လိုက်ခဲ့ကြတဲ့ readerတွေအားလုံးကို ပြောစရာက တစ်ခွန်းတည်းပဲရှိပါတယ်။
ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်ဆိုတာပါပဲ...
ခုချိန်ထိကိုယ်ရေးတဲ့ficကို ဒီလောက်ထိချစ်ပေးကြမယ်လို့ မထင်ထားဘူးလို့ပြောရင်လိမ်နေတယ်မထင်ကြပါနဲ့ အမှန်ပါ....
သာမန်ficတစ်ခုလို့ပဲသဘောထားပြီး ချစ်ပေးကြတာတွေကိုမသိနိုင်မမြင်နိုင်တာတွေ depressionဝင်တိုင်းအားပေးကြတာတွေအတွက် တောင်းပန်ပါတယ်လို့ထပ်ပြောလိုပါတယ်....
ဒီကလေးနှစ်ယောက်ဟာ သာသာ့ရဲ့သားတွေပါ သာသာ့ရဲ့နှလုံးသားပါ....
အဆုံးသတ်တစ်ခုကိုရောက်တဲ့အခါနှလုံးသားဆွဲထုတ်ခံရသလိုခံစားရလိမ့်မယ်လို့ကိုယ့်ဟာကိုယ်သတိပေးဖူးပါတယ်....
အခုလဲအဲ့လိုပဲခံစားနေရပါပြီ.....
Season 3 ရှိလာမလားဆိုတာကတော့ သာသာကိုယ်တိုင်တပ်အပ်မပြောနိုင်သေးပါဘူး....အခြေအနေအရပဲဖြစ်ပါလိမ့်မယ်....
ဒါပေမဲ့Season 3ရေးဖြစ်ခဲ့ရင် အဲ့ဒါဟာ TOLရဲ့ နောက်ဆုံးအပိုင်းအခြားကာလ ဖြစ်သွားမှာပါ....
အဲ့နောက်မှာTOL ဆိုတာ wp စာမျက်နှာထက်မှာပဲတစ်သက်လုံးထင်ကျန်နေတော့မဲ့အမှတ်တရဖြစ်သွားမှာပါ.....
အဲ့ဒီတော့အခုreaderတို့ဖြစ်ချင်တာကိုပြောလို့ရပါတယ်....သာ့ကိုအပြစ်တင်လဲရပါတယ်....ကျေးဇူးတင်တယ်ဆိုတာနဲ့တောင်းပန်တာကလွဲလို့ ဘာမှမပြောနိုင်တော့ပါဘူး....
မီးသွေးခဲကြီးနဲ့သူပုန်လေးတို့ကလဲ readerတွေကိုချစ်ပါတယ်ဆိုတာလေးလဲ သိပေးထားကြပါနော်🖤♥
#Theoriesoflove
#May
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....