🖤You are mine♥

1.9K 233 75
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤You are mine♥

Murex ေတြေ႐ွ႕ သစၥာျပဳရင္း Venus ကို ၾကားသိေစမယ္......

မင္းဟာငါ့ရဲ႕...... အခ်စ္ပါပဲလို႔

🖤♥🖤♥

ကားစထြက္လာခ်ိန္က ည၁၂နာရီတိတိ....

ႏွစ္ေယာက္လံုး ပင္လယ္ႀကီး႐ွိရာဆီသြားရမယ္ဆိုတဲ့အေတြးေတြနဲ႔ အိပ္ခ်င္စိတ္အလ်ဥ္းမ႐ွိ......

ကားထဲမွာဖြင့္ထားတဲ့ John Legendရဲ႕ All of Me သီခ်င္းထဲက စာသားေလးတခုက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔babyၾကားထဲ တေျမ့ေျမ့တိုးဝင္ေနတဲ့ ကဗ်ာတခုလိုမ်ိဳး......

မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ ၿပိဳင္တူ ဆိုညည္းလိုက္မိၾကတာက အဲ့စာသားေလးတခုတည္း......

🖤You are my end and my beginning♥

မရည္ရြယ္ပဲ တိုးဖြဖြဆိုမိၾကရင္း ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့လက္ေတြကိုပိုၿပီးတင္းၾကပ္ေစမိၾကသည္...

အဆံုးမသတ္တဲ့အခ်စ္ရပ္ဝန္းတခုရဲ႕ သံသရာငယ္ဟာလဲ သူနဲ႔ပဲစၿပီး သူနဲ႔ ပဲ အဆံုးသတ္ကာ အဖန္တလဲလဲ ျဖစ္ေပၚေနတာပဲမဟုတ္လား.......

အခ်စ္သီခ်င္းေအးေအးေလးေတြရယ္ ခ်စ္ရသူရယ္ ခရီးတစ္ခုရယ္နဲ႔ ညႀကီးသန္းေခါင္ေတာင္ ဘဝကလင္းထိန္ေနသလိုမ်ိဳးပါပဲ........

ေအာ္ အခုသြားေနတာ Phuket ကိုေလ....

Bora Boraထိသြားဖို႔က အခ်ိန္မမီေတာ့လို႔ Phuket ကိုပဲေရြးလိုက္တာပါ.....

ကားကလဲ ၇နာရီခြဲ ေလာက္ေမာင္းရမွာဆိုေတာ့ မနက္ခင္းဆိုပင္လယ္ႀကီး႐ွိရာဆီေရာက္ၿပီ......

🖤baby အိပ္ခ်င္အိပ္ေနာ္ ကိုကို႔ကို စိတ္မပူနဲ႔ ကိုကိုမအိပ္ခ်င္ဘူး.......

♥ရပါတယ္ ကိုကိုရဲ႕ babyလဲ မအိပ္ခ်င္ပါဘူး တညလံုးကိုကို႔ကိုအေဖာ္လုပ္ေပးမွာ.......

🖤အိပ္ေရးပ်က္ၿပီးေနမေကာင္းမွာစိုးလို႔ပါ babyရဲ႕.......

♥တညေလးအိပ္ေရးပ်က္တာေလာက္နဲ႔ ဘာမွျဖစ္မသြားပါဘူး.......

ကိုကိုက မတရားဘူးသိလား.....

🖤ေဟာဗ်ာ ဘာျဖစ္ရတာတံုးbabyရဲ႕ ကိုကိုလဲဘာမွမလုပ္မိပါဘူး......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang