Valaki szerint szociopata vagy.
Van, aki úgy vélekedik, hogy kegyetlen.
De a legtöbben leginkább csak őrültnek tartanak.
Pedig egyik sem igaz.
Sokkal jobban kedveled a simulékony és a rugalmas jelzőket. Mert valójában erről van szó. Van, amikor az embert olyan történések közé szorítja az élet, hogy kénytelen rugalmasan igazodni a helyzetekhez.
Amíg a Yakuza elől menekültél, kénytelen voltál új dolgokat elsajátítani. Megtanulni, hogy hogyan ölhetsz egyetlen késszúrással, hogy lőhetsz pontosan és hogyan tehetsz el bárkit láb alól úgy, hogy annak semmi nyoma ne maradjon.
Nem élvezed a gyilkolást, nem izgat fel, nem tölt el elégtétellel, egyszerűen csak ehhez értesz.
Az évek folyamán tökéletesen bebizonyosodott számodra, hogy valóban van az a történés sorozat, ami hatására a rablóból pandúr, jelen esetben az üldözöttből üldöző válik. A bérgyilkos szakma pedig nem fizet rosszul... főleg, ha te vagy az egyik legjobb.
- T/N! – hallod meg a főnököd, Jaebum hangját. Na, ha van aki pszichopata és örömét leli az ölésben, az ő. Mikor az első megbízatásod kaptad tőle, épp az akkori szomszédját kínozta halálra, amiért szerencsétlen fickó neki ment a háza előtt lévő műanyag kukának autóval. Ki sem néznék belőle, hogy egy kegyetlen banda vezér. Jóképű, jó kiállású, tökéletes modorral és családi háttérrel. Éppen ettől olyan jó. Meg persze, ő tényleg hobbiból öl.
- Tessék – dugod be a fejed az iroda ajtaján. Már meg sem lep a lenge öltözetű lány a kanapén és a fegyver arzenál a kávézó asztalon. Jaebumnak az ölés mellet két másik mániája van; a fegyverek és a nők. És meg kell jegyezni, mindkettőhöz ért is. Te sem egy éjszakát töltöttél már el vele és garantáltan mind a tökéletes listán szerepel.
- Feladatom van neked – vigyorog rád.
- Ne kímélj – ülsz le veled szembe, mire ő melléd sétál.
- Sosem szoktalak, tudod jól – suttogja a füledbe és a nyakad bőrébe mélyeszti a fogait. – Fontos feladatom van a számodra – simít fel a combodon, mire egy apró sóhaj szökik ki az ajkaidon, amit ő csak megmosolyog.
- Ki az? – nyögöd, amikor az ujjai a combodba mélyednek.
- Öld meg Wang-et – súgja kellemesen mély, búgó hangján.
- Hogy micsoda?! – tolod el magadtól cirógató kezeit és csak meredsz rá értetlenül. – Te azt akarod, hogy öljem meg Tuan ölebét? Jaebum, te megőrültél?! – szerencse, hogy másfajta kapcsolatban álltok, mint a többiekkel. Ezért a hangnemért már mást simán agyonlőtt volna. Igazából, azt a néhány vad éjszakát leszámítva épp olyanok vagytok, mint a testvérek. Hallgattok egymásra és ha még jól is titkolja, számít neki, amit mondasz. Egyszerűen csak birtokló típus és szereti, ha tudják az emberek, hogy hozzá tartozol.
- Unatkozom – telepedik vissza foteljébe.
- Az ég szerelmére, JB – emeled az égnek a tekinteted. – Ha megölöm, Mark bepöccen. Bandaháborút akarsz?
- Unatkozom – ismétli meg.
- Hozass magadnak még két kurvát – dünnyögöd az orrod alatt.
- T/N – válik türelmetlenné. – Parancs volt, nem vitatéma.
- Remek – állsz fel. – Majd látjuk egymást – intesz neki és elhagyod az irodát.