Karácsony este van. Számodra több szempontból is különleges ez a nap. Nem csak a szeretet ünnepe, de szó szerint a szerelemé is. Több évvel ezelőtt egy karácsonyi JYP partyn lettetek Jaebummal egy pár.
Sosem fogod elfelejteni az elrejtett, halvány fényben derengő sarokban váltott csókokat, az édes összepillantásokat és az asztal jótékony rejteke alatt a combjaidra simuló puha kezeket.
Akkoriban titok volt. Mindenki előtt. Még a fiúk is csak jó pár hónapnyi titkolózás után tudták meg, amiért persze kissé berágtak, de mindenki tudja, hogy a fiúk szívéhez a hasukon keresztül vezet az út, így néhány vacsival és a kapcsolatotok összes részletével kiengesztelhetők voltak.
Nem úgy PJY.
A nagyfőnököt már közel sem lehetett pár adag ramennel lekenyerezni. Őt az idő puhította meg és Jaebum határozottsága. Majdnem egy év telt el, mire megbarátkozott a helyzettel. Veled sosem volt baja, sőt ma már, ha nem ért szót a Leaderrel, a közös meeting után azonnal téged hív, hogy vedd rá a Kedvesed, hogy ne ellenkezzen tovább. Végül is érdekes fordulat, de mindenképp megérte.
Az elmúlt néhány év, bár titkolózással telt, semmiért sem cserélnéd el sosem. Jaebum megmutatta neked, hogy bár küzdenetek kell a kapcsolatotokért, megéri. Mindent megér. Az, hogy őt boldognak lásd, hogy amikor csak lehet, mellette hajtsd álomra a fejed, hogy vigasztald, amikor szüksége van rá és mellette legyél mindig.
Nem könnyű, de az ölelő karok és az édes csókok kárpótolnak minden külön töltött percért. Tényleg nem egyszerű... és mai nappal talán még nehezebbé válik.
Jaebum sosem volt híve a titkolózásnak. Tudja jól, hogy miért nem akarta PJY, hogy nyilvánosságra kerüljön a kapcsolatotok, de néhány hónapja már pedzegeti, hogy jó lenne változtatni a felálláson.
- Öreg vagyok én már ezekhez a ninja randikhoz – bújik a nyakadba, miközben az éjszakai randevúitokra utalgat, amin te csak felkuncogsz. – El akarok veled menni moziba, vásárolgatni vagy csak végig sétálni a folyóparton kézen fogva. Nem titkolózhatunk örökké – érvel minden alkalommal, amikor szóba kerül a dolog.
És úgy tűnik, hogy most célt értek a szavai. A Kiadó mai karácsonyi összejövetelén jelentik be hivatalosan is a kapcsolatotokat.
Ami egyrészt kellemes izgalommal tölt el, másfelől pedig inkább bebújnál a takaró alá és ott várnád meg a végét a ceremóniának. Külön megkértétek a Főnököt, hogy ne legyen nagy cécó, így reménykedsz a legjobbakban... Igazából nem is a ma estétől félsz. Sokkal inkább a holnaptól és az azt követő napoktól. Előre gondolkodva az összes közösségi média fiókodat priváttá tetted, de még te is tudod, hogy ez édes kevés. Akit a fanok meg akarnak találni, azt megtalálják. Abban pedig, hogy a ma este után téged akarnak majd, biztos vagy. És ez a tudat egy cseppet sem nyugtat meg.
- Izgulsz? – fonódik két ölelő kar a derekad köré, hogy egy jól ismert testhez húzzanak. Jaebum puha kezei finoman cirógatják a csípőd, miközben a bőréből áradó kellemes illat lassan nyugtatja le a háborgó szívedet.
- A rettegek jobb kifejezés erre – bukik ki belőled őszintén, miközben kényelmesen elfészkeled magad az ölelésében.
- Ott leszek veled – nyom egy apró csókot a fedetlen válladra.
- Csak ezért nem szaladtam még el – közlöd vele vigyorogva, mire csak kuncogva megcsókol, majd magadra hagy, hogy elkészülj.
Igyekszel nem túlgondolni a dolgot. Bár tény, hogy Jaebum nincs nagy segítségedre. Főleg a „felőlem ám a pöttyös pizsidbe is jöhetsz" jellegű mondatai nem segítenek sokat. Így bosszúból teljesen kihagytad a ruhavásárlásból. Hetekig jártad a boltokat és már kezdted feladni, amikor megtaláltad a tökéletes darabot. Végül egy sötétkék miniruhát választottál, aminek különlegessége, hogy az egész háta nyitott.
- Ezt eddig hol rejtegetted? – kérdezi kíváncsian, miközben jó alaposan végigmér és tisztán látszik rajta, hogy tetszik neki, amit lát. – Azt hiszem, egy pillanatra sem mozdulhatok ma el mellőled – öleli át a derekat és egy lágy csókot hint az ajkaidra.
A buli helyszíne álomszép. Mondjuk PJY minden évben kitesz magáért. A hotel, amit kibérel Szöul egyik legelőkelőbb helye, a vendéglistán pedig nem csak a JYP művészei szerepelnek, de számos más híresség, újságírók és jó pár rajongói oldal illetve klub vezetője és tagjai. Mondjuk az ismerős arcok legalább jó hatással vannak rád. A Kiadón belül nem titok a kapcsolatotok, ahogyan a Főnök mai terve sem.
- Le fogsz ájulni a színpadról – közli veled Dahyun szórakozottan, mikor a művészeknek fenntartott különterembe belépsz Jaebum oldalán.
- Dehogy fog! Beszélsz itt badarságokat – jelenik meg valahonnan Jihyo hirtelen, Daniellel az oldalán. – Túl fogod élni, T/N – ölel magához. – Ha nem, hát zokogunk együtt – fűzi hozzá egy kacsintással.
- Ne hozd már rá a frászt! – nevet fel Daniel és ő is megölel. – Kemény lesz az eleje, de túlélitek. Mi támogatunk titeket – mosolyog le rád kedvesen.
- Még jó, hogy ilyen barátaink vannak – húz magához Jaebum –, nem kell ellenségekről gondoskodni.
A party kezdetéig jól elszórakozol a többiekkel, bár amikor Younghyun fogadást indít, hogy a bejelentés előtt, alatt vagy után fogsz elájulni, neked is kedved támad Föld körüli pályára állítani a kedves barátaitokat. De emellett kétségtelenül hálás vagy, amiért igyekeznek oldani a feszültséget.
- Kedves Vendégeink! – harsan fel PJY jól ismert hangja. – Először is szeretettel köszöntök mindenkit az év végi JPY Partyn! Kérlek, érezzétek jól magatokat. A hivatalos kezdés előtt azonban van valami, amit szeretnénk nektek elmondani. Jaebum, kérlek – inti maga mellé az eddig melletted ácsorgó, kezedet fogó kedvesedet. – Mielőtt azonban bármi elhangzik, az egybegyűlt médiumok tudtára szeretném hozni, hogy bármilyen a valósággal nem egyező, illetve személyiségi jogokat sértő részlet nyilvánosságra bocsájtása, illetve rosszindulatú pletyka indítása szigorú jogi következménnyel fog járni. Ezt én magam garantálom – hangzanak határozottan a kemény szavak, amiért mérhetetlenül hálás vagy és egy apró mosollyal ajándékozod meg a melletted elhaladó férfit, amikor felcsendül Jaebum lágy hangja.
- A karácsony mindig a szeretetről, a meghittségről és az örömről szól – kezdi aranyosan. – Meg valljuk be, egy kicsit az ajándékokról is. Napra pontosan négy évvel ezelőtt kaptam a legnagyobb ajándékom. Olyat, amire egy férfi csak vágyhat. Hálás vagyok és mérhetetlenül boldog, hogy én már rátaláltam a saját, igazi karácsonyi csodámra. Olyan csodára, ami nem csak a karácsonykor idejére szól, de az elmúlt négy év minden egyes napján mellettem volt. Támaszt adott, vigasztalt, ha kellett okított és vigyázott rám. Olyan biztos pontjává vált az életemnek, amire idolként csak ritkán merünk gondolni – egy pillanatra elszakítod a tekinteted Jaebumról és az első sorban szorosan összeölelkező Daniel-Jihyo párosra téved a pillantásod, akik csak édes mosollyal bólogatnak. – Én viszont a magaménak tudhatom és remélem, hogy ez még jó sokáig így is marad – pillant rád és magához int. Remegő lábakkal és hevesen dobogó szívvel sétálsz mellé a színpadra, szembe nézve rengeteg emberrel. És megdöbbenve látod, hogy mindenki mosolyog. Sehol egy dühös vagy utálkozó szempár. Ahogy Jaebum ujjai a tieid köré fonódnak, a szíved is szép lassan lenyugszik. – Bízom abban, hogy a rajongóink is elfogadják őt mellettem. Nem kérem, hogy szeressétek, de legyetek tisztelettel iránta, mert fontos nekem. Fontosabb, mint bármi más ezen a világon – fordul feléd és finoman a kezei közé veszi az arcod. – Szeretlek – suttogja úgy, hogy már csak te halld és egy aprócska csókot nyom az ajkaidra, aminek nyomán üdvrivalgás és hangos taps harsan fel a teremben, mire te csak felnevetve fúrod a fejed a szintén nevető Jaebum nyakába.
Lehet ennél is boldogabb a karácsony?