A mai nap tanulsága:
PJY megőrült.
Nem tudod eldönteni, hogy a pénz, a siker vagy a kor ment az agyára, de egész biztos, hogy valami nincs rendben vele. Nagyon-nagyon-nagyon nincs rendben.
Már csak egy dolgot nem értesz.
Ennek mégis miért neked kell meginni a levét?!
Egyszerűen felfoghatatlan számodra, hogy miért épp téged nézett ki erre a „nemes" feladatra. Miért benned látja a „korszakalkotó" személyt. Inkább lennél te is csak átlagos. Már amennyire egy idol élhet átlagos életet. Az az életforma sem a nyugalmáról híres, de amit veled készül tenni, az felér egy konkrét öngyilkossággal, jelen esetben inkább gyilkossággal. És még azt is képes elvárni, hogy jópofát vágj hozzá...
Tényleg megőrült.
Évek óta vagy gyakornok PJY Kiadójánál. Még a Twice összeállása előtt vettek fel, de sajnos a lányokhoz képest olyan lemaradásod volt, hogy a velük való debütálásról lemaradtál. Így reménykedtél, hogy a legújabb rookie lánybandában, az Itzyben már neked is helyed lehet, hiszen az évek alatt keményen dolgoztál és PJY is minden alkalommal elégedett volt veled, sőt többször is betársulhattál egy-egy sunbaemin mellé.Valami miatt azonban ez sem sikerült, így csak kissé lelombozódva folytattad a trainee napjaidat néha jól kipanaszkodva magad valamelyik Stray Kidses fiúnak.
Egészen mostanáig...
De igazából jobban bele gondolva a dolgokba, legszívesebben visszatérnél a tegnap esti állapotokhoz, amikor még minden rendesen működött és PJY nem állította a feje tetejére az egész eddigi életed.
- Te leszel a GOT7 nyolcadik tagja – közölte veled pár órával ezelőtt egy eszelős vigyorral a fején, mire te döbbenetedben csak eltátottad a szádat és biztos voltál benne, hogy nem jól hallasz.
- Hogy mi leszek?! – meresztettél rá hatalmas szemeket, miközben képtelen voltál feldolgozni az információt és talán a hangod is egy kissé hisztérikusnak hatott.
- Jól hallottad – nevetett fel vidáman, neked meg fogalmad sem volt, hogy ez most egy párhuzamos univerzum vagy egy rossz poén-e.
- De mégis hogy? Öt éve debütáltak – ráztad a fejed hitetlenül. Egyszerűen nem fért a fejedbe a gondolat, hogy te és a srácok, mint egy banda?!
- Láttam, hogy jól kijössz Jaebummal, a duetteteket imádták a rajongók és a fiúknak is kell egy kis vérfrissítés, pláne, hogy Jacksonra egy ideig még nem számolhatunk – húzta el kelletlenül a száját. Látszott rajta, hogy ő is tényleg sajnálja, hogy a kínai rapper srácot egy időre hanyagolni kell.
- Nem helyettesíthetem Jackson sunbaenimet – közölted azonnal határozottan.
- Őt nehéz is lenne – vigyorodott el. – Éppen ezért mondtam, hogy a nyolcadik tag leszel.
- És mától GOT8-ként toljuk az ipart? – csúszott ki a szádon a nem túl illedelmes mondat, mire PJY csak felvonta a szemöldökét. Még szerencse, hogy bírja a fejed. Mást ezért már kirúgott volna az irodából.
- Akár még az is lehet – vonta meg a vállát, te pedig felrobbanni készültél és teljesen biztos lettél abban, hogy PJY meghibbant.
- Ők tudják már? – sóhajtottál hatalmasat. Ha egyszer ez az ember a fejébe vesz valamit...
- Csak Jaebum – közölte veled. – Gondoltam majd ketten elmondjátok a többieknek.
- Marha jó – morogtad az orrod alatt. Néhány formális dolog megbeszélése után az indokolatlanul boldog PJY utadra engedett, így most épp a stúdióban szorgoskodó Jaebum felé haladsz, miközben továbbra is a főnöködet szidod. – PJY hivatalosan is elmeháborodott – vágod ki az ajtót, ami mögött az aranytorkú Leadert sejted.
- Elég sok év kellett, hogy erre rájöjj – vigyorog rád egy fülessel a fején.
- De vicces vagy – vágódsz le a kanapéra duzzogva. – Te nem is akadtál ki? – vonod kérdőre.
- Min? Hogy csatlakozol hozzánk? Miért akadtam volna? – néz rád kérdően.
- Jaebum, öt évnyi lemaradásom van hozzátok képest. Plusz nem hinném, hogy jót tenne nekünk, ha egy bandába kerülnénk – motyogod az orrod alatt.
Na igen, van egy aprócska dolog, amiről PJY nem tud. Vagy épp pontosan tud és célja van vele... nála sosem tudni.
Lehet, hogy őrült... de egy őrült zseni... néhány kivétellel.
Jaebum és te nem csupán csak jól jöttök ki egymással. Vagyis, fogalmazzunk úgy, hogy túlságosan is jól kijöttök egymással. Ezt pedig senki sem tudja, egyelőre még a fiúk sem. Ha pedig egy bandába kerültök és még a dormba is be kell költöznöd, nem sokáig tudjátok majd titkolni.
- Miért ne tenne jót? – telepszik át melléd a kanapéra és az ölébe vesz.
- Lebuknánk – fúrod a nyakába a fejed mélyen magadba szívva bőrének kellemes Jaebum illatát.
- Szerintem már rég lebuktunk – nevet fel édesen.
- Gondolod? – húzódsz hátrébb tőle, hogy a szemeibe tudj nézni.
- Szerintem PJY nem hülye. Ha még nem is biztos bennünk, de sejti. Ő nem tesz ilyen dolgokat véletlenül – magyarázza elgondolkodva.
- És én már azt hittem, hogy vagyok annyira jó, hogy egy öt éve debütált bandával is felérjek – vágod be a durcát látványosan, amiről Jaebum is tudja, hogy csak játék.
- Egyébként szerintem simán – mosolyog rád és finoman kezdi el cirógatni a derekad a felsőd alá kalandozó ujjaival.
- Ne próbáld meg menteni a helyzetet, nem fog menni – nyújtod rá a nyelved.
- Azért megpróbálhatom? – hajol hozzád közelebb és a választ meg sem várva az ajkaid után kap, egy békítő, játékos csókba invitálva téged.
- Ezzel nem engeszteltél ki – vigyorogsz rá a csók után.
- Azért nem volt rossz próbálkozás – nyom egy apró puszit az ajkaidra, majd szorosan magához ölel.
- De most komolyan, szerinted mi lesz? – töröd meg a csendet pár perccel később.
- Nem tudom – sóhajtja Jaebum. – Hazudnék, ha az mondanám, hogy nem lepett meg ezzel a lépésével, de ő csak tudja, hogy mit miért csinál.
- Jó, de miért én? – kérdezel vissza? – Miért nem Yubin vagy Hyerim? Azért ők már befutottak, van nevük.
- Lehet, hogy pont ezért. Hidd el, hogy tehetséges vagy. Nem tenné ezt veled, ha nem tudná, hogy elég jó vagy a feladatra – simít gyengéden az arcodra.
- Dahyunékkal sem hagyott debütálni – érvelsz.
- Most komolyan egy tíz fős bandában jobban éreznéd magad, ahol kapnál dalonként három másodpercet, jobb esetben tízet? – teszi fel a kérdést.
- Jó, igazad van – sóhajtod. – De akkor is félek – ismered be.
- Először is, ne félj – nyom egy puszit a homlokodra. – Hidd el, hogy tényleg lát benned valamit. Másodszor, vigyázunk rád mind a heten. Mindig számíthatsz ránk – ezúttal az orrodon landol a puszi. – Végezetül, az én csajom a legkirályabb – mosolyodik el pimaszul és egy újabb csókba ránt, ami kellően tereli el a figyelmed a problémáról egy időre.