𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ~ Wooyoung (18+)

3.7K 249 22
                                    


A bölcsek azt mondják, hogy a szerelmet és a gyűlöletet egyetlen egy vékony hajszál választja el egymástól. Hogy tulajdonképp mindkét érzés annyira elemi és erős, hogy sokszor képtelenek vagyunk megkülönböztetni egymástól a kettőt. Hogy amikor a véred szinte lángol, már csak attól is, hogy meglátod az adott személyt, az nem biztos, hogy a gyűlölettől van. Lehet éppen mérhetetlen sóvárgás a másik iránt, amit tudatosan igyekszünk nem a felszínre hozni. És egyszerűbb gyűlöletnek beállítani, mintsem bevallani magunknak, hogy bizony egészen másféle érzelmekről szól ez az egész.

Na, szerinted ennél nagyobb baromság a világon nincs. 

Akit utálsz, azt utálod és kész. 

Ennyire egyszerű. 

Tulajdonképp egyetlen egy ember van jelenleg, akit legszívesebben leradíroznál a térképről, ő pedig Jeong Wooyoung.

Képtelen vagy elhinni, hogy ilyen ember létezik. Bárkit az ujja köré csavar és senki sem veszi észre, hogy igazából mennyire egy idegesítő, beképzelt idióta.

Wooyoung az osztálytársad, így napi szinten követheted, hogy miket művel a lányokkal. Nincs olyan hét, hogy ne épp más valaki bitorolná a „Wooyoung barátnője" titulust. Meg persze szakítási drámák nélkül sem múlhat el egyetlen péntek délután sem az iskolában. 

Kezdetben még rengeteget agyaltál azon, hogy vajon miért csinálja ezt a fiú. Hiszen alapvetően nincs vele semmi baj. Helyes, jó családból jön, kifejezetten okos és jó stílusa van. Bírják a tanárok és tényleg szinte mindenki a haverja akar lenni. Egyszerűen képtelen voltál felfogni, hogy mégis mire jó neki, hogy így bánik a lányokkal. Persze néha még igazat is adtál neki, hiszen azok, akik ilyen nyíltan képesek ajánlatot tenni egy srácnak, valószínűleg pontosan egy hétig elviselhetőek. Utána már inkább csak bosszantóak, ahogy elmúlik a varázs.

Mondjuk ettől függetlenül nem lett szimpatikusabb. Sem ő, sem pedig az, amit csinál.

A legújabb mániája pedig te lettél. 

Na és ez az, amitől kedved lenne egy kanál vízbe belefojtani. 

A nyomodban van, de állandóan. Valahogy kihízelegte az ofőtöktől, hogy melléd ültesse, így még az órák alatt sincs nyugalmad tőle. Követ a szünetekben, melletted ebédel, sőt még a különóráid végét is képes megvárni délutánonként, hogy együtt menjetek haza.

Nincs szerencséd, ugyanis néhány utcával lakik csupán arrébb, mint te, így még a szakadó eső vagy hó sem tántorítja el attól, hogy hazakísérjen.

Igazából egészen jól elszórakozol vele. Hihetetlen humora van és tényleg egész jó fej. Néha már nem is tartod annyira furcsának, hogy az egész suli a lábai előtt hever. Persze, aztán jön a tény, miszerint te sem kellenél neki egy hétnél továbbra, így inkább hagyod is a dolgot és újra felhúzod a falakat magad köré.

Ismered magad, tudod jól, hogy ha még eleinte ellenszenves is volt neked, nem kellene sok idő, hogy magába bolondítson, de nem akarsz strigula lenni azon a végtelen listán. Ennyi büszkeséged azért van.

Most is épp egy általa szervezett bulin premier plánban nézheted, ahogy a suli ribancai egymás után másznak rá, ő pedig egyik ellen sem tiltakozik. Végül megunva a műsort, inkább kimész a kertbe, hogy szívj egy kis friss levegőt.

Nem is az bánt, hogy flörtöl másokkal, hiszen nem vártál mást. Igazából azt nem érted, hogy veled miért kezd ki, ha nem gondolja komolyan. Ennyire már ismerhetne, hogy nem vagy a rövid kapcsolatok híve. A legutóbbi barátod, Yeosang, több mint két évig volt melletted. És ez alá nem is szívesen adnád.

𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚𝙨 𝙄𝙄. |✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن