𝐄𝐗𝐎 ~ Baekhyun

1.9K 214 30
                                    

Baekhyun PoV.:

Idolként egy párkapcsolat felvállalása egyenlő lehet az öngyilkossággal. Ezt már tapasztaltam. Pár éve, amikor a Taeyeonnal való románcom valóságos tömeghisztériához vezetett, azt hittem soha többé nem lehet már normális kapcsolatom. 

Rettegtem, hogy egyedül maradok.

Hihetetlen, hogy bár hangoztatjuk, hogy mennyire nem foglalkozunk azzal, hogy mások mit mondanak, nem így van. 

Szerettem azt a lányt, de egy idő után nem mertem nyilvánosan rá se nézni. Kerülni kezdtem, mert nem akartam balhét, hiába tudták az emberek, hogy egy pár vagyunk. Szép lassan távolodtam el tőle és bántottam meg újra és újra, pedig nem akartam. És bár tudtam, hogy összetöröm a szakítással, nem volt más választásom. Nem akartam, hogy tönkre tegyék miattam, helyette én küldtem padlóra. 

Azóta is jóban vagyunk. Persze jóval hűvösebb a viszonyunk, de amikor új kapcsolatom lett az elsők között volt, akinek bemutattam T/N-t és az aggasztó jelek felfedezése után is megmagyarázhatatlan módon Taeyeon az első, akihez fordulok.

Ami pedig ennél is meglepőbb, hogy nem hajt el a fenébe.

Nehéz idők járnak az SM táján újra. Még talán fel sem fogtuk igazán, hogy elvesztettük Jonghyunt, szembe kell nézünk Sulli halálával. Tehetetlenek vagyunk és dühösek. Veszítjük el a barátainkat, végig nézzük, ahogyan a hozzánk közel álló emberek darabokra hullanak, de nem tehetünk semmit, mert a valódi bűnösöket nem hibáztathatjuk nyíltan, pedig mind tudjuk, hogy kik a felelősek ezért. De tehetetlenek vagyunk, semmi fegyverünk. Ha megsértődnek, nem veszik a lemezeinket, lehúzhatjuk a rolót. Ők gyűlölhetnek minket nyíltan, mérgezhetik a lelkünk, de mi nem tehetünk semmit... mert annak, aki tehetne valami, annak a pénz az Úr.

De ebbe belefáradtam, képtelen vagyok egy újabb hozzám közel álló ember módszeres tönkretételét végignézni pláne úgy, hogy ezúttal olyan valakit bántanak, akiért az életemet adnám és aki a világot jelenti nekem.

- Egyszerűen nem tudom, hogy mi lehet a baj – roskadok le a kanapéra Taeyeon lakásán. – T/N olyan furcsa. Eddig olyan jó kajálós randijaink voltak, újabban csoda, ha hajlandó velem leülni enni a négy fal között. Eddig egyedül lustultuk végig hétvégéket, újabban Jongin és Wonshik társaságában jár edzeni – darálom a bajaim elnyúlva a fekete bőrkanapén. Tiszta pszichomókus feelingem van – Ugye Ravi nem hajt rá? – sandítok fel a lányra, aki nem bírja nevetés nélkül a nyomorom.

- Nem hinném, hogy Wonshik miatt jár az edzőterembe – szelídül mosollyá a nevetése. Őszintén örülök annak, hogy mindazok után, amin keresztülment, még tud nevetni. És, hogy bármennyire is bántottam meg, nem taszított el magától. – De tényleg nem is sejted, hogy mi a probléma? – komolyodik el és ez megrémít, mert ez azt jelenti, hogy tényleg baj van.

- Esküszöm, hogy nem – temetem a kezembe az arcom. – Viszont megöl az aggodalom lassan.

- Bántják őt, Baekhyun – mondja ki olyan óvatosan és annyi fájdalommal a hangjában, amitől a szívem megszakad.

- Ahogy téged? – súgom halkan.

- Ahogy engem – válaszolja és lefordítja a fejét rólam, de jól látom az arcán legördülő könnycseppeket.

- Sajnálom, Taeyeon – kelek fel a kanapéról, majd elé letérdelve törlöm le a könnyeit. – És köszönöm – nyomok egy apró csókot a homlokára és magára hagyom. Ezt a fájdalmat nekem köszönheti és csak remélem, hogy jön egyszer valaki az ő életébe is, aki begyógyítja az általam okozott sebeket.

Hazafelé menet végig azon gondolkodom, hogy mit is kéne tennem. Kezdetnek mondjuk egy kicsit utána nézni, hogy mi is folyik az interneten. Bevallom, ha nem muszáj, nem igazán megyek a közösségi oldalak környékére se. Amikor már nagyon elhanyagolom az Instagram fiókom és a fejemre koppintanak, dobok fel egy képet, de aztán újra hetekig a környékére se nézek... nem véletlenül.

És talán most sem kellett volna, mert csak a dühöm és az elkeseredettségem lett egyre nagyobb és nagyobb.

„T/N olyan, mint Godzilla."

„Kövér és csúnya ez a lány, nem értem Baekhyun mit eszik rajta."

„Határozottan fogynia kellene."

„ Fogadjunk, hogy csak Oppa pénzére hajt. Bár abból legalább bejelentkezhetne egy Fogyi Táborba!"

„Mint egy tehén..."

Ahogy egyre több kommentet olvasok el, úgy fordul fel a gyomrom egyre inkább. Hogy képesek így beszélni egy emberről, amikor nem is ismerik?! Nem azt várom, hogy szeressék T/N-t, mert nem kell, de azt igenis elvárhatom, hogy elfogadják és tiszteljék őt. Folyamatosan az jár a fejemben, hogy nem volt még elég?! Hány embert akarnak még tönkretenni az állandó bántásokkal és kritizálásokkal?!

- Szia, Baby! Megjöttem! – huppan le mellém hirtelen T/N. Észre sem vettem, hogy megérkezett. Tekintete a laptop képernyőjére siklik és a mosoly lehervad az ajkairól. – Baek? – néz rám kérdően.

- Miért nem mondtál erről nekem semmit sem? – kérdezem kissé dühösen. Nem rá vagyok mérges, de teljesen kiborultam most. Azt hittem, mindent megbeszélünk, hogy mindent elmond nekem.

- Mi változott volna? – kérdez vissza ő is kissé dühösen. – Megmondom neked, Baekhyun! Semmi! Nem volt elég nekik Jonghyun, most a halálba üldözték Sullit is! Szerinted foglalkoznak azzal, hogy nekem mi fáj?! Én nem vagyok más szerintük csak egy olcsó kis kurva, aki a pénzedre hajt és elvesz tőlük! – az egész mondata zokogásba fullad és én is közel állok a síráshoz. Hihetetlen, hogy képesek ezeket mondani róla. Szorosan vonom a karjaimba életem értelmét. Sajog a szívem miatta. A rajongók nem kímélik őt és az évek alatt az én mindig vidám, bolondos, csinos T/N-mből, egy sovány, félelmekkel teli, kissé szorongó lány lett. Rengeteget számít, hogy sokszor nem vagyok itt mellette, hogy megvédjem vagy megvigasztaljam. Hogy elmondjam neki, hogy nincs nála gyönyörűbb nő ezen a világon és el nem tudom mondani, hogy milyen hálás vagyok neki azért, amiért ennyi rossz után is kitart mellettem még mindig.

- Szeretlek – ringatom csendesen, de mást nem mondok neki. Tudom jól, hogy ilyenkor kevesek a szavak. Mellette kell lennem és biztosítani őt arról, hogy soha nem fog számítani az, hogy a rajongóink – már ha nevezhetőek az ilyen emberek rajongónak – mit mondanak. Boldognak akarom látni, olyannak, mint amikor összejöttünk. Óvni akarom, védeni és vigyázni rá. Azt akarom, hogy mindig mosolyogjon és soha ne érje semmi bántódás többé. És már tudom is, hogy hogyan fogom mindezt elérni. Ha ők nem állnak le, majd én véget vetek ennek. Képtelen vagyok tovább tűrni ezt az egészet.

BREAKING!

Az SM Entertainment a mai nap folyamán közleményt adott ki, amelyben megerősíti a pletykákat, miszerint az EXO fővokálja Byun Baekhyun, személyes okokra hivatkozva a mai napon elhagyja az EXO-t és exkluzív szerződését az Entertainmenttel felbontja. Több forrás is arról nyilatkozott, hogy az idolnak elege lett a menyasszonyát érő atrocitásokból, ezért döntött a visszavonulás mellett.

𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚𝙨 𝙄𝙄. |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora