𝐁𝐓𝐒 ~ Jungkook

1.6K 157 5
                                    


Van-e rosszabb decemberben a karácsony közeledtének puszta gondolatától is? 

Ja, van.

Méghozzá a céges karácsonyi bulik.

Rengeteg alkohol van szinte minden asztalon, ezzel pedig fordítottan arányos a ruhadarabok száma a szemérmetlenebb kolléganőkön azt este végére. Mindenki részeg, hülye, idióta, a buli utáni fennmaradó munkanapokban meg nem győznek bujdokolni, szégyenkezni és a főnök bocsánatáért térden állva esdekelni akár egész álló nap a bulin elkövetett bűnük mértékétől függően.

Te magad – már ha egyáltalán hajlandó vagy részt venni a bulikon – többnyire a figyelő szerepét töltöd be. Hasznos, izgalmas és igen vicces információk birtokába lehet ám jutni egy-egy ilyen partyn. Néhány kör rövid után az emberek már nem igen nézik, hogy kinek, azt meg pláne nem, hogy mit mondanak. Így aztán vannak később kínos pillanatok. És a legtöbbjét még nem is tudják. Az így szerzett információkat megtartod magadnak és csak sejtelmesen mosolyogsz mindenkire, aki pontosan tudja, hogy mindent tudsz.

Ebben az évben viszont erős késztetést érzel arra, hogy te legyél az első, aki a sárgaföldig issza magát. Vagy inkább még lejjebb. A főnököd az előléptetés után gyakorlatilag kötelezővé tette számodra a rendezvényt, amin természetesen Ő is ott lesz. Az este igazából még akár jól is elsülhetne, ha nem lenne Ő.

Ő egyenlő Jeon Életedhivatalostönkretevője Jungkook.

Jungkook az év elején csatlakozott a cégetekhez. Szorgalmas, okos, jóképű és hihetetlen érzéke van a marketinghez. Ezek együtt pedig hamar a vezetők közé repítették őt. A női kollégák a lábai előtt hevernek, sokan meglehetősen közönséges formában olykor szó szerint is. Az összes vezető a kezéből eszik és gyakorlatilag mindenki imádja.

Mindenki, kivéve te.

Na jó, te inkább csak túl büszke vagy bevallani, hogy bizony neked is igencsak megakadt a szemed rajta. Csak ne lenne olyan átkozottul tisztában a tökéletességével. Nem használja ki, nem erről van szó. Olyan édesen hárít minden kéretlen közeledést, hogy szinte megolvad a szíved, amikor szemtanúja vagy egy-egy ilyennek.

De akkor is.

Igazából a csalódástól félsz. Túlságosan is tökéletesnek tűnik, de mind tudjuk, hogy tökéletes ember nem létezik. Félsz igazán beleszeretni, hogy aztán bénító pofonként érjen minden egyes apró hibája. Egy életben egy pofára esés éppen elég, te pedig már túl vagy a sajátodon. Így igazából csak igyekszel magad távol tartani tőle, ami sajnos közel sem olyan egyszerű, mint szeretnéd.

Főleg miatta nem egyszerű.

Őszintén, már magad sem tudod, hogy hogyan is állj a mai estéhez. Egy részről várod, hiszen mégis csak Jungkook közelében lehetsz. Más oldalról viszont legszívesebben a takarót is a fejedre húzva kucorodnál az ágyadra, hogy ne kelljen végig nézned, ahogy gyakorlatilag a teljes cég szingli nő állománya bepróbálkozik nála. Kicsit talán féltékeny vagy, bár ezt sem tudnád megmondani, hogy miért. Persze van köztetek kapcsolat és voltatok már párszor kettesben erre-arra, de azok mind baráti találkozók. Jungkook nem tekint rád másként, így abszolút felesleges féltékenynek lenned.

Csak az egy dolog, hogy az agyad ezt felfogja, de a szívednek aztán mondhatod...

Végül nagy nehezen ráveszed magad és készülni kezdesz, miközben azért folyamatosan győzködöd magad arról, hogy jó lesz ez. Ha más nem, egy üveg vodkát magadhoz véve keresel majd egy csendesebb sarkot.

A hely természetesen elképesztő, amin nem lepődsz meg, hiszen a cég minden évben kitesz magáért és nem sajnálja a pénzt a party kiadásaira. Szájtátva bámulod a gyönyörű termet, amikor egy puha tenyér a meztelen hátadhoz ér.

𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚𝙨 𝙄𝙄. |✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora