Mindig is imádtad az esküvőket.
Már kislányként belebolondultál a hangulatába, a gyönyörű ruhába, amibe a menyasszony épp úgy fest, mint egy igazi hercegnő. Teljesen elvarázsolt az egész esküvős dolog, a virágokkal, a díszítéssel, mindennel.
Gyerekként milliószor rendeztél esküvőt a szobádban, ahol a plüss medve vette feleségül a rózsaszín masnis nyúllányt. Órákat voltál képes azzal tölteni, hogy lagzi helyszínt rendezz be a pokrócból és fotelekből megépített bunkerbe. De a menyasszony frizuráját is gondosan elkészítetted és egész álló nap képes voltál a Nászindulót dúdolgatni, mindenki „legnagyobb örömére".
Így végül a környezetedben az égvilágon senkit sem lepett meg, amikor felnőtt fejjel esküvőszervező lett belőled. Méghozzá az egyik legjobb, bár eleinte inkább csak mellékállásként tekintettél rá
Azonban hamar híre ment a munkádnak, így egy idő után ez vette át a főszerepet az életedben. Precíz vagy, megbízható és különösen jó ízléssel rendelkezel. Európaiként képes vagy olyan újításokat mutatni az egyre nyitottabb koreai menyasszonyoknak, hogy csak hamar valóban az egyik legkeresettebb esküvőszervezővé válsz Koreában.
Rengeteg hírességnek segédkezel az esküvője megszervezésében, így igen befolyásos barátokra is szert teszel az évek folyamán. Ez azonban cseppet sem változtat a hozzáállásodon. Épp olyan szívesen vállalsz el és csinálsz végig teljes odaadással egy kis esküvőt, mintha Korea legünnepeltebb színésznőjének a nagy napját terveznéd meg. Ez pedig nagyon is szimpatikus az embereknek, így nem csak a munkádat, de téged is valódi tisztelet övez, hiába nem vagy koreai.
A kapcsolataid révén kerülsz kapcsolatba az EXO maknaejával is. Sehun bátyjának a menyasszonya téged kér meg arra, hogy segíts neki megszervezi élete nagy napját, te pedig örömmel fogadod el a felkérést.
Már az elején is viszonylag sűrűn találkozol a a szemtelenül jóképű sráccal, aki teljesen tisztában van azzal, hogy milyen hatást gyakorol a nők nagy többségére. És persze nyíltan flörtöl veled. Amire még vevő is lennél, ha nem láttad volna, hogy mindenkivel ezt teszi, aki a közelébe megy és nőnemű. Legyen az a virágos lány vagy a cukrászdában a pultos. Bár tagadhatatlan, hogy bejön neked, nem fordítasz rá nagyobb figyelmet. Nem akarsz egy lenni azon a bizonyos - minden kétséget kizáróan marha hosszú - listán.
- Tetszel neki – közli veled egyik nap Heiji, mikor hármasban mentek menyasszonyi ruhát próbálni. Irigylésre méltó kapcsolata van Sehunnak és a leendő sógornőnek. Heiji öccseként tekint a magas srácra, Sehun pedig nagyon is ad a lány véleményére.
- Épp úgy, mint mindenki, aki él, mozog és nőnemű – morgod az orrod alatt kissé sértődötten, ami Heijinek is feltűnik.
- Szóval neked is tetszik – vigyorodik el a lány, miközben a ruhát adod rá.
- Meghúzom a szalagot, hogy ne kapj levegőt – fenyegeted meg játékosan.
- Szerintem jól mutatnátok együtt – néz rád komolyan a tükörből. – Kell Sehun mellé egy nő, aki a földön tartja és támogatja őt.
- Kétlem, hogy erre én lennék a megfelelő alany – vallod be, miközben igazgatod a hófehér gyönyörű ruhát.
- Én meg biztos vagyok benne – kacsint rád, majd körbefordul a tükör előtt.
- Csodálatos vagy, Noona – szólal meg váratlanul Sehun, te pedig szinte elájulsz.
Vajon mennyit hallott?!
Ez azonban egy jó ideig nem derül ki. Az esküvő előtt néhány héttel Kínába kell utaznod, így nem találkozom sem Heijivel, sem Sehunnal. Ám a kínai tartózkodásod alatt minden nap egy csokor vörös rózsa vár a hotel szobádban esténkén. És minden alakommal egy fehér kártya is kíséri, amin mindössze egyetlen S. szerepel.