Egy barátság bármilyen körülmények között képes megszületni.
Talán a legtöbb esetben a nehéz idők alatt találunk valódi barátokra, akik kincsként érkeznek az életünkbe egy-egy nagyobb nehézséggel karöltve, hogy könnyebb legyen számunkra átvészelni a húzós időszakokat.
Vannak olyanok köztük, akik jönnek-mennek és valamiért csak egy rövidebb ideig lesznek az életünk meghatározó része. És vannak olyanok is, akik egy életen át a nyakunkba ragadnak, végig követve a mindennapjaink apró csodáit, csalódásait, tragédiáit és minden alkalommal segítő kezet nyújtanak nekünk.
Nagy kincsek az ilyen barátok főleg akkor, ha életünk nagy-nagy csodájához ők is hozzájárulnak, nem is akármilyen módon.
A te életedben Bambam pontosan ilyen kincs.
Nagyjából egy időben kerültök Szöulba szinte gyerekként és ugyanott kezditek az iskolát. Hasonló problémákon mentek át a mindennapokban a kiközösítés, a beszólogatás az állandó bántások képében, így kitaszítottként szép lassan egymásra találtok és egy nagyon szoros kötelék alakul ki közöttetek. Támogatjátok, véditek, vigasztaljátok egymást és bár hamar szárnyra kell a pletyka, hogy össze is jöttetek, nem foglalkoztok a szóbeszéddel. Ti tudjátok, hogy milyen kapcsolat van köztetek, másra meg nem tartozik a dolog. Évek alatt olyanokká váltok, mint a testvérek, ami még számotokra is furcsa néha. Előtte sosem hittél a fiú-lány barátságban, de kénytelen vagy belátni, hogy valóban létezik. És jobb bizonyítékot erre nem is kaphattál volna a Sorstól.
Amikor a fejébe veszi, hogy gyakornoknak áll és idolként fog élni, támogatod. Elkíséred a meghallgatásokra, igyekszel felvidítani, amikor valahol elutasítják és egy együtt jársz vele örömtáncot, amikor megérkezik a hír, hogy a JYP felvette a gyakornokai közé.
Amíg ő igyekszik helytállni a Kiadónál is és az iskolában is, te próbálod számára ezt minél könnyebbé tenni. Segítesz neki a tanulásban és támogatod, ahol csak tudod. Ez pedig visszafelé sincs másképp. Mikor elmeséled neki, hogy egyetemre szeretnél menni, bátorít és addig nyaggat, amíg számtalan eltántorodás után végül beadod a jelentkezésed, majd hatalmas partyt csap neked, amikor sikerül bejutnod. Annál nagyobb buli már csak akkor van, amikor hivatalosan is debütál a GOT7 tagjaként.
A srácokban nem csak ő, de te is biztos pontot találsz. Olyanok, mintha a testvéreid lennének, kivéve egyetlen személyt. Youngjae valahogy mindig is másféle érzelmeket váltott ki belőled, mint a többiek. Amíg Markkal és Jinyounggal komolyabb dolgokat vitatsz meg, Jaebummal és Jacksonnal jókat bulizol és nevetgélsz, és amíg Bambam és Yugyeom társaságában tökéletesen tudsz bárki agyára menni, addig Youngjae mellett egy félős kislánnyá válsz. Alig mersz ránézni, nemhogy hozzászólni. Jinyoung az első, aki ezt észreveszi és a többiekkel addig mesterkedik, amíg egymásra nem találtok és hivatalosan egy pár nem lesztek az énekes fiúval.
Pontosan ennek az eseménynek az egy éves évfordulóját ünnepelitek most a srácok közös dormjában. Természetesen te és Youngjae már túl vagytok az ünneplésen, de a fiúk ragaszkodtak egy másik nagyobb bulihoz. Valójában egészen biztos vagy abban, hogy csak bulizni akartak egyet és kellett egy indok, de nem tiltakozol.
Az elmúlt hetek-hónapok igencsak hektikusak voltak, így nagyon rég találkoztál már velük. Habár Bambam szinte napi szinten felhív és beszéltek, az mégsem olyan, mintha személyesen tudtok találkozni. Így most élvezettel csimpaszkodsz a legjobb barátod karjába és igyekszel kisajátítani erre az estére, ami azonban egyesek tetszését nagyon nem nyeri el.
- T/N – hajol hozzád Bambam –, szerinted Youngjae hyung miért néz úgy rám, mint aki legszívesebben belefojtana ebbe a sojuba? – kérdezi óvatos pillantásokat vetve az idősebb felé, aki csak tüntetőleg elfordul.
- Ne is foglalkozz vele – legyintesz. – Majd kiheveri – fűzöd hozzá és tovább beszélgettek.
Egész este érzed magadon Youngjae figyelő tekintetét, de bármikor keresed vele a szemkontaktust, csak duzzogva elfordul tőled és nem hajlandó rád sem nézni, amit te csak egy szem forgatással reagálsz le minden alkalommal. Kell egy kis idő, amíg rájössz, hogy mi baja, de ahogy leesik a szíved szinte ellágyul és csak egy bárgyú mosoly ül ki az ajkaidra.
Youngjae féltékeny!
Alapvetően nem jellemző ez a kapcsolatotokra, így azért egy kicsit meglep. És hamar feltűnik egy aprócska kisördög a válladon, aki azt suttogja, hogy ha játszol egy kicsit, hasonló éjszakában lehet részed, mint tegnap. Te pedig képtelen vagy ellenállni a csábításnak, így nem átlépve a jó ízlés határát apró flörtölésbe kezdesz.
Természetesen Bambam nem az a fajta srác, akit át tudsz verni és hamar le is esik neki a dolog, amit persze képtelen szó nélkül hagyni. És természetesen ebben is készségesen segítségedre van, aminek persze megvan a maga ára pár szemtelen beszólás képében, de megéri.
- Khm... – köszörüli meg a torkát. – Ilyen jó az ágyban, hogy ennyire telhetetlen vagy? – súgja halkan a füledbe egy kissé gonoszkás mosollyal az ajkain, mire te csak fülig pirulsz. A tegnap éjjelnek akad pár látható nyoma, ami nem kerülte el a thai fiú figyelmét és nem is ő lenne, ha nem emlegetné fel. Miközben te Bambam egyre pimaszabb beszólogatásait hallgatod, Youngjae láthatóan kiakadva figyeli az összeölelkező, halkan sutyorgó párosotokat. – Te is tudod, hogy nem mindig olyan ártatlan, mint ahogyan általában tűnik - fűzi hozzá és a látvány kedvéért finoman a csípődre simít, amit már az idősebb nem bír tovább nézni, így felpattanva a kanapéról, faképnél hagyva a neki magyarázó Leadert elindul felétek. –, nehogy ne tudj holnap járni – kuncogja végül, majd még azelőtt lelép, hogy az idősebb elétek ér.
- Mondd csak, jól szórakozol? – ragadja meg a kezed és egyenesen a szobájába ránt, hogy azonnal az ajtónak szorítsa a tested, ahogy az becsukódik mögöttetek. Szinte vibrál, ahogy dühösen a szemeidbe mered. Kezei akaratosan siklanak a csípődre és választ nem várva a kérdésére tapad az ajkaidra. Ujjai csípődről a combjaid alá vándorolnak és megemelve téged, továbbra is mohón csókolva lépdel el az ágyig, ahol elfektetve téged feléd mászik. – Bírom ezt a kölyköt, de jelenleg egy csepp vízben meg tudnám fojtani – morogja, miközben a nyakad csókolja, egyre hangosabb sóhajokra késztetve téged. – Téged pedig kedvem támadt egy kicsikét megbüntetni – mélyeszti lágyan a fogait a fülcimpádba. –, Babygirl – morogja, te pedig képtelen vagy elnyomni egy kisebb nyögést. – Nocsak, nocsak, Kedvesem – érzed a bőrödön, ahogy Youngjae elmosolyodik. –, csak nem erre ment ki a játék? – pillant rád egy elégedett mosollyal az ajkain és arcod láttán rájön, hogy ráhibázott. – Hát igazán szólhattál volna – csóválja a fejét, majd visszahajol a füledhez. – Akkor talán még teljesült is volna a kívánságod, Hercegnőm – súgja, majd eltávolodik tőled és bármennyire is igyekszel visszahúzni magadhoz, nem hagyja magát.
- Youngjae! – csattansz fel kissé hisztisen és érezhetően frusztrálva az izgatottságtól.
- Ezt magadnak kerested, T/N – vezeti végig lágyan, kissé provokatívan a kezét a testeden. – Ha kimondod, amit szeretnél, megkapod. Ha játszol velem, rosszul jössz ki a buliból, Baby – közli veled egy vérlázító mosollyal, majd nevetve magadra hagy.
Kis idővel később Bambam ajánlja fel nagylelkűen a szolgálatait, de te csak egy párnát hozzá vágva kergeted ki a nevető srácot a szobából, és megfogadod, hogy soha többé nem hallgatsz arra a bizonyos kisördögre, amikor felbukkan.
Ma egy életre megtanultad; Choi Youngjae nem szereti, ha játszanak vele.