Hadi gelin bu bölümde Karan'ın başına gelenleri ve Berzah'ın yaşadığı sıkıntılı süreci detaylı olarak öğrenelim. Ben güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Umarım sizlerde beğenirsiniz.
Keyifli okumalar.
En sevgiliye emanetsiniz. ..5 ay önce,
O gün ağaç evden döndüklerinde, Karan hızlı bir şekilde hazırlıklarını yapıp, önemli bir toplantıya katılması gerektiğini söyleyerek konaktan ayrıldı. Belli etmemeye çalışsa da günlerdir üzerinde huzursuz bir gerginlik olduğu Berzah'ın gözünden kaçmamıştı. Ağaç evde baş başa kaldıklarında ona bu kadar huzursuz olmasının nedenini sormuştu ancak kocası onu işle ilgili bir sorun olduğunu söyleyerek geçiştirmişti. Fakat Berzah bu cevaptan yeterince tatmin olmamış, aksine bu durum daha da huzursuz olmasına sebep olmuştu. Sadece basit bir iş meselesi olsa bu denli kafasını meşgul etmezdi, bunu bilecek kadar tanıyordu artık kocasını.
Karan, sabah evden çıkarken ilk defa onu uğurlamak bu kadar zor gelmişti. Genç adamın aksini iddia etmesine rağmen devam eden gerginliği , Berzah'ın gece boyu kabuslar görmesine neden olmuştu.
Sanki kötü bir şeyler olacaktı. Uyandığından beri göğsünün ortasında nefes almasını zorlaştıran bir ağırlık hissediyordu. Tüm geceyi kabuslar içinde geçirdiği için sabah da oldukça gergin bir şekilde uyanmıştı. Ve hissettiği huzursuzluk onu gün boyu esir almış, yaptığı resme dahi zorlukla adapte olabilmişti.
Saatler geçmiş, ancak Karan hala dönmemişti. Üstelik aramalarına da bir türlü yanıt alamıyordu ve bu durum hissettiği huzursuzluğu giderek çoğaltıyordu.
&
Karan, uzaktan akrabaları olan Nuhoğlu aşireti ile yıllardır süregelen bir arazi davası için görüşmeye gidiyordu ve karşılaşacağı ortamı az çok bildiği için fazlasıyla gergin hissediyordu. Mahkeme kararı ile arazi eşit bir şekilde her iki aile arasında pay edilmişti ancak gözü doymak bilmeyen Nezir ağa her zamanki gibi daha fazlasını istiyordu. Daha önceki görüşmelerinde Karan 'a para teklif ederek onlarda kalan payı satın almak istemiş, ancak genç adam dedesinin de isteği üzerine onlara olumsuz yanıt vermişti.
Şimdi tekrar görüşmek istediklerine göre ya fiyatı artırarak teklifi yineleyecekler ya da işi pisleşmeye kadar götürüp iki aile arasında onarılmaz sorunların başlamasına sebep olacaklardı. Dedesinin doktor kontrolü nedeniyle Emir'i onunla gönderen genç adam, görüşmeye yalnızca arkasındaki arabada ona eşlik eden iki adamla birlikte gidiyordu. Nezir ağa ve diğerleri onun korkup peşinde onlarca adamla geleceğini düşünmüş olmalıydı ancak Karan yalnızca iki adamla giderek onlara yanıldıklarını gösterecekti.
Nuhoğlu aşireti ile yapılan uzun ve sinir bozucu görüşme nihayet son bulmuş, Karan teklif edilen her şeyi geri tepmiş ve sahip oldukları payı hiçbir şekilde onlara vermeyi düşünmediğini açıkça dile getirmişti. Kararının kati olduğunu söylemiş, bu gereksiz toplantıların bir daha gerçekleşmemesi konusunda sert uyarılarda bulunarak iki adamı ile birlikte geri dönüş yoluna koyulmuştu. Ancak genç adamın hesap edemediği bir şey vardı. Gözünü para hırsı bürümüş olan Nezir ağa, o bir karış toprak için onu öldürmeye kalkışacak kadar gözü dönmüş bir adamdı.
Karan önde, dedesinin peşine taktığı adamlar arkada, iki araç peş peşe geldikleri güzergahta sakince geri dönüyorlardı. Ancak hiç beklemedikleri bir anda üzerlerine kurşunlar yağmaya başladı. Arkadaki araç bir kaç yalpalama sonucu yol kenarında durdu ve içindeki iki adam da aldıkları kurşun yaraları sonucu hayata gözlerini yumdu. Karan bu kalleş saldırı karşısında damarlarını zehir gibi saran şiddetli bir öfkeyle dolup taştı. Nezir ağanın, dedesi Ferzan ağaya rağmen bu kadar ileriye gidebileceğini düşünmemişti doğrusu. Şimdi dedesini dinlemeyip buraya bir ordu ile gelmediğine pişman hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^ BERZAH ^^ (DÜŞ SERİSİ 1)
RomanceErkek egemenliğinin hakim olduğu topraklarda , bir yaşam uğruna feda edilen, hayallerine ve umutlarına zalimce balta vurulan gencecik, masum bir kızın hikayesi.. & Ait olduğu topraklardan acımasızca söküldüğünde küçücük bir tomurcuktu. Susuz bırakıl...