Selamün aleyküm arkadaşlar. Sayfamdan duyuru yapmıştım ama görmeyenler olmuş olabilir. Mardin Kızıltepe'li olan okuyucularım varsa bana özelden(wattpad mesajlar bölümünden) ulaşabilir misiniz lütfen. Yöre hakkında sormak istediğim birkaç şey var.
Bir de fikrinizi almak istediğim birkaç konu var. Biliyorsunuz Berzah'ın kitap olması için bir yayınevi ile ön görüşme yaptım. O yüzden bölümleri sıfırdan düzenleyerek word'a geçiriyorum. Henüz yeni okuyanlar için spoiler vermiş olacağım ama fikirlerinize ihtiyacım var.
Öncelikle Karan ve Berzah'ın yakınlaştıkları sahneler hakkında ki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Biliyorsunuz kitaplarım genel itibariyle İslami içerikli. O yüzden bazı yerlerde biraz fazla mı açık oldu hissine kapıldım. Biraz daha üstü kapalı olsa daha mı iyi olur. Siz ne düşünüyorsunuz?
Bir de Dilan'ın ölümü ile ilgili sorular var kafamda. Daha farklı bir ölüm olsa daha mı iyi olur. Aramızda yaşı küçük arkadaşlar var ve ben Dilan'ın ölüm şekli onlara kötü örnek olur mu diye düşünmeye başladım. Fazla mı detaycıyım acaba?
Son olarak finale kadar okumuş olanlar bilir son bölümde Berzah'ın kapandığına dair birşeyler yazmıştım. Ancak kitapta bu süreci daha öne çekmeye karar verdim. Ama ilk evlendikleri zamandan itibaren mi kapalı olsun daha sonrasında mı bir türlü karar veremiyorum. Lütfen bu konuda da bana fikirlerinizi söyleyin. Ayrıca şurası şöyle olsaydı daha iyi olurdu dediğiniz bölümler ya da sahneler varsa onları da yazabilirsiniz. Her birinizin fikrini değerlendireceğim inanın.
O güzel parmaklarınızı biraz yorup sorularımı cevaplayın olur mu? Kafam gerçekten çok karışık ve siz kıymetli okurlarımın fikirleri benim için çok önemli. Çünkü onları ne kadar çok sevdiğinizi ve benimsediğinizi biliyorum. Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekleyeceğim.
En sevgiliye emanetsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^ BERZAH ^^ (DÜŞ SERİSİ 1)
RomanceErkek egemenliğinin hakim olduğu topraklarda , bir yaşam uğruna feda edilen, hayallerine ve umutlarına zalimce balta vurulan gencecik, masum bir kızın hikayesi.. & Ait olduğu topraklardan acımasızca söküldüğünde küçücük bir tomurcuktu. Susuz bırakıl...