~Beklenmedik Misafir~

8.1K 357 7
                                    

Güneş ışınları bir kristal gibi parlatıyordu kadının tenini. Koynunda küçük perisi , yanında ilk göz ağrısı ile birlikte tam karşısında gözlerine şenlik sunuyordu Karan 'ın. Bu hayatta canını seve seve vereceği üç mucizesi aynı yatakta koyun koyuna melekler gibi uyuyordu ve bir film karesini izler gibi hayranlıkla izliyordu aklını başından alan bu güzel görüntüyü. Perdeden sızan güneş ışığı hepsinin yüzünü aydınlatıyor, ancak kadınının süt beyazı teninde ayrı bir parlaklık oluşturuyordu. Karan her defasında ona bakarken içinin yağ gibi eridiğini ve ayaklarının ucuna süzüldüğünü hissediyordu. Bir de şu karşısında ki dünyalara bedel görüntü varya, o içinin erimesine daha büyük bir sebepti. Kadını tıpkı anaç bir tavuk gibi yavrularını kanatları ile sarmış onlarla birlikte huzurla uyuyordu. Ve bu görüntü Karan' ın hayal dahi edemeyeceği kadar kusursuz bir nimetti. Öyle güzel görünüyorlardı ki , öyle kusursuz, öyle samimi ve sıcak...

Son kez sımsıcak bir bakış attı Yaradan 'ın ona sunduğu bu güzel manzaraya ve usulca süzüldü yatak odasının aralık duran kapısından. Kasım ayının ürkütücü soğuğu kapılarını çalalı henüz birkaç gün olmuştu. Güneş sonbahar 'a inat ışınlarını cömertçe sergiliyor ancak rüzgar onunla aynı fikirde olmadığını ispatlamak istercesine hoyratça esiyordu.

Tenini yalayıp geçen soğuk rüzgara aldırış etmeden adımlarını yatak odasının hemen karşısında ki çalışma odasına yönlendirdi. Dilan öldüğünden beri daha sık vakit geçirir olmuştu evde. Zaman acımasızdı ve ölüm hiç beklenmedik anlarda arsız bir hırsız gibi gelip sevdiklerimizi bizden çalıp sonsuzluğa sürükleyebiliyordu. Karan Dilan ' ın ölümü ile daha iyi kavramıştı bu gerçeği ve sevdikleri ile daha çok bir arada olma isteği ile işlerini evden yürütmeye karar vermişti bir süre önce. Hem karısı ve çocukları yanındayken daha verimli çalıştığını hissediyordu genç adam. Her istediğinde onları görebilecek olmanın rahatlığı ile daha sıkı sarılıyordu işlerine. Bunaldığında ya da çalışmaktan yorulduğunda ufak bir nefes almak için odasına koşuyor , kadını ve çocukları ile eğlenceli vakitler geçirip deşarj olmuş bir şekilde tekrar çalışma odasına kapanıyordu. Bu durum artık onlar için sıradan bir ritüel haline gelmişti.

Serhan başta babasının sürekli evde olmasını garipsese de o da artık bu duruma alışmıştı ve durumdan ne kadar hoşnut olduğunu göstermekten çekinmiyordu. Küçük çocuk babası ile vakit geçirmekten inanılmaz bir haz duyuyordu ve babasının işlerini evden yürütüyor olması en çok onun işine geliyordu. Çünkü annesinin çoğu zaman küçük kardeşi ile ilgilenmesi gerekiyordu ve Serhan bu anlarda kendini çok yalnız hissediyordu. Sürekli üzerinde olmasına alışkın olduğu o yoğun ilgi artık ikiye bölünmüştü ve küçük çocuk şikayet etmese de annesinin ilgisini paylaşmak zorunda olmak onu bir parça rahatsız ediyordu.

Ancak yine de huzursuz edici bir davranış sergilemiyordu küçük adam. Berzah onun Alya ' ya gösterilen ilgiden rahatsız olup hırçınlaşacağını düşünse de bu tezi oğlu tarafından çürütülmüştü. Oğlu kardeşinin ilgiye muhtaç varlığını olgunlukla kabullenmiş ve genç kadını hayli şaşırtmıştı.

Serhan zeki bir çocuktu. Kardeşinin henüz birşeyleri tek başına başaramayacak kadar küçük olduğunun farkındaydı ve küçük bebeğin kısa bir zaman önce atlattığı hastalık nedeniyle ona karşı daha hassas bir ilgi duyuyordu. Kardeşinin bir daha hastalanmasını ve anne babasının üzülmesini istemiyordu.

&

Oğlu okul hazırlığı için aşağı kata indiğinde, genç kadın da küçük kızının altını temizlemekle uğraşıyordu. Karnı doyan ve altı temizlenen Alya kendince neşeli sesler çıkartarak geniş yatağın üzerinde debeleniyordu. Henüz kendi kendine hareket edemese de Berzah yatağın üstünde olduğu her seferinde iki yanına yastık koyarak onu koruma altına alıyordu. Bu elinde olmayan bir davranıştı. Serhan bebekken de birçok kez tekrarladığı bu hareket Sultan annesi tarafından gereksiz görülse de iç güdüsel olarak her defasında bunu yapmayı sürdürüyordu. Bu şekilde kendini daha rahat hissediyordu. Kızının güvende olduğundan emin olduktan sonra ona gülümsedi ve elini yıkamak için odanın içinde yer alan banyonun yolunu tuttu.

^^ BERZAH ^^ (DÜŞ SERİSİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin