אממ, חברה הציעה לי לנסות את כל הקטע הזה עם המטרות, אז רציתי לשתף גם אותכם.קודם כל שיהיה ברור, דעתי לגבי מטרות היא קצת נוקשה אפשר לומר(לא יודעת אם זו המילה המתאימה) ואולי כמה מכם יחשבו אחרת אז אני אומרת מראש.
בתקופה רחוקה יותר, הייתי רואה את המטרות כדבר שנועד אך ורק כדי להשיג יותר הצבעות בשביל הכותב/ת, הייתי די "מאבדת את זה" כשראיתי כותבים לא מעלים פרק רק כי אין מספיק הצבעות (וכבר עובר הרבה זמן ואנשים כבר מתחננים לפרק). ומעבר לכך, מציבים מטרות כל כך גבוהות, שאפילו לא הגיעו אליהם בעבר, ומצפים שאנשים יגיעו לזה. אי אפשר להכריח אנשים להצביע, ואי אפשר לצפות שכל מי שקורא את הסיפור יצביע לו. כי זה לא שאתה אוהב סיפור או שונא אותו, יש סיפורים שאתה קורא, וגם אני אומרת לכם על עצמי, שלא תמיד מלהיבים אותך ונוגעים בך אבל אתה עדיין קורא אותם כי הם נחמדים והעלילה שם מעניינת אותך. גם אני לא מצביעה לכל ספר שאני קוראת, ולרוב אני מצביעה רק כשאני מסיימת את כל הסיפור עצמו, מה שיכול לקחת זמן.
ואם אתם רואים שלפרק מסוים שהעלתם אין משום מה הרבה הצבעות כמו לאחרים, ואתם רואים שעובר זמן וזה עדיין נשאר ככה, אל תחכו עוד ועוד עד שמספר ההצבעות יעלה, וגם אל תנסו לחשוב אולי משהו לא היה בסדר בפרק, תמשיכו את הסיפור כרגיל, זה קורה תמיד, גם לי יש פרקים מסוימים שההצבעות בהם שונות בהרבה משאר הפרקים, כי ככה זה, ועדיף להמשיך את הסיפור ולא להתקע על העיניין הזה.
אני לא אומרת שכל מי שעושה מטרות הוא כזה, ואני לא אומרת שכל מי שעושה מטרות הוא עושה את זה אך ורק בשביל להשיג יותר הצבעות. אז אם אתם קוראים את זה וגם אתם עושים מטרות, אל תקחו את הדברים האלו כמופנים ישר אליכם, זה לא בא כדי לבקר ולהעליב, זה בא כדי להגיד לכם שזה בסדר לשים מטרות, זה פייר, כשאתה כותב סיפור ומשקיע בו ואתה רוצה שאנשים יעריכו את זה, אבל תשימו לב שאתם לא שמים מטרות גבוהות מידי, ואל תחכו כל כך הרבה זמן עד שיגיעו למטרה. כשיש לכם ופרק ביד ואתם עדיין לא מעלים, זה לא הוגן כלפיי אלא שכן מצביעים וכן תומכים בכם. אז שימו לב :)
אז כן, נחזור לסיבה שבגללה רשמתי את כל זה. חברה שלי שהיא גם כותבת, הציעה לי לנסות את העיניין הזה ואני קצת מתלבטת לגבי זה. כי בעיקרון אני לא כותבת בשביל שיהיה לי כמה שיותר הצבעות, אני כותבת כי אני אוהבת את זה, זה חלק מהנשמה שלי, ועוד יותר אני אוהבת לחלוק עם זה איתכם, אז כל המטרות יראו לי כעיניין טיפונת מיותר. אבל בכל זאת החלטתי לנסות את זה, כי באמת יש מישהי פה בוואטפד שהיא כותבת מוכרת ממש ואני מתה עלייה, שהיא עושה מטרות באמת כדי שיהיה לה יותר מוטיבציה לכתוב פרק ולעלות אותו כמה שיותר מהר, כשהיא רואה שהגיעו למטרה זה יותר מעודד אותה לכתוב עוד. וזה באמת שיכנע אותי. אז אל תחשבו שמעכשיו הפרקים יעלו בקצב יותר איטי או שאני "אציק" לכם לגבי המטרות, בשבילי המטרות הם רק בשביל כשאין לי זמן או שאני קצת עייפה אבל אני רואה שהגעתם למטרות וכותבת בכל זאת, הם בשביל עידוד ומוטיבציה בשבילי. אבל אם יהיו לי פרקים מוכנים, ואם יהיה לי זמן פנוי אני אעלה גם בלי מטרות, כי שוב, לעלות פרקים יותר חשוב לי משתגיעו למטרה.
אזזזזזז סליחה על החפירה, זה פשוט נושא חשוב שהייתי חייבת לדבר איתו עליכם לפניי שאתחיל אותו.
בנתיים המטרה לפרק הבא תיהיה 95 הצבעות. לגבי תגובות אני לא עושה, אני אוהבת לשמוע את הדעות שלכם וזה צריך לבוא ממכם ולא בכוח. אוהבת❤❤
כן כן, עולה פרק היום למי שבא לשאול😂❤❤ I'm working on it
YOU ARE READING
Perfect opposites
Romance"האם זה כל כך קשה לך להבין שאני אוהב אותך?" אני מרחיק את בקבוק האלכוהול מידיו, "האם זה כל כך קשה לך לאהוב את עצמך?" _____________ הם שנאו אחד את השני בלי סיבה, אבל האהבה גרמה להם לשנוא אחד את השני אפילו יותר. הסיפור שלהם לא נועד לקרות, איוון היה נע...