Tak przed przeczytaniem....jest tutaj scena pod chodzącą pod +18. Wiem, że i tak przeczytacie, ale wam tylko mówię
______________________________________Stała tak nieruchomo i próbowała przeanalizować to co się właśnie stało. Chłopak, którego uważała za przyjaciela dotykał ją pomimo tego, że ona tego nie chciała. I nie był wcale delikatny i czuły pocałunek, lecz brutalny i agresywny. Przez co się przestraszyła. Nagle usłyszel głośne trzaśniecię drzwiami. Chłopak szybko odskoczył od niej i spojrzał w stronę, z której dobiegł hałas, zresztą tak samo jak Nika. Ale niestety lub stety niczego, ani nikogo nie było. Stała cały czas dotykając plecami ściany. Nie miała pojęcia co ma teraz zrobić. Czy ruszyć się? Czy może czekać, aż to on zrobi ten pierwszy krok? W ostateczności jednak wybrała tą drugą opcje.
Obserwowała uważnie każdy nawet najdrobniejszy jego ruch. Chłopak cały czas wpatrywał się w to samo miejce, aż wrócił wzrokiem do niej. Ku jej wielkiemu zdzwieniu Jimin chwycił rękoma jej nadgarsteki, podniósł nad głowę i przytrzymał je jedną ręką, natomiast drugą ściskał jej pierś. Zaczęła się wyrywać, ale chłopak ścisnął jej nadgarsteki jeszcze mocniej na co sykneła z bólu, a on przyssał się do jej szyii. Łzy same cisnęły jej się do oczy, nie potrafiła ich powstrzymać. Nie w takim momencie.
- Puść... - próbowała powiedzieć to znacznie głośniej, ale ból i strach jaki odczuwała nie pozwalał jej na to.
Jimin nic nie odpowiedział tylko włożył rękę pod jej bluzkę, a ona zacisneła oczy. Modliła się, żeby kto kolwiek tędy przechodził i jej pomógł, ale z każdą chwilą szanse malały coraz bardziej. Chłopak robił się coraz bardziej agresywny, a ona tak bardzo żałowała, że nie uciekła gdy miała do tego okazję. Pod wpływem jego dotyku zaczęło robić jej się nie dobrze. Ściągał z niej coraz więcej ubrań. Starała się krzyczeć, ale za każdym razem gdy chodź odrobinkę podniosła głos, napierał swoimi ustami i ciałem coraz bardziej co skutecznie ją uciszało.
Pchnął ją na ziemię, a sam zawisł nad nią. Jedną rękę położył na ustach a drugą zaczął rozpinać jej spodnie. Zaczęła krzyczeć gardłowo, ale ręka chłopaka głuszyła jaki kolwiek dźwięk z jej ust. W końcu ściągnął z niej spodnie do połowy ud. A Nice zebrało się na wymioty. Jimin przejechał ręką wzdłuż jej ciała, a jego dotyk sprawił, że przed oczami zobaczyła czarne plamy. Nachylił się nad jej uchem. Czuła jego oddech na skórze przez co jeszcze bardziej ją mdliło i jeszcze bardziej robiło się słabo.
- To nie potrwa długo - szepnął niskim głosem, a jej zdawało się powiedział jeszcze bardzo ciche i niewyraźne "przepraszam". Ogarnęła ją pustka i ciemność. Zemdlała.
_____________________
★
CZYTASZ
GRA •J.JK• ✔
Mystery / Thriller«ZAKOŃCZONA» Nika po tragicznej śmierci przyjaciółki, próbuje na nowo po układać swoje życie. Wspiera ją w tym jej siostra Mina i przyjaciółka Morgan. Niestety na to wsparcie nie może liczyć ze strony Jungkook'a, który w specyficzny sposób przypomin...