- YoonGi proszę powiedz mi. Co mu zrobił? I gdzie on jest teraz? - jej głos brzmiał jak zmęczony bo taki też był. Miała tego dość. Nie rozumiała czemu akurat ona.
Bała się co Jungkook mógł zrobić Jiminowi bo wiedziała do czego był zdolny, dlatego tym bardziej chciała wiedzieć co się wydarzyło gdy straciła przytomność.
- YoonGi błagam. Znasz go, wiesz jaki jest. Powiedz mi - na policzkach znów pojawiły jej sie zły.
- Ugh. Jimin nie jest na komisariacie tylko w szpitalu to Jungkook'a zabrała policja - powiedział to wszytsko na jednym wdechu ze spuszczoną głową.
Straciła kontakt ze światem. Nie mogła uwierzyć w słowa chłopaka. Była przerażona wizja tego, że Jungkook siedzi teraz najprawdopodobniej w areszcie.
- Jest w szpitalu. Prze...przez Kooka? - spojrzała nie pewnie w jego oczy. On jedynie pokiwał głową ma "tak" - Jak to się stało? Powiedz.
YoonGi siedział chwile patrząc na nią ze współczuciem. Nie był pewnien czy dobrze robi mówiąc jej o wszystkim, ale też nie chciał jej okłamywać.
- Nawet nie wiem jak.... - widziała, że dla niego też nie jest łatwo o tym mówić w końcu jego przyjaciel jest na komisariacie i nie wiadomo co się z nim teraz dzieję.
- Pójdzie do więzienia? - nie chciała zmuszać chłopaka, żebyco kolwiek powiedział w sprawie Jungkook'a i Jimin'a, więc zadawała pojedyńcze pytania z których miała nadzieję ułoży cały przebieg wydarzeń.
- Nie wiem Nika- YoonGi dobrze wiedział jakie były relacje między nią, a Kookiem więc nie podejrzewała go o to by mógł kłamać.
W oczach stanęły jej łzy. To było dla niej stanowczo za dużo. Przyciągnęła kolana pod swoją brodę, ktrórą na nich położyłaś, a rękoma objęła nogi. YoonGi cały czas patrzył się w podłogę. Znowu poczuła ten nieprzyjemny uścisk w żołądku. Znowu zebrało jej się na wymioty. Pobiegła szybko do łazienki, a zdezorientowany YoonGi szybko za nią. Kucneł przy toalecie i zwymiotowała. Chłopak przyklęknał obok i trzymał jej włosy. Gdy skończyła spuściła wodę i wykończona oparła się o ścianę wplątując ręce we włosy.
- Lepiej? Może pójdę po lekarza? - Ona jedynie pokiwałaś głową, że się zgadzasz. YoonGi wziął ją na ręce, zaniósł na łóżku po czym szybko wybiegł z sali.
______________________________________
Chciałabym wam bardzo bardzo podziękować, za poświęcony czas na przeczytanie mojej książki. Jestem wam bardzo wdzięczna ❤❤dziękuje ❤❤★
CZYTASZ
GRA •J.JK• ✔
Mystery / Thriller«ZAKOŃCZONA» Nika po tragicznej śmierci przyjaciółki, próbuje na nowo po układać swoje życie. Wspiera ją w tym jej siostra Mina i przyjaciółka Morgan. Niestety na to wsparcie nie może liczyć ze strony Jungkook'a, który w specyficzny sposób przypomin...