Leżała wpatrzona w sufit obracając w ręku telefon, który ciągle wibrowł od przychodzących wiadomości. Z powodu tego co się stało szkoła pozwoliła wrócić jej na dwa tygodnie do domu co bez chwili namysłu zrobiła. Oczywiście rzegnając sie wcześniej z przyjaciółką i jej chłopakiem. Co do Jungkook'a to po jego wyznaniu straciła już resztkę zaufania jakim go darzyła. Tak naprawdę to nie wiedziała czy chłopak nie ma jeszcze jakichś tajemnic związanych z nią i to co mówił było prawda. Bolało ją to, że chłopak nie powiedział jej nawet, że ma brata i to bliźniaka. Obwiniała go o to, że nie powiedział jej o CAŁEJ prawdy na samym poczatku. Przecież było by jakieś rozwiązanie czyż nie?
Rodzice tak naprawdę dowiedzieli sie o próbie gwałtu dopiero gdy wróciła do domu wraz z opiekunem. Myślała, że jako rodzice będą ją wspierać w prawdopodobnie najgorszym okresie jej życia, ale zrobili jej aferę o to, że na siebie nie uważasz. Po całej tej "rozmowie" zamknęła sie w pokoju. Nie chciało jej się rozmawiać nawet z siostrami. Spojrzała na wyświetlacz telefonu, a tam 26 wiadomości i 32 nieodebrane podłączania oczywiście wszystkie od Kooka.
Od: Jungkook
Prosze cie....Od: Jungkook
Chciałem cie chronić!Od: Jungkook
Proszę cie....Nika jesteś dla mnie ważnaOd: Jungkook
Do cholery odpisz mi nawet kropkę. Błagam cię....Od: Jungkook
Muszę ci coś powiedziećOd: Jungkook
Policja dorwała tego co zabił Sare i wszystkich którzy mieli coś z tym wspólnegoOd: Jungkook
Wiem zachowałem sie jak dupek nic ci o tym nie mówiąc ale zrobiłem to bo....Od: Jungkook
Bo cie kocham...----------------------
Wiem krótkie ale chora jestem i nie mam siły pisac za to dzisiaj może dodam jeszcze jeden rozdziałBuziaki
★
CZYTASZ
GRA •J.JK• ✔
Mystery / Thriller«ZAKOŃCZONA» Nika po tragicznej śmierci przyjaciółki, próbuje na nowo po układać swoje życie. Wspiera ją w tym jej siostra Mina i przyjaciółka Morgan. Niestety na to wsparcie nie może liczyć ze strony Jungkook'a, który w specyficzny sposób przypomin...