⚛37⚛

1.2K 75 11
                                    

- A na końcu napisał, że mnie kocha - wzieła do ust kolejne oblane czekolada cząstko na co Mina sie zaśmiała - Z czym masz problem? - zapytała z pełną buzia.

- Jesz ciasto....i gadasz o ciastku - zaśmiała sie.

- Żartujesz? - spojrzała na nią jak na chorą psychicznie - Weź! Ogarnij sie dziewczyno! To poważna sprawa to ciastko mi właśnie miłość wyznało!

Wtedy Mina już nie wytrzymała i wybuchła śmiechem. Nice do śmiechu nie było dlatego siedziała nadal z pełną buzia ciastek obserwując każdy jej ruchu z pogardą na twarzy. Nie wierzyła w żadne słowo Jungkook'a i nie miała zamiaru tego zmieniać.

-Ufff.... dobra minęło mi .

- No w końcu....co ja mam teraz zrobić?

- A czujesz do niego to samo co on ci napisała?

- Jedynie co czuję to wymioty w gardle gdy ktoś mi wspomina o facetach i ich uczuciach

- Czyli not love?

- Sama nie wiem.....kiedy go poznałam był kochany... potem stal sie dupiek - dodałaś szybko - A teraz gdy to wszystko robił dla mnie znowu jest kochany. Ale jak ja mam mi zaufać po tym co zrobił? Okłamał mnie.

- Jezuu laska żeś sie wkopała

Kilka dni później

- Wszystko masz? Na pewno jesteś gotowa, aby wrócić? - zakładała buty gdy jej mama zalewała ją pytaniami niczym wodospad.

- Teraz się martwisz? - wyprostowała sie i spojrzała jej prosto w oczy, w których pojawił się smutek.

- Kochanie....dobrze wiesz że...

- Nie, nic nie wiem. Potrzebowałam waszego wsparcia, a wy? Wy sądzicie, że to moja wina - skanowała jej twarz uważnie, ale gdy nie miała zamiaru nic powiedzieć po kręciła jedynie głową.

- Nika? - spojrzała w stronę schodów, a na nich stała Tina. Nie myśląc długo ominęła mamę i podeszłaś do niej.

- Co się stało? - spytała delikatnie biorąc ją za rączki. Ona nic nie mówiła tylko mocno ją przytuliła.

- Będę tęsknić - wyszeptała jej do ucha, a Nice zrobiło sie jej szkoda, że znowu musi ją zostawić, ale teraz już tylko na trzy miesiące

***

- Serio? Twój tata stwierdził, że Jimin to zrobił przez twój ubiór? - spytała ciągle niedowierzając Morgan - A Jungkook wyznał ci miłość?

- Tak dokładnie, ale Jungkook kłamał to jest pewne.

- Nika? Możemy pogadać? - odwróciła sie, a za ją stał Jungkook.

----------------------

Zapraszam😏

GRA •J.JK• ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz