Gdy do pokoju weszła Morgan, Nika od razu podbiegła do niej i mocno ją przytuliła. Potrzebowała teraz osoby, która ją wesprze i wysłucha. I jedyną taką osobą była właśnie Morgan. Była również Mina, ale jeśli chodzi o problemy spowodowane jej chłopakiem wolała jej nic nie mówić. Bo gdy w grę wchodzi jej "wierny" chłopak będzie szukać winy po wszyskich tylko nie w nim.
-To jak powiesz co się dokładnie stało czy wolisz później? - nadal ją przytulała i mówiła spokojnym głosem.
-Wolę mieć to już za sobą - odkleiła się od niej, przetarła oczy, żeby lepiej widzieć i zaczęła jej mówić co wydarzyło się kilka godzin temu, a dokładnie może z trzy?
Gdy już skończyła rozpłakała
się jeszcze bardziej. Morgan od razu ją przytuliła i siedziała tak ze Nika dotąd, aż nie uspokoiła się na tyle by móc spokojnie mówić.-Chyba pójdę już spać. Zmęczona jestemy - łamał jen się głos, ale starała się go opanować.
-Jasne - uśmiechneła się delikatnie - Ja w sumie też już pójdę dobranoc.
-Dobranoc.
Dziewczyna położyła się na swoim łóżko, a Nika na swoimi. Mijały sekundy, minuty i zanim się obejrzała minęła godzina, a Nika dalej nie spała. Podniosła się i zeszła z łóżka tak, żeby nie obudzić śpiącej obok dziwczyny. Podeszła do nie rozpakowanej jeszcze torby, którą musiał przynieść tutaj Jungkook i wyjęła z niej opakowanie leków, które przepisał jej lekarz. Wzięła połówkę zgodnie z zaleceniem po czym wróciła na łóżko. Leki zaczęły działać bo robiła się coraz bardziej senna, aż w końcu zasnęła.
°°°
Zadzownił budzić, który zignorowała go co należało do jej rutyny, ale niestety nie należało do rutyny Morgan.
-Wstawaj leniu! -krzyczała tak głośno, że aż piszczało w uszach - Spóźnisz się na pierwszy dzień szkoły.
-Aa no tak.... szkoła - przypomniała sobie, że te wspaniałe dwa tygodnie się skończyły.
Żeby jeszcze bardziej jej nie wkurzać wykonała jej "rozkaz" i grzecznie wstała. Ubrała się i tak dalej po czym wyszłyście z pokoju zamykając go na klucz.
Oczy miała lekko poduchnięte, ale mało ją to obchodziło. Ubrany miała mundurek, który wyróżniał szkołę z pośród wielu z tego rejonu. Szczerze.... nie lubiła go głównie dlaczego, że składał się ze spódniczki, których delikatnie mówiąc nie zanosiła. W gruncie rzeczy mieściła się w granicach tolerancji, więc za bardzo z wyglądem nie miała problemu z funkcjonowaniem to już inny temat.
Na korytarzu pomimo wczesnej godziny bo o siódmej było sporo osób, bo tłumów nie było jak na tak dużą szkołę.
-A właśnie bo ja ci nie mówiłam, ale zmienił się nam dyrektor i doszło chyba dwóch nowych uczniów z tego co wiem to dziewczyna i chłopak - weszłyście na stołówke i usiadłyście na wolnych miejscach.
-Jak to? Niby czemu? Stary dyrektor nie był taki zły... i nie był stary, żeby odchodzić - zdziwiła się bo to ogólnie było dziwne. Dyrektor, który założył tą szkołę i jednocześnie był pierwszym jej dyrekorem nie wspominał ani nie było widać, żeby chciał zrezygnować.
-Podobnież zrezygnował, ale nikt nie wie czemu - przyszła kucharka, która podała wam śniadanie, zrobiła co miała i poszła - Ale to podobnież grubsza sprawa - nie dokończyła bo coś a raczej ktoś jej przerwał.
-Hej skarbie - Nika nawet nie musiała się odwracać, żeby wiedzieć kto to.
-Czego nie rozumiesz w zdaniu "nie mów do mnie"? Za wysoko mierze?
Zaśmiał się krótko.
-Oj skarbie nie możesz się tak złościć bo stracisz tą piękna buźkę.
Nie rozumiała tego typa. Raz był naprawdę spoko i nawet miała wrażeniem się martwi się o nią, a nie raz zachowywał się jak ostatni dupek.
-Idź stąd nie mam ochoty wchodzić w zbędne dyskusję z takim kimś jak ty.
Jungkook komoletnie to zignorował i usiadł obok ciebie.
-Słyszałyście o nowym dyrku i tej nowej lasce?
-Ta przed chwilą jej to powiedziałam, ale znając ciebie znasz więcej szczegółów - wtrąciła się Morgan.
-A żebyś wiedziała, że mam. Ta nowa niunie to chyba Sofy czy jakoś tak, a ten typ to jak się nie mylę Jimin. A dyrek podobnież ma wprowadzić jakiś nowy regulamin szkoły.
~Ahaaa czyli o tych zmianach Jungkook mówił mi na początku ferii... tylko...skąd to widział tak szybko... ~
___________
Nie jestem pewna czy rozumiecie ten rozdział miejmy nadzieje że tak😂😂
Aaa nowy odc na yt powinien pojawiać się mniej więcej koło 22 kwietnia po testach tak jak obiecałam 😘😊★
CZYTASZ
GRA •J.JK• ✔
Mystery / Thriller«ZAKOŃCZONA» Nika po tragicznej śmierci przyjaciółki, próbuje na nowo po układać swoje życie. Wspiera ją w tym jej siostra Mina i przyjaciółka Morgan. Niestety na to wsparcie nie może liczyć ze strony Jungkook'a, który w specyficzny sposób przypomin...