,,Dobré ráno." James, Lily, Frank, Sirius, Alice a Marlene vešli do místnosti, ve které seděl Moly, Arthur a Albus. Siriuse překvapilo, že tam nebyl i Rem, jelikož v pokoji nebyl. Jakmile se všichni usadili, Remus vešel do dveří. Všechny projel nic říkajícím pohledem. Maska byla zpět. Sirius se na něj pousmál. Remus nepatrně zvedl koutky, Sirius si toho i tak všiml. Remus si sedl vedle Siriuse, na opačný konec stolu než Brumbál.
,,Siriusi, kam jsi v noci šel?" Po Frankově otázce se Sirius zakuckal. Remus ztuhl.
,,Cože? Já nikam nešel." Siriusovo srdce bušilo jako o závod. Snažil se tvářit co nejvíce zmateně.
,,V noci jsi stál u svojí postele a když jsem se zeptal, kam jdeš, řekl si ať spím, že mi to dnes vysvětlíš." Frank se zamračil. Podíval se na Jamese. ,,Ty si ho tam neviděl?"
,,Já spal." James pokrčil rameny a dál snídal. Remus to vše jen tiše pozoroval, stále ztuhlý.
,,Já vážně nikam nešel Franku. Asi se ti to zdálo."
,,Promiň, asi máš pravdu." Frank se pořád mračil a tvářil nechápavě, ale nechal to být. Siriusovi i Remusovi se nehorázně ulevilo. Po snídani šli všichni devatenáctiletí do chlapeckých komnat.,,Remusi pořád jsi na Albuse naštvaný?" Otázka položená Lily Potterovou Rema překvapila. ,,Je to naše vina. Nebuď naštvaný, prosím."
,,Jak jsem již říkal, on neměl právo.",,Co se děje? Proč tu jsme?" Marlene panikařila. Neměli nic domluvené, Brumbál jim prostě vtrhl do pokoje, řekl že za pět minut se setkají dole v kuchyni a ať jsou připravení k boji. Hned jak se všichni dostavili, se přemístili na neznámé místo. Nějaká ulice. Ani tady však nebyl čas na otázky. Brumbál pouze řekl: ,,Smrtijedi napadli jednoho nového člena řádu, Oskara Smitha."
Vešli do domu. Pomalu se proplížili do místnosti, že které se ozývaly zvuky. V místnosti bylo tak třináct smrtijedů. Členů řadu bylo jedenáct. Brumbál kývl a všichni se vynořili ze svých úkrytů. Ozývaly se různé kledby, Remus poslal do mdlob dva smrtijedy. Zrázu nastalo ticho. Remus a jeden smrtijed na sebe mířili hůlkou. Brumbál byl v Petrificu, Sirius ležel na zemi zřejmě po Cruciu a jediný James bez újmy na zdraví, klečel u Lily, která se snažila posadit. Jakmile spatřil Siriuse na zemi, zaplavil ho zvláštní pocit. Strach? Možná. Teď na to ale neměl čas. Kousek od Remuse ležel Oscar. Mrtvý.
,,Zrádce," zasyčel smrtijed. Poznal ten hlas. Pouze si ho nedokázal spojit s tváří.
,,Jo," přikývl krátce Remus a seslal Expelliarmus, které smrtijed lehce vykryl.
,,Pán zla bude velmi rád, až mu tě dovedu. Věděl jsem, že ho zradíš." Alexandr. To na Alexandra Jasona mířil hůlkou.
,,Jsi přirozená vědma, Alexi." Tentokrát to byl Alexandr co zaútočil. Nejprve seslal Crucio, před kterým Remus uhnul. Na oplátku zase Remus vykouzlil Sectum Sempra, které ale pohltilo Alexandrovo protego. Kouzla jako Mdloby na tebe se tu také objevilo. Stejně jako Cruciatus a Avada.
,,Coloshoo!" Alexandrovi nohy se přilepily k podlaze a on se nemohl pohnout. Remus čekal, že Alex bude překvapen, takže na chvíli přestal být ostražitý. Toho smrtijed využil a seslal "Bombarda". Jelikož to bylo hned po Coloshoo, po kterém Alex zavrávoral, netrefil se. Trefil se do podlahy dva metry před Remusem. Alexův cíl to odhodilo na zeď pět metrů za ním.
,,Avada Kedavra." Syčivý nádech, slova pronesená z posledního dechu a z oblaku prachu, který způsobila Bombarda vystřelil zelený paprsek. Alexandr padl k zemi. Když se oblak rozplynul, Remus se opíral o zeď s vyraženým dechem. James rychle vystartoval na nohy a udělal nějakou divnou věc, čímž Remusovi dech vrátil.
,,Kurva." Remus se trhaně nadechl. Stínovou magií přivolal svou hůlku a vyšel k Alexovi. Kleknul si vedle něj a zkontroloval tep.
,,Finite Incantatem." Tímto kouzlem rozmrazil Brumbála. Siriusovi už pomohla Lily a ten teď seděl s pohledem upřeným na Removi. Takhle obešel všechny co leželi na zemi. Ostatní ho mlčky pozorovali. Smrtijedy v mdlobách také pro jistotu spoutal a vzal jim hůlky. Ti, kteří z Fénixova Řádu byli v bezvědomí Remus probral. Nebyla to moc vážná zranění. Pouze z Mdloby na tebe a z Cruciatus.
,,Naši mrtví jsou dva. Oscar a Alan. Smrtijed jeden. Alexandr Jason. Snažili jsme se nezabíjet, pouze omračovat. To se nám myslím povedlo. Ty omráčené převezou do Azkabanu." Rekapitulace se všem přítomným hodila, poněvadž ti, co Rem právě probral neměli tušení, o čem je řeč.
,,Bystrozorové už jsou na cestě," ozval se Albus Brumbál. Remus přikývl a vydal se k Siriovi. Podal mu pravou ruku, aby mu pomohl vstát.
,,Jsi v pohodě?" Otázka položená z Remusovi strany všechny přítomné překvapila. Všechny. Sirius přikývl.
,,Já jo. Ty?"
,,Nic co Episkey nezpraví." Pokýval vlkodlak hlavou. Albus Brumbál k nim přistoupil, a s otázkou v očích se Rema zeptal, co má zlomeného. Remus pouze nastavil levou ruku.
,,Episkey." Ozvalo se hrozivé lupnutí. Remus pouze zaťal zuby a zavřel oči. Potom je otevřel a s rukou zahýbal.
,,Díky," kývl mladík.
,,To já děkuji tobě chlapče. Za něj." Albus kývl směrem k mrtvému tělu Alexe na podlaze.Remus ležel na posteli a zíral do stropu. Nečetl, ani se nic neučil. Jen se díval. A přemýšlel. Ten pocit, který cítil, když viděl Siria na zemi. Je možné že ho začíná brát jako kamaráda? Je to vůbec možné u člověka s duší tak černou, jako má Remus? Nevěděl. Deprimující stav. Nevědomost. V tu chvíli Sirius vešel do dveří. Byl sám, což Remuse překvapilo. Většinou všude chodil s Jamesem nebo s nějakým jiným přítelem či přítelkyní. ,,Ahoj." Sirius si sedl na svou postel, která ležela vedle té Remusovi.
,,Vážně jsi v pořádku? Cruciatus není příjemné." Sirius byl rád, že se Remus staral. Značilo to, že ho třeba začíná brát alespoň jako známého.
,,Lily se o vše postarala. Je to skvělá kouzelnice." Na to Remus pouze přikývl. Pak sklopil hlavu.
,,Taky jsem mohl být skvělý." Remus zavřel oči. Zase jeho lykantropie. Ničila všechno.
,,Jsi skvělý." Námitku Siriuse Remus jakoby přeslechl.
,,Otec mi nikdy nemohl nahradit Bradavice. Ale snažil se." Rem se pousmál. Pak mu úsměv povadl. ,,Příští týden je úplněk. Jestli se chcete vyspat, neměli byste být v domě."
,,Ještě se uvidí," přikývl Sirius. Do pokoje se jako velká voda vřítil James.
,,Čau. Máte depku?" Oba chlapci pozvedli obočí. ,,Z toho zabíjení," vysvětlil James, když spatřil, jak se tváří.
,,Byli to smrtijedi." Sirius zavrtěl hlavou se znechuceným výrazem.
,,Jsem zvyklý." Jamesův a Siriusův překvapený pohled se stočil na Remuse. Remus se na ně pouze tázavě podíval.
,,Pro smrtijedy je zabíjení každodenní záležitost. Mysleli jste si, že já byl výjimka?" Všichni mlčeli. Otázka, na níž všichni znali odpověď vysela ve vzduchu.
,,Mluvíš o tom jako o naprosto normální věci..." Jamesův tichý hlas prořízl ticho. Sedl si na Siriovou postel.
,,Naučíš se to. Nebo si zvykneš? Já nevím. Ale věř mi, že výčitky svědomí budeš mít pořád. Ať už bojuješ na straně dobra, nebo zla. A já to budu mít ještě horší. Bojoval jsem za obě strany. Takže vím, že i smrtijedi mají rodinu."• Štěstí je jen prchavý pocit. Tak proč se o něj snažit?
1149 slov
Coloshoo:
Kouzlo vytvoří pod nohama oběti lepivou ektoplazmickou látku, která způsobí, že boty/nohy oběti se okamžitě přilepí k podlaze.
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
أدب الهواةRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...