,,Stavil se za mnou Severus," prohlásil Remus, když bez zaklepání vrazil do kanceláře. Ani se neobtěžoval s pozdravem. Na co se zdržovat malichernostmi?
,,Severus? Co potřeboval?" Otázal se zvědavě Brumbál. Nervózně poposedl na židli. Jistě, Remus se Severusem byli stáří přátelé, ale Severus byl smrtijed. A to nikdy nevěští nic dobrého.
,,Varovat nás."
,,Nás? Před čím?" Ač to na sobě Bradavický ředitel nedal příliš znát, hořel zvědavostí a zároveň strachem. Všichni už chtěli vytoužený konec války. A ne další hrozby.
,,Voldemort ví o věštbě. Náš špeh asi není náš." Remus se ironicky ušklíbl. Od začátku tomu špehovi nevěřil, ikdyž ho ani neznal. Možná si jenom nechtěl připustit, že by ho někdo mohl nahradit.
,,Určitě se to k němu pouze nedoneslo," zastal se onoho muže Albus.
,,To si nemyslím," namítl vlkodlak. Kdyby byl věrný řádu, už bychom o tom dávno věděli.
,,A co chce Voldemort dělat teď? Ví o koho jde?" Brumbál odvedl téma od jejich špeha. Remus měl pravdu. To, že se k němu ona zpráva nedonesla byla velmi nepravděpodobná. Zároveň ale nevěřil, že by Scott mohl být věrným smrtijedem.
,,Myslí si to. Chce zabít jak Potterovi, tak Longbottomovi." Remus mluvil tichým hlasem. Bylo těžké říct nahlas, že jsou jeho nejlepší přátelé a zároveň jediní přátelé, v ohrožení. Nedovedl si ani představit, jak se musí cítit.
,,Musí pod Fidelia," prohlásil neústupně Brumbál.
,,Už jsem jim to řekl," oznámil mu Rem.
,,Budu jejich strážcem, jestli bude třeba," nabídl se dobrovolně Albus. Jestli to je pravda, u něj bude jejich tajemství v největším bezpečí.
,,Myslím, že Potterovi budou chtít Siriuse. A Longbottomovi někoho jiného. Ale napište jim." Nemohl přece rozhodovat za své přátele. Třeba Brumbála jako strážce budou chtít. Merlin ví.
,,Raději se s nimi sejdu.",,Siriusi, chtěli bychom tě poprosit, jestli bys nebyl strážcem našeho Fidelia ty." Čtveřice seděla u stolu v klidném domku Potterových. Malý Harry spal, čehož Lily s Jamesem využili, aby si promluvili se svými přáteli. S brečím batoletem to zrovna dobře nešlo. Lily myslela na Marlen. Na její hrob chodila každý týden. Alespoň se o to snažila. Myslela na to, jak by se na Harryho smála, jak by nakonec byla ráda, že se Remus se Siriusem vzali a jsou šťastní. Marlen měla děti vždy ráda. O Harryho by se starala jako o vlastního. A Harry by měl ještě větší rodinu. Mrzelo ji, že tam s nimi neseděla a neřešila toto důležité téma.
,,To není dobrý nápad." Sirius se na Lily omluvné podíval. Tentokrát se slova chopil James.
,,Cože?" Popravdě nechápal, že by ho mohl Sirius nechat na holičkách. Proto doufal, že jenom nechápe.
,,Teda samozřejmě, jsem rád, že mi tak věříte, ale není dobrý nápad, abych byl strážcem já." Černovlásek záporně zavrtěl hlavou a omluvně se na Lily s Jamesem usmál.
,,Proč?" Naléhal nechápavě James.
,,Protože to Voldemort uhodne hned. Jsme nejlepší přátelé, Jamesi. Bude mu jasné, že to jsem já. Ale ikdyž mě bude mučit, nic nezjistí, když to nebudu já," vysvětlil.
,,Sirius má pravdu. Měl by to být někdo nenápadný. Nechci, aby to vypadalo, že se z toho snažíme vykroutit. Jenom by to bylo vážně nápadné," přidal se Remus k Siriusovi. O tomhle přemýšlel častěji, než je zdrávo.
,,To by nás ani nenapadlo. Vlastně máte pravdu." Lily zamýšleně přikývla. ,,Peter. Peter je nenápadný," vyhrkla potom.
,,Jo." James souhlasně přitakal. V tomhle musel se svými přáteli souhlasit. Sirius byl příliš nápadný. Stejně jako Remus.
,,Děkujeme vám. Vážně." Rusovláska se na ně usmála. Málokdo má takové přátele. A proto si jich vážila ještě víc.
,,Nemáte nám za co děkovat," odvětil Remus s pousmátím.
,,Přesně," souhlasil vlkodlakův manžel.
,,Ale máme. Mám vás oba moc ráda." Lily rychle zamrkala, aby zahnala slzy. Byla za takové přátele víc než ráda.
,,Já tě mám taky rád, Lil. A tebe taky, ty paroháči jeden." Sirius se natáhl k Jamesovi a ještě víc mu rozcuchal už tak dost rozcuchané vlasy. James jeho ruku jedním pohybem smetl ze svých vlasů. Jeho kyselý výraz byl k nezaplacení
,,Ehm.... Já city moc neprojevuju, ale když už všichni... Taky vás mám rád...." Vysoukal ze sebe nakonec Remus.
,,Siriusovi city vyznáváš víc než si zaslouží," uchechtl se James.
,,Mlč!" Miloval, jak dokázali uvolnit atmosféru, když bylo nepříjemné téma. Miloval ty chvíle s nimi. Miloval Jamesovi narážky a vtipy. Milovat je všechny. Jako přátele, samozřejmě. Kromě Siriuse.710 slov
Ahoj, všem se omlouvám, že ve čtvrtek nevyšla kapitola, ale pomalu už nevím co psát. Ze všech sil se snažím dopsat těch pár posledních kapitol, ale nějak mi to nejde....
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
FanficRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...